Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Volbeat zou goed kunnen en lijkt mij ook de meest logische optie. Een tweede mogelijkheid zou Kensington zijn. Staan ook (nog?) niet aangekondigd.
Kensington in plaats van QOTSA vind ik eigenlijk nog pijnlijker dan helemaal geen vervanger :LOL:
Maar goed, objectief gezien is dat natuurlijk een heel logische keuze, zeker nu ze gaan stoppen. En zal ook wel ongeveer evenveel publiek trekken.
En voor mij maakt het de keuze welke dag(en) ik nog naar Pinkpop wil gaan weer een stuk makkelijker dus dat is ook fijn (y)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
een naam die ik nog niet op festival affiches gezien heb voor aankomende zomer (meen ik)

RONDÉ... zou me niet verbazen als die er bij komen op Pinkpop.

een naam die ik nog niet op festival affiches gezien heb voor aankomende zomer (meen ik)

RONDÉ... zou me niet verbazen als die er bij komen op Pinkpop.
Die waren wat jammer geleden goed aan de weg aan het timmeren maar zie er nu niet veel meer van. Of mis ik iets?

Op wie hopen jullie als vervanger voor QTSA?
Collage Art Animation GIF by Volbeat

Op wie hopen jullie als vervanger voor QTSA?
In de categorie hopen... FFDP die hebben nog vrij op zondag, moeten ze wel 4 dagen na elkaar spelen. Mag van mij ook nog wel iets anders van de Graspop affiche zijn trouwens, ik ben niet zo moeilijk. In de categorie verwachten... tsja, Kensington. Maar dan heeft mijn vrouw samen met ID ook een paar bandjes die ze leuk vind. Denken jullie nu dat ik haar aan d'r haren meesleep naar Landgraaf... ja dat klopt?

Uit dit vijvertje vist Pinkpop trouwens ook

4E3FAAC0-E080-44C6-945B-E56354918481.jpeg
Open'er Festival (Po) : Megan Thee Stallion, Glass Animals, Tove Lo, Little Simz, Sky Fereira, Sampa The Great, KennyHoopla, Dua Lipa, Imagine Dragons, Twenty One Pilots, Martin Garrix, The Chemical Brothers, Måneskin, Jessie Ware, Royal Blood, Years & Years, Michael Kiwanuka

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr
En deze twee vijvertjes niet te vergeten

575AC0CD-420E-42DA-B4C4-7C08CFE0D934.jpeg

onder andere Royal Blood, Interpol, Idles , Parcels en Courtney Barnett van deze vijver.

Uit dit vijvertje vist Pinkpop trouwens ook

Bekijk bijlage 1066
Open'er Festival (Po) : Megan Thee Stallion, Glass Animals, Tove Lo, Little Simz, Sky Fereira, Sampa The Great, KennyHoopla, Dua Lipa, Imagine Dragons, Twenty One Pilots, Martin Garrix, The Chemical Brothers, Måneskin, Jessie Ware, Royal Blood, Years & Years, Michael Kiwanuka
Onder andere Maneskin, ID, Royal Blood en 21 pilots van dit rijtje. De keuze is dus reuze

Users who are viewing this thread