Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook al gezegd hier maar ik zou Volbeat niet meer dan logische vervanger vinden en past ook prima in hun tourschema. Zou me eerlijk gezegd verbazen als ze daar niet een lijntje naar uitgooien…….
Misschien moet dit worden omgedoopt tot het volbeat topic, haha
Buitenom dat het kan en in de tour past is er verder nog geen ene hint dat volbeat daadwerkelijk op pinkpop staat?
Zou natuurlijk mooi zijn als ze zo'n band als reserve achterhand de hand kunnen houden, maar neem aan dat bands van dat formaat toch niet op een reservelijst voor een festival willen staan.
Het zou natuurlijk een mooie en ook waardige vervanger zijn, vindt maar eens iets beters nog als subheadliner.
als er een Nederlandse vervanger komt, zou ik denken aan Kensington of Within Tempatation.
binnen het genre blijven internationaal, zou Volbeat perfect zijn.
anders eventueel switch van genre, Florence + The Machine ook nog geen NL datum, meen ik. Of Lewis Capaldi volgens mij een optie. Of de een of andere rappert. Maar ik denk dat ze wel zullen proberen om in de buurt van het zelfde genre te blijven hangen en niet van een US act naar een nationale act.
Het lijkt mij zeer aannemelijk dat Volbeat al geboekt waren, nog niet waren aangekondigd, maar straks dan wel als "vervanger" kunnen worden gepresenteerd.
Het lijkt mij zeer aannemelijk dat Volbeat al geboekt waren, nog niet waren aangekondigd, maar straks dan wel als "vervanger" kunnen worden gepresenteerd.
In het vorige pakketje zat QOTSA, dus misschien dat ze een grote naam voor het laatste pakketje wilden en konden bewaren. Dat en om ze achter de hand te houden voor als er toch een vervanging moest komen.
In het vorige pakketje zat QOTSA, dus misschien dat ze een grote naam voor het laatste pakketje wilden en konden bewaren. Dat en om ze achter de hand te houden voor als er toch een vervanging moest komen.
Denk dat Dua Lipa en/of Florence wel wat te hoog gegrepen zijn. Als Kensington niet sowieso al een optie was, is dat natuurlijk de makkelijkste oplossing. Er zijn al veel kaarten verkocht, Kensington is ook populair en is dan hun laatste keer.
ik vraag me bij Kensington wel af of de Central Park Utrecht show op de 18e niet in de weg zit, geen idee of ze in zo'n tour 2 dagen acher elkaar doen? Op de Ziggo shows na zit overal minstens 1 dag tussen de gigs.
ik vraag me bij Kensington wel af of de Central Park Utrecht show op de 18e niet in de weg zit, geen idee of ze in zo'n tour 2 dagen acher elkaar doen? Op de Ziggo shows na zit overal minstens 1 dag tussen de gigs.
Ze spelen op 1, 2, 3 en 4 september in Ziggo. Dan moet twee dagen achtereen op een festival ook wel lukken. Voor Pinkpop maken ze sowieso vast een uitzondering. Kan me niet voorstellen dat ze in hun laatste jaar niet op Pinkpop spelen.
Jammer dat de Arctic Monkey's al op Lowlands staan, die hadden ook wel mogen komen. Misschien wat te groot om niet te headlinen, maar zoveel groter dan Volbeat zijn die nu ook weer niet toch?
Jammer dat de Arctic Monkey's al op Lowlands staan, die hadden ook wel mogen komen. Misschien wat te groot om niet te headlinen, maar zoveel groter dan Volbeat zijn die nu ook weer niet toch?