Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

3FM stage is natuurlijk Noord. Dat weet jij als Pinkpop goeroe natuurlijk ook.
ik vraag maar he... want als NikLN het zo goed weet, dan had hij de juiste benamening genoemd toch ;)

en zo logisch is het niet, want ook de tent heeft de naam 3FM-stage gehad.
2005 tm 2017 was 3FM stage Noord.
van 1998 tm 2004 was 3FM de tent, wat later ook John Peel, of Converse en voor Brightlands de Brand Bier-stage was.

ik heb het idee dat er iets gaande is

de sortering op de programma pagina is stuk?

(schrok me kapot, zag de headliners ineens niet meer bovenaan de pagina en kreeg een hartverzakking!)

?

en het staat weer zoals het was, echter heb wel het idee dat er met de topdown sortering enkele wissels zijn

Staat Direct eigenlijk al aangekondigd voor Pinkpop? Zou me ook niet verbazen als die er staan.

Vandaag maken we het programma van de Pinkpop zaterdag compleet met Chef’Special en Selah Sue. Ook de Deense rockmachine Volbeat prijkt nu op de affiche van de 51e Pinkpop editie, als vervanger van Queens of the Stone Age.

Lekker begin van je dag @DennisvdBr ;)

YES YES YES YES YES YES YES YES​

Collage Art Animation GIF by Volbeat

Maar een aparte drop voor Volbeat, Selah Sue en Chef Special dus? Of gaan in de loop van de dag alle dagen compleet gemaakt worden?

Maar een aparte drop voor Volbeat, Selah Sue en Chef Special dus? Of gaan in de loop van de dag alle dagen compleet gemaakt worden?
Is wel een vroege drop, maar ik heb ook een mailtje gekregen. Lijkt me niet dat ze er daar drie op een dag van gaan sturen.

aha

Met de toevoeging van Chef’Special en Selah Sue zijn er 54 van de 62 acts bekendgemaakt, waarmee de teller voor het aantal nog te bevestigen acts op 8 komt te staan.

Ik denk dat vandaag gewoon een kleine drop was zodat ze de vervanger van QOTSA konden aankondigen zonder de nadruk te leggen op het feit dat QOTSA niet meer komt. Met twee namen ernaast lijkt het meer een positief bericht dan dat het bericht alleen "QOTSA zegt af, Volbeat vervangt" was geweest.

• Leuk
Waarderingen: Heemstock1 en Oasiss

Users who are viewing this thread