Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

The Kid Laroi eventueel nog een toevoeging voor Pinkpop? Staat op RW op 18 juni, 20 juni staat hij in Tilburg dus zou eventueel de 19e op Pinkpop kunnen staan lijkt me? Qua afstand is dat prima te overbruggen en wanneer je iemand wil boeken die momenteel relevant is ben je bij hem aan het juiste adres.

• Confetti
Waarderingen: rhcp
los van wat ik er zelf van vind, van Selah Sue en Tones and I... ieder z'n ding natuurlijk, ook op Pinkpop.

kunnen we wel zeggen dat Pinkpop werk heeft gemaakt van een greep verschillende genres.
Maar ook een groot deel vrouwelijke inbreng aan het affiche toevoegd, waarbij gezegd moet worden niet zomaar vrouwelijke acts toegevoegd maar ook naar kwaliteit heeft gekeken.

Als dit de lijn is van de toekomst zonder Jan... dan heb ik geen enkele zorg over de richting van Pinkpop.
Misschien eens denken aan Beyonce , Taylor Swift , Adele , Dua Lipa , Pink voor editie 2023/24.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
The Kid Laroi eventueel nog een toevoeging voor Pinkpop? Staat op RW op 18 juni, 20 juni staat hij in Tilburg dus zou eventueel de 19e op Pinkpop kunnen staan lijkt me? Qua afstand is dat prima te overbruggen en wanneer je iemand wil boeken die momenteel relevant is ben je bij hem aan het juiste adres.
Rock Werchter is 30 juni. Maar blijft een optie ja.

• Wow
Waarderingen: wenters
het lijkt er overigens wel op dat Pinkpop deze aankondiging van vandaag in eigen regie had.

Volbeat heeft zelf nog geen aankondiging geplaatst, vandaar deze veronderstelling.

Ik mis nog een Drumm & Bass naam, waar voorheen Chase & status, pendulum, Noisia, Rudimental werden geboekt, mis ik dat nu al een paar jaar (buiten dat het al een paar jaar niet doorgaat ;) ).

Toch nog eens even gekeken hoe ik momenteel in mijn must see's en zo zit.... Althans op dit moment.

Dik gedrukt de must see's.
In rood wat ik hoogstwaarschijnlijk sowieso ga overslaan.
De rest zit in categorie "waarschijnlijk wel".

Vrijdag 17 juni
Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, Froukje, Antoon, Wies, grandson, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis

Zaterdag 18 juni
Pearl Jam, Royal Blood, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue, Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers, Dermot Kennedy, De Staat, Zara Larsson, Ziggy Marley, Eefje de Visser, Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau

dat gaat nog interessant worden als het tijdschema er is?

Toch nog eens even gekeken hoe ik momenteel in mijn must see's en zo zit.... Althans op dit moment.

Dik gedrukt de must see's.
In rood wat ik hoogstwaarschijnlijk sowieso ga overslaan.
De rest zit in categorie "waarschijnlijk wel".

Vrijdag 17 juni
Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, Froukje, Antoon, Wies, grandson, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis

Zaterdag 18 juni
Pearl Jam, Royal Blood, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue, Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers, Dermot Kennedy, De Staat, Zara Larsson, Ziggy Marley, Eefje de Visser, Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau

dat gaat nog interessant worden als het tijdschema er is?
Interpol en courtney man! ?

Je krijgt het weer druk

Ik hoop nog wel op wat extra's bij de zondag inderdaad want Rodgers als sub is wel heel karig en zou volbeat dan ook een beetje een eiland vinden

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik vind de zaterdag eerder karig. Maneskin als sub headliner???
Sterker nog, op de site wordt Maneskin genoemd als 7e.
Dus nog onder Metallica/Pearl Jam/Imagine Dragons/TOP/Royal Blood/Volbeat. Maar boven Nightwish. Die hebben een goeie manager en worden behoorlijk populair ingeschat (imo terecht overigens).

Opvallend trouwens dat onder Nightwish dan Nothing But Thieves (ook van de vrijdag lineup) staat en daar onder komt pas Nile Rodgers (van de zondag lineup). Waardoor ik bij het standpunt blijf dat er nog een Mainstage act bij komt onder Imagine Dragons... ( Tiësto? krijgt vast een mooie spot ;) ? )

Tiësto onder Imagine Dragons? Als die op Pinkpop had gestaan was dat allang bekend geweest toch? Zou er nog zo'n grote DJ bij komen?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze op zaterdag de main af laten sluiten door Maneskin - Royal Blood - Pearl Jam

Royal Blood als IBA afsluiter zou betekenen dat Maneskin de sub is voor Pearl Jam en dat lijkt me toch echt wat overdreven. Ik vind die twee allebei wel gewoon mainstage bands en samen een goede opwarmer voor Pearl Jam. Deftones is wat dat betreft een waarschijnlijkere kandidaat voor IBA afsluiter.

De zaterdag is de dag waar ik het meeste van overweeg om een dagticket te kopen. Voornamelijk vanwege Pearl Jam (zeker nu Werchter het niet meer wordt voor mij), maar ook Royal Blood en Frank Carter zijn altijd nice en Maneskin/Deftones/Crowded House zou ik ook nog wel eens willen zien.

• Leuk
Waarderingen: wenters

Users who are viewing this thread