Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

50 cent komt even 16 juni naar het Sportpaleis. Lijkt me te groot om nog ergens bij Pinkpop te proppen.

16e in Sportpaleis en 17e in Parijs. Past sowieso niet echt bij Pinkpop denk ik.

update: sportpaleis show is exclusieve Benelux show.

50 cent komt even 16 juni naar het Sportpaleis. Lijkt me te groot om nog ergens bij Pinkpop te proppen.

16e in Sportpaleis en 17e in Parijs. Past sowieso niet echt bij Pinkpop denk ik.
zou ik persoonlijk nog geen halve euro voor geven

• Leuk
Waarderingen: bootje76
Navarone bevestigd min of meer bij Johnny de Mol dat ze op Pinkpop staan
Ja, Johnny heeft goeie wandelgangen waar hij iets heeft vernomen?

Leuke soap maken ze er van Navarone.
Maar nog niets officieel.

(btw, zei Johnny nu vooraf dat Navarone 35 festival optredens gaat doen in de zomer?)

Tijd om weer een nieuwe artiest in de spotlight te zetten…

Chef’s Special - zaterdag
De Nederlandse band Chef’s Special is inmiddels niet meer weg te denken uit de Nederlandse muziek. De band scoorde hit na hit en staat daarom vaak op verschillende Nederlandse festivals.

Ze stonden al drie keer eerder op Pinkpop (2012,2014 en 2017) en dit jaar zijn ze weer terug met een nieuw album genaamd Unfold! De shows van Chef’s Special zijn groots met veel confetti, vlaggen en meer leuke show elementen. Twee van hun laatste hits (Trouble en Afraid of The Dark) hebben hoge notering behaald in de Top 40!

De Haarlemse band werd opgericht door vijf vrienden en nog steeds blijven ze een groot succes! Met geplande optredens in Spanje, Oostenrijk, Duitsland en Tsjechië zoekt de band het internationaal op.

De band heeft zich laten inspireren door muziek van de Red Hot Chili Peppers en The Streets. Je hoort dus niet alleen maar feel good pop muziek maar ook een beetje reggae, funk en rap.

Verwacht op: MainStage

Bedoelt voor : Fans van Imagine Dragons, RHCP en Coldplay

@DennisvdBr Zou jij misschien Volbeat willen doen? ? Ik denk dat jouw enthousiasme en kennis over deze band veel groter is dan die van mij!

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ik vraag me sowieso af in een tijd waar nog niets zeker is, ja er is groen licht voor grote evenementen en ja pinkpop gaat dit jaar door. Een artiest kan hier anders over denken, welke opties zullen ze nog achter de hand hebben? Zullen er acts die er al staan doorgeschoven worden en nieuwe act toegoevoegd worden aan het dagprogramma. Of zullen ze een serieuse headliner nog achter de hand hebben voor het geval dat?

Ik vraag me sowieso af in een tijd waar nog niets zeker is, ja er is groen licht voor grote evenementen en ja pinkpop gaat dit jaar door. Een artiest kan hier anders over denken, welke opties zullen ze nog achter de hand hebben? Zullen er acts die er al staan doorgeschoven worden en nieuwe act toegoevoegd worden aan het dagprogramma. Of zullen ze een serieuse headliner nog achter de hand hebben voor het geval dat?
Persoonlijk denk ik (ja het is vloeken in de kerk voor sommige hier) kensington nog wel eens achter de hand kunnen houden voor zo’n situatie en mocht het allemaal goed gaan zullen zij misschien aan het dagprogramma worden toegevoegd.

• Wow
Waarderingen: Bassie78

Users who are viewing this thread