Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

de laatste namen hoeven ook niet perse van overzee te komen?
Zeker niet. Maar het is wel de grootste en interessantste vijver. Dus daar zou ik vissen. En dus zou ik het logisch vinden dat het nieuws nog wat langer duurt, omdat er pas een klap op wordt gegeven na de kennis van volgende week. Maar zoals ik al zei, het blijft gissen in het donker...

Er zijn wellicht namen die ze achter de hand willen houden (en daarom nu nog niet bekend maken) zodat ze die door kunnen schuiven mocht er vervangen moeten worden. Kaartverkoop loopt volgens mij goed, dus (op QOTSA na) geen reden om snel een nieuw pakket namen / nieuws te droppen.

eigenlijk verwacht ik niet echt een US act meer er bij, maar vraag me toch af of Disturbed nog in juni tourdata gaat toevoegen voor EU?

was voor mij een mooie verrassing op het 2020 affiche!

Heb ik nu drie keer een prik gehad en Corona om nu vervolgens alsnog getest te moeten worden voor een festival? Sorry maar ik vind dit te ver gaan.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Ik kan je vertellen dat Pinkpop niet doorgaat met 1G. Amen
medio maart zie ik QR/CTB wel algeheel verdwijnen, althans dat zijn de geluiden
dus dan is er ook geen 1G meer
ik ga er van uit dat het een tijdelijke regel is, die sowieso niet realiseerbaar is (test capaciteit) zodra de zomerfestivals over het land open gaan.

https://festileaks.com/2022/02/fest...-een-aantal-weken-weer-mogelijk-met-1g-regel/

ik snap aan de andere kant niet helemaal wat er tegen 1G is? Het is wel de meest logische manier om aan te tonen dat er niemand met een besmetting binnen komt.
Nou vind ik "drie keer een prik gehad" geen reden om te roepen dat je tegen het openen van evenementen met 1G bent, nu evenementen eindelijk op die voorwaarde weer volledig gaan kunnen.

Als ik voor mezelf spreek (met ook de prik-strippenkaart compleet) heb niet me laten vaccineren voor toegang. Dat groene vinkje is heel handige bijkomstigheid. Ik heb me laten vaccineren omdat er een dodelijke pandemie over de wereld raast, waar we niet uit zouden komen zonder vaccin en deels immuniteit. Tenminste kijkend naar pandemien sinds mensheugenis waar geen vaccin voor was. Dat is waar ik mijn drie keer prik voor heb gehad.

desalnietemin... vanaf 25 februari zijn evenementen weer mogelijk! en vanaf volgend weegmoment (circa maand later) is de kans groot dat QR/CTB ook vervallen zal.

Maar goed, zoals gezegd die discussie is voor het corona topic
https://forum.festileaks.com/threads/corona-virus-en-concerten-festivals.788/post-217849

ik ga er van uit dat het een tijdelijke regel is, die sowieso niet realiseerbaar is (test capaciteit) zodra de zomerfestivals over het land open gaan.

https://festileaks.com/2022/02/fest...-een-aantal-weken-weer-mogelijk-met-1g-regel/

ik snap aan de andere kant niet helemaal wat er tegen 1G is? Het is wel de meest logische manier om aan te tonen dat er niemand met een besmetting binnen komt.
Nou vind ik "drie keer een prik gehad" geen reden om te roepen dat je tegen het openen van evenementen met 1G bent, nu evenementen eindelijk op die voorwaarde weer volledig gaan kunnen.

Als ik voor mezelf spreek (met ook de prik-strippenkaart compleet) heb niet me laten vaccineren voor toegang. Dat groene vinkje is heel handige bijkomstigheid. Ik heb me laten vaccineren omdat er een dodelijke pandemie over de wereld raast, waar we niet uit zouden komen zonder vaccin en deels immuniteit. Tenminste kijkend naar pandemien sinds mensheugenis waar geen vaccin voor was. Dat is waar ik mijn drie keer prik voor heb gehad.

desalnietemin... vanaf 25 februari zijn evenementen weer mogelijk! en vanaf volgend weegmoment (circa maand later) is de kans groot dat QR/CTB ook vervallen zal.

https://forum.festileaks.com/threads/corona-virus-en-concerten-festivals.788/post-217849

Ik dacht eerst ook zo, maar bedacht me net:
Met enorm hoge besmettingscijfers, is het risico wel enorm groot dat je festivals gaat missen, al heb je geen klachten, door een 1g beleid...Dus als het even kan, liever geen 1G of wat voor G dan ook.

Koningsdag ? hoe zie je dat voor je met 1G?

1G : ik snap het helemaal en begrijp dat je zo minder verspreiding krijgt. Maar logistiek is het een nachtmerrie.

Al die Koningsdag festivals ? Ik denk dat de GGD uit protest dicht wilt dan?

Maar goed dit is een Corona topic onderwerp

nou Pinkpop, Rock Werchter heeft het affiche rond en is uitverkocht?

tijd voor de laatste namen?

• Leuk
Waarderingen: wenters
wat kunnen mensen ook lekker reageren op sociale media zeg?

wel lief dat er iemand hoopt dat Billie Eilish door gaat. da's wel koddig en kan ik an sich wel waarderen.

Nog vrij veel vind ik
ben wel benieuwd hoor, zullen nog grotendeels kleinere namen tussen zitten. Maar die kunnen net zo goed interessant uitpakken.

vind vooral vreemd dat er vanuit het QOTSA-verhaal nog weinig tot niets bekend is.

Wellicht dat Pinkpop morgen mee komt met eventueel nieuws uit Werchter??

toch aannemelijk hoor:
We hebben nog tien namen te gaan…

ik zelf verwacht:
- Een kleinere dance naam op de vrijdag.
- Een grotere dance naam op de zondag.
- Nog twee op MainStage , nog twee voor 3FM stage.
- Overige 4 namen stage 4?

Je kunt ook zeggen elf namen.
QTSA wordt vervangen door een andere naam.
@NikLN help me even, welke stage bedoel je met 3FM Stage, die bestaat al een paar jaar niet meer. Bedoel je Brightlands of IBA?

nog 2 voor Maindstage is wel een ding hoor, zou het, dat moeten dan geen hele onbekende namen zijn?
Maar goed, Pinkpop zal nog wat rake namen Pinkpop-wijs willen neerzetten voor vooral zaterdag en zondag om de tickets de laatste zet in de rug te willen geven.

De grote dance naam voor de zondag, wat me logische optie lijkt, NA Imagine Dragons als afsluiter? Zou ik een Garrix of Tiesto kunnen voorstellen, eventueel Guetta?

een naam die ik nog verwacht is nog altijd Rudeboy... Zelfs voor de nieuwe Stage 4 lijkt me dat een optie. Of laat ik zeggen, voor Pinkpop imo een must om terug op het affiche te zetten!

Users who are viewing this thread