Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Publiek is ook een factor he, QOTSA heeft op Werchter meerdere headlineshows gespeeld en alle keren ging de weide volledig mee.
Ja, hadden het publiek om hun vinger ja. Vond ze erg goed toen. Op Pukkelpop 2014 trouwens ook.

Nadat de band eerder al voor de 2020 editie werd bevestigd die niet door kon gaan, is het op zondag 19 juni na 11 jaar eindelijk weer zover: Volbeat op Pinkpop. Volbeat vervangt Queens of the Stone Age, die wegens gewijzigde tourplannen zijn genoodzaakt zich af te melden voor het festival. Volbeat vierde onlangs hun twintigjarig bestaan en trapte samen met Ghost een co-headliner arenatournee af in de Verenigde Staten, waarbij ze tegelijkertijd de hoogste plaatsen in de belangrijkste Amerikaanse rocklijsten deelden. Volbeats nieuwe album ‘Servant of the Mind’ bevat de meest aanstekelijke, hard rockende en melodieuze songs die zanger-gitarist Michael Poulsen en zijn mannen ooit opnamen.

Ik ben wel blij met Volbeat!!

Vind de zaterdag alleen niet echt super.

• Leuk
Waarderingen: Minie
Vind de zaterdag alleen niet echt super.
ja, die word echt gedragen door Pearl Jam lijkt het.

Pearl Jam, Royal Blood, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special, Crowded House, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Nona, The Last Internationale, Saint PHNX, Remme
zij toch de namen die ik wel wil zien van die dag! da's nog een prima score.

(Pearl Jam, Royal Blood, Måneskin, Kaleo, Crowded House, Son Mieux, Nona zijn zelfs mijn must see's van de zaterdag)

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Vrijdag 17 juni
Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, Froukje, Antoon, Wies, grandson, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis

Zaterdag 18 juni
Pearl Jam, Royal Blood, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue, Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy, De Staat, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau

Even blauw gekleurd waar ik graag wil gaan kijken. Elke dag 8/9 namen ingekleurd. Ik ben wel tevreden, ook over de zaterdag...

• Leuk
Waarderingen: bootje76 en DennisvdBr
Die vrijdag is trouwens voor mainstream begrippen misschien de beste festivaldag van komende zomer denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
De vrijdag ook 4 namen die een Ziggo uitverkopen (oke 5 met Danny Vera) dat is ook niet mis.

Editors toch zowel in NL als BE erg groot? Headlineden laatst nog DTRH en dat was de drukste show dat weekend. Denk wel dat ze stilaan over hun piek heen zijn.
Die Dauwpop dag is nog niet uitverkocht iig, ondanks zijn schappelijke prijs (52 euro).

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread