Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Dua Lipa voor minder dan headliner op Pinkpop? Ik denk dat deze forum gebruikers zich wat beter moeten verdiepen in de populariteit en kosten voor haar!!!!

Dua Lipa komt 100% niet voor minder dan een headline positie. Ze is te groot als headliner voor Lowlands. Dua Lipa valt ondertussen onder het rijtje P!nk / Beyoncé.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Dua Lipa komt 100% niet voor minder dan een headline positie. Ze is te groot als headliner voor Lowlands. Dua Lipa valt ondertussen onder het rijtje P!nk / Beyoncé.
Dua Lipa is niet te groot als headliner voor Lowlands. En imo ook echt nog niet zo groot als Beyoncé of P!nk. Maar dat ze niet voor minder dan een headlinespot komt lijkt mij ook.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en T. Roses
Dua Lipa is niet te groot als headliner voor Lowlands. En imo ook echt nog niet zo groot als Beyoncé of P!nk. Maar dat ze niet voor minder dan een headlinespot komt lijkt mij ook.

Beyoncé zal inderdaad nog wel net een categorie hoger zitten net zoals P!nk. Dit is wel een kwestie van tijd. Als Dua Lipa deze status blijft aanhouden zal ze over een paar jaar alleen nog maar arena’s uitverkopen / een Malieveld en dan zal ze qua status hetzelfde hebben als P!nk en
Maar goed het is afwachten of dit gaat gebeuren.

In de toekomst hoop ik een van deze dames op Pinkpop live te zien. De vraag is of dat niet te duur wordt.

Ze is nu wel al te duur voor sommige festivals. Ze komt echt niet voor minder dan headliner.

Wat ik zelf een mooie grote naam nog zou vinden is Lorde. Maar ik dacht dat zij niet meer beschikbaar was.

Beyoncé zal inderdaad nog wel net een categorie hoger zitten net zoals P!nk. Dit is wel een kwestie van tijd. Als Dua Lipa deze status blijft aanhouden zal ze over een paar jaar alleen nog maar arena’s uitverkopen / een Malieveld en dan zal ze qua status hetzelfde hebben als P!nk en
Maar goed het is afwachten of dit gaat gebeuren.

In de toekomst hoop ik een van deze dames op Pinkpop live te zien. De vraag is of dat niet te duur wordt.

Ze is nu wel al te duur voor sommige festivals. Ze komt echt niet voor minder dan headliner.

Wat ik zelf een mooie grote naam nog zou vinden is Lorde. Maar ik dacht dat zij niet meer beschikbaar was.
Lorde overigens niet beschikbaar. Jammer was een mooie toevoeging geweest.

Mr Bean Reaction GIF

Nog niet genoemd hier als eventuele vervanger van Queens of the Stone Age, 'internationale' act, zelfde genre: Triggerfinger

Uiteraard een noodoplossing zoals De Staat op Lowlands. En zoals ook bij het LL topic genoemd, hoop/verwacht ik dat de organisaties wel een grote naam achterhouden i.v.m. afzeggingen. Zeker met Graspop in hetzelfde weekend moet dat kunnen.

Ik dacht dat die voorlopig gestopt waren omdat Ruben Block zich focust op z'n solowerk.

In het vorige pakketje zat QOTSA, dus misschien dat ze een grote naam voor het laatste pakketje wilden en konden bewaren. Dat en om ze achter de hand te houden voor als er toch een vervanging moest komen.

Maar misschien zoek ik er wel teveel achter. :)
ik kom hier even op terug.
QOTSA zat in het pakket van 1 november, niet in het laatste pakket van 15 december.
Zou je theorie wel meer draagkracht geven eigenlijk.

Als de 'problemen' rond QOTSA in december al bekend waren bij de organisatie, hadden ze nog tijd na de aankondiging van 15 december om voor de opvolger te zoeken en te schuiven.

Nog niet genoemd hier als eventuele vervanger van Queens of the Stone Age, 'internationale' act, zelfde genre: Triggerfinger
zou niet uitkomen ivm tour van Sloper (drummer Triggerfinger)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Editors staan al in Nederland, maar mogen van mij heel graag doorkomen Volgens hun eigen site hebben ze dan niks staan).
Slash zou ook leuk zijn maar staat al in Groningen een week later. Maar weet niet of dat een groot probleem is?

De Dropkick Murphy's hebben ook een gaatje, en gezien het consert dit jaar niet doorging in de Zeggo zie ik ze graag komen.
Mogen van mij idd ook doorkomen. Ik heb ook kaartjes voor de Ziggo en baal echt van het verplaatsen naar 2023, maar voor mijn gevoel komen deze heren ook beter tot hun recht op een festival als PP

Dat heb ik vooraf wel opgezocht. Sloper staat op Graspop en Triggerfinger staat in augustus op een Frans festival

Vond ik de laatste keer op DTRH best tegenvallen. Volgens mij was ze aardig beschonken. Misschien dat je haar beter wat vroeger op de dag kunt boeken, voordat de barretjes opengaan.
Het probleem zat hem vooral in hoe laat ze acte de presence gaf. Hoe lang hebben we wel niet zitten wachten, een halfuur?

Users who are viewing this thread