Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Kensington naar Zwarte Cross, lijkt me dan geen Pinkpop
Mwoah, dat lijkt me niks uit te maken. Danny Vera staat ook op beide. Ik zou het heel raar vinden als Kensington er niet zou staan in hun laatste jaar. Is toch Nederlands grootste band van de laatste jaren en Pinkpop blijft het grootste festival.

• Leuk
Waarderingen: wenters
Mwoah, dat lijkt me niks uit te maken. Danny Vera staat ook op beide. Ik zou het heel raar vinden als Kensington er niet zou staan in hun laatste jaar. Is toch Nederlands grootste band van de laatste jaren en Pinkpop blijft het grootste festival.
Ik zou Kensington nog best goed kunnen voorstellen dat ze vrijdag op de Mainstage staan (voor of na Greta van Fleet)

als vervanger QOTSA, op zondag, zou ik een rare switch vinden

Hoe zitten die contracten eigenlijk in elkaar? Ik vind het toch vreemd dat QOTSA gewoon kan zeggen: Ownee, we komen toch niet we gaan wat anders doen in die periode.

Ik zou toch denken dat je als festival je daartegen wil beschermen in je contract? Je verkoopt toch deels kaarten aan je klanten op basis van de artiesten die je boekt.

Hoe zitten die contracten eigenlijk in elkaar? Ik vind het toch vreemd dat QOTSA gewoon kan zeggen: Ownee, we komen toch niet we gaan wat anders doen in die periode.

Ik zou toch denken dat je als festival je daartegen wil beschermen in je contract? Je verkoopt toch deels kaarten aan je klanten op basis van de artiesten die je boekt.
ik denk idd dat het management van QOTSA nu een probleem heeft, zeker als het meer (festival-)gigs betreft.

zitten absoluut bepaalde stukjes in zo'n contract.
nu is het in dit geval niet eens zo dat ziekte of pandemie in de cancel zit, maar een hele slechte klassieke planning fout (dubbel boeking drummer).

Nu verwacht ik niet dat dit iets is dat pas deze week aan het licht is gekomen, dus achter de schermen zal er wel al eea een paar weken gefixt kunnen zijn. Maar of dit al heel lang bekend is (maanden) dat betwijfel ik...

ik denk idd dat het management van QOTSA nu een probleem heeft, zeker als het meer (festival-)gigs betreft.

nu is het in dit geval niet eens zo dat ziekte of pandemie in de cancel zit, maar een hele slechte klassieke planning fout (dubbel boeking drummer).

Nu verwacht ik niet dat dit iets is dat pas deze week aan het licht is gekomen, dus achter de schermen zal er wel al eea een paar weken gefixt kunnen zijn. Maar of dit al heel lang bekend is (maanden) dat betwijfel ik...
Het kan natuurlijk ook zijn dat werchter gewoon een eenmalig incident is en dat de drummer stopt haha ? en ondertussen al een vervanger hebben

Heeft het ook niet met die rechtszaak van Homme te maken?

misschien, maar zo'n overlap van een andere tour van een bandlid is ook wel een belangrijk detail.
die loopt van eind maart tm 3 juli.
die drummer is sowieso pas zeker een week later in staat aan te sluiten bij QOTSA, neem aan dat Mad Cool ook van de baan is bijvoorbeeld.
ik denk zelfs dat tm de festival gig in Frankrijk op 16 juli, de hele QOTSA tour van de baan is.

Lastig wordt het wel hij staat op de zaterdag op een podium in Engeland. De dag erna moet hij dan op een podium in Landgraaf staan. Lijkt me niet realistisch vooral omdat er redelijk wat (reis)tijd altijd tussen zijn optredens zit.

Ervan uit gaande dat hij savonds laat optreedt en in Landgraaf niet meer dan een namiddag spot krijgt … zal dus erg lastig worden. ?

Ja zoiets, maar Isle of Weight zorgt ervoor dat niet echt realistisch is..

Edit: al gezegd

Ook al gezegd hier maar ik zou Volbeat niet meer dan logische vervanger vinden en past ook prima in hun tourschema. Zou me eerlijk gezegd verbazen als ze daar niet een lijntje naar uitgooien…….

Heb zelf niks met Volbeat en de reputatie van qotsa is volgens mij ook wel een pak beter, maar ja, denk dat het wel vrij logisch is als Volbeat die plek inneemt.

Editors staan al in Nederland, maar mogen van mij heel graag doorkomen Volgens hun eigen site hebben ze dan niks staan).
Slash zou ook leuk zijn maar staat al in Groningen een week later. Maar weet niet of dat een groot probleem is?

De Dropkick Murphy's hebben ook een gaatje, en gezien het consert dit jaar niet doorging in de Zeggo zie ik ze graag komen.

Editors staan al in Nederland, maar mogen van mij heel graag doorkomen Volgens hun eigen site hebben ze dan niks staan).
Slash zou ook leuk zijn maar staat al in Groningen een week later. Maar weet niet of dat een groot probleem is?

De Dropkick Murphy's hebben ook een gaatje, en gezien het consert dit jaar niet doorging in de Zeggo zie ik ze graag komen.
Slash speelt met GNR op zaterdag 18 juni en maandag 20 juni, ik zie hem niet tussendoor even solo op pinkpop spelen

En valt Jack White niet aan te porren om vroeger naar Europa te komen?

Vind dat qua status en grootte ook wel een waardige en juiste vervanger voor QOTSA.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread