Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

misschien niet als vervanger van QOTSA, maar toch wel 17 Juni dan!?!? (18 juni staan ze ook al in Utrecht) Ik kan me haast niet voorstellen dat ze er niet zullen staan...
dat is inderdaad niet uit te sluiten...

ergens rond de tijd van Greta van Fleet, op mainstage moet kunnen

dat is inderdaad niet uit te sluiten...

ergens rond de tijd van Greta van Fleet, op mainstage moet kunnen
Je kunt zeggen wat je wilt hierover en ik ben geen Kensington fan. Maar Kensington op de vrijdag er nog bij is best wel stacked (vind ik).

je hebt dan Metallica , Nightwish , nothing but thieves , Kensington , twenty one pilots allemaal op een dag

stel, Kensington komt naar Pinkpop... dan is de vrijdag na de Utrecht en Tilburg show op zaterdag en zondag de overgebleven dag om ze te zetten.

dus het is niet of het is op vrijdag... gezien er geen heraankondiging is gekomen lijkt het inmiddels dat ze niet meer te verwachten als zijn meer realistisch

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Zie Kensington even als Volbeat. Want van Volbeat verwachten de meesten ook nog min of meer dat ze alsnog aangekondigd gaan worden. Waarom is daarmee gewacht tot de volgende (3e) drop? Was het nog niet in kannen en kruiken, zijn ze een backup plan, of is het om met de 3e drop een boost aan de kaartverkoop te geven, omdat er verder voornamelijk relatief kleine namen in de 3e drop zullen zitten? Dat laatste argument geldt namelijk net zo goed voor Kensington als voor Volbeat. Het enthousiasme over Kensington mag hier op het forum dan misschien wat minder zijn, maar over het algemeen gaan de handjes in het land wel op elkaar als die aangekondigd worden. En nog meer nu het een afscheidstour betreft (alhoewel ze die beroerde zanger natuurlijk ook kunnen vervangen en gewoon een doorstart kunnen maken)...

• Leuk
Waarderingen: wenters
Zie Kensington even als Volbeat. Want van Volbeat verwachten de meesten ook nog min of meer dat ze alsnog aangekondigd gaan worden. Waarom is daarmee gewacht tot de volgende (3e) drop? Was het nog niet in kannen en kruiken, zijn ze een backup plan, of is het om met de 3e drop een boost aan de kaartverkoop te geven, omdat er verder voornamelijk relatief kleine namen in de 3e drop zullen zitten? Dat laatste argument geldt namelijk net zo goed voor Kensington als voor Volbeat. Het enthousiasme over Kensington mag hier op het forum dan misschien wat minder zijn, maar over het algemeen gaan de handjes in het land wel op elkaar als die aangekondigd worden. En nog meer nu het een afscheidstour betreft (alhoewel ze die beroerde zanger natuurlijk ook kunnen vervangen en gewoon een doorstart kunnen maken)...
Ik had ook begrepen dat ze door gingen. De band hoeft natuurlijk niet te stoppen als de leadzanger andere plannen voor zich zelf heeft. Neem Di-rect als voorbeeld, geen kwaad woord over Tim Akkerman maar de band is door zijn vertrek wel imo wel doorontwikkeld tot een van de beste live acts van Nederland.

We hebben nog tien namen te gaan…

ik zelf verwacht:
- Een kleinere dance naam op de vrijdag.
- Een grotere dance naam op de zondag.
- Nog twee op MainStage , nog twee voor 3FM stage.
- Overige 4 namen stage 4?

Je kunt ook zeggen elf namen.
QTSA wordt vervangen door een andere naam.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ik had ook begrepen dat ze door gingen. De band hoeft natuurlijk niet te stoppen als de leadzanger andere plannen voor zich zelf heeft. Neem Di-rect als voorbeeld, geen kwaad woord over Tim Akkerman maar de band is door zijn vertrek wel imo wel doorontwikkeld tot een van de beste live acts van Nederland.
Ik vind Di-rect geen reet meer aan sinds Tim is vervangen door Marcel. Maar dat komt met name omdat ik hun oudere repertoire leuker vond. Marcel Veenendaal heeft een prima stem, maar wat een irritante druktemaker is dat joh. Als ik dan zie en hoor wat Tim tegenwoordig doet, vind ik dat ze daar wel wat aan missen...

We hebben nog tien namen te gaan…

ik zelf verwacht:
- Een kleinere dance naam op de vrijdag.
- Nog twee op MainStage , nog twee voor 3FM stage.
- Overige 4 namen stage 4?

Je kunt ook zeggen elf namen.
QTSA wordt vervangen door een andere naam.

Martin Garrix ?

benieuwd wanneer nieuws komt, de laatste aankondigingen waren:
- 19 namen , maandag 1 november 10:00
- Maneskin , maandag 29 november 08:30
- 28 namen , woensdag 25 december 09:30

ik gok dan maar op morgen nieuws?

Volgende week vind ik echt veel logischer. Omdat corona-technisch wij dan allemaal weer iets meer weten, maar achter de schermen zeer zeker ook...
zouden ze daar echt op wachten, er zijn afgelopen tijd toch genoeg aankondigingen van anders festivals geweest dat ik niet denk dat dat een punt is

zouden ze daar echt op wachten, er zijn afgelopen tijd toch genoeg aankondigingen van anders festivals geweest dat ik niet denk dat dat een punt is
Zou imo ook niet echt een issue moeten zijn. Ze hebben toch ook tijdens de lockdown namen bekend gemaakt.... aan de andere kant het zou kunnen dat ze nog wat "grotere" namen in het vaatje hebben zitten die ze pas kunnen bevestigen als ze wat meer zekerheid hebben

Ik verwacht daarnaast niet dat er dinsdag al duidelijkheid komt voor festivals. Dat blijkt in elk geval niet uit wat er al gelekt is.

Ik ben wel weer toe aan wat namen :) Nog maar iets meer dan 4 maanden en we mogen na 3 jaar eindelijk weer naar Pinkpop :)

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en DennisvdBr

11 Maart zou voor de festivals een hele mooie datum zijn. Dan kan zelfs paaspop gewoon doorgaan, waar ik zelf lang weinig vertrouwen in had.

Nou ja, als er artiesten voor andere artiesten vervangen moeten worden en het gaat om wel/niet artiesten boeken uit o.a. Amerika, Canada of Australië, de met afstand grootste groep die momenteel NU NOG hier en daar tours door de EU aan het cancelen zijn, dan kan een bepaalde zekerheid kunnen bieden daar natuurlijk in meespelen. Ten minste, dat denk ik, ik ben ook geen boeker...

Nou ja, als er artiesten voor andere artiesten vervangen moeten worden en het gaat om wel/niet artiesten boeken uit o.a. Amerika, Canada of Australië, de met afstand grootste groep die momenteel NU NOG hier en daar tours door de EU aan het cancelen zijn, dan kan een bepaalde zekerheid kunnen bieden daar natuurlijk in meespelen. Ten minste, dat denk ik, ik ben ook geen boeker...
de laatste namen hoeven ook niet perse van overzee te komen?

Users who are viewing this thread