Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Als Pinkpop dus nu nog met grote namen komt voor zowel de zondag als de vrijdag…dan moet ik opletten hoe ik het ga verwoorden maar komen ze naar mijn mening dicht bij een programma dat net zo goed is als 2014?….

Dit is erop gebaseerd dat er veel grote namen op het festival staan. Of het je smaak is is een tweede.

John Mayer als sub headliner voor the stones in 2014 was knap.

Maar een volbeat die headliner is bij Rock Am Ring bij Pinkpop onder Imagine Dragons plaatsen met daaronder nog een Interpol is ook heel knap.

Volbeat is erg groot. Vergeet dat niet. Ik zelf zou het wel echt heel bijzonder vinden als er nog een hele grote naam bij komt op die dag. Dan heeft Pinkpop toch echt een heel goed programma dit jaar.
Ik denk dat de naam van een subheadliner groter is dan een naam die Noord afsluit. Dat laatste podium heeft toch een capaciteitsbeperking t.o.v. main, waar bijvoorbeeld optredens van Stromae en Kensington al eens tegenaan liepen. Als er inderdaad nog een naam bij moet komen om Noord af te sluiten, zal die naam echt niet groter/even groot zijn als Volbeat. Ik noemde eerder al De Staat. Dat zou passen, alleen qua genre zou De Staat ook op main kunnen staan met daarna Volbeat op main en afsluitend ID op main. Voor de afsluiter van Noord verwacht ik dus eigenlijk een ander genre. Nile Rodgers zie ik eigenlijk ook beter tot zijn recht komen eerder op de dag op main om het hoofdveld lekker op te waren. Blijven over van de huidige bekende namen Zara Larsson, Dermot Kennedy, Interpol en Ziggy Marley. Welke daarvan is de 5e mainstage act, en welke daarvan kun je ook in de tent plaatsen? Moeilijk moeilijk...

Nee, al teruglezend denk ik dat De Staat toch echt Noord gaat afsluiten...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nile Rodger’s en chic - not a small one. Zou denk ik zo een headliner kunnen zijn voor Bospop. Correct me if I am wrong.
Stonden toevallig in 2019 als headliner geprogrammeerd, maar dit kwam wel door de afzegging van Sting destijds. Het was dus eigenlijk de sub. Lijkt me niet dat hij als sub op het hoofdpodium van Pinkpop staat in dit geval.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Volbeat als sub en de Staat als afsluiter Noord klinkt logisch.

Wat denken jullie: Maneskin voor Pearl Jam als sub op zaterdag of afsluiter Noord? Zou beide absurd hoog zijn imo maar goed. :P

Ik hoop ….

Interpol afsluiter brightlands stage zondag.

De Staat afsluiter noord podium.

Volbeat subheadliner main.

Dan verwacht ik Nile Rodger’s & Chic op de MainStage op de “golden hour”. Dus rond 18:00-19:00.

Maar dan bedenkende dat een grote Zara Larsson , Ziggy Marley en Dermot Kennedy nog ergens moeten worden weg gezet is impressive! En de zaterdag heeft dit totaal niet (vind ik).

de staat staat op de zondag lineup wel laag in de rangorde? weet niet waar de staat staat, maar zoals het op deze staat staat, staat het wel op de site.

misschien zo dan:
Zondag (even met stage's in de huidige volgorde en zonder Garden of Love, maar dit is puur de topdown van de site nu)
Main : Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy,
Noord : De Staat, Zara Larsson, Ziggy MarleyEefje de Visser,
Brightlands : Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler,
Stage 4 : Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau

Ik verwacht nu eigenlijk met Volbeat dat er nog een dance naam komt maar dat die rond 19:00 zoiets in de tent staat.

Dan denk ik aan een “kleinere” dance naam. Op de vrijdag hetzelfde gevoel.

dit was in 2018 ook…

Toen stond Don Diablo een dag in de tent rond 19:00. En de andere dag Oliver Heldens rond 19:00. Dan is de theorie van elke dag een dance naam ook opgelost .

de staat staat op de zondag lineup wel laag in de rangorde? weet niet waar de staat staat, maar zoals het op deze staat staat, staat het wel op de site.

misschien zo dan:
Zondag (even met stage's in de huidige volgorde en zonder Garden of Love, maar dit is puur de topdown van de site nu)
Main : Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy,
Noord : De Staat, Zara Larsson, Ziggy MarleyEefje de Visser,
Brightlands : Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler,
Stage 4 : Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau
Joost op stage 4? Op Werchter staat die zelfs op de main! ? Pinkpop Wow! Heb er zelf niks mee…

Ik denk dat dit heel erg klopt Dennis. Past er tussen Interpol en Maan nog een dance naam? Of staat daar dan een naam teveel?

Ik verwacht nu eigenlijk met Volbeat dat er nog een dance naam komt maar dat die rond 19:00 zoiets in de tent staat.

Dan denk ik aan een “kleinere” dance naam. Op de vrijdag hetzelfde gevoel.

dit was in 2018 ook…

Toen stond Don Diablo een dag in de tent rond 19:00. En de andere dag Oliver Heldens rond 19:00. Dan is de theorie van elke dag een dance naam ook opgelost .
Hyper Hyper?

1644566315966.png
Hyper

• Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Users who are viewing this thread