Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Gorillaz eerder iets voor DTRH, niet? Die misten dit jaar toch een klepper tussen de headliners.
 
1 mei 2017
289
0
Gorillaz eerder iets voor DTRH, niet? Die misten dit jaar toch een klepper tussen de headliners.

Ik zie Gorillaz ook eerder diep in het strakke konijnenhol dan op Pinkpop, gezien dat ze niet dezelfde status als een Post Malone/RHCP/GNR hebben.

Echter hebben de DTRH 2020 headliners al datums voor volgende zomer bekend gemaakt. Dus die zullen eerder opnieuw worden geboekt dan dat Mojo nieuwe headliners regelt, gewoon om in de gratie van artiesten management en boekingskantoren te blijven.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Morgen verwacht ik wel weer namen. Als Rag'n'bone man en nothing but thieves bij rock werchter worden aangekondigd volgt Pinkpop toch ook snel. En wie weet GnR morgen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
update:

Bevestigd voor Pinkpop 2021 :
Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots
Kensington, Deftones, Frenna Deluxe, Joost, The KIK, Danny Vera, JC Stewart, NONA, Ten Times A Million, Ares, Elle Hollis

Waarschijnlijk wel vanaf affiche 2020 :
Volbeat, Anderson . Paak, Marshmello, Rag N Bone Man, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Mabel, Querbeat, James Arthur, Maisie Peters,

Waarschijnlijk afvallers tov affiche 2020 :
NL-acts : Floor Jansen, Chef’Special (ivm niet bij de aangekondigde NL-acts 9 juni)

Nog onzeker tov affiche 2020 :
Guns N Roses, Lost Frequencies, Bishop Briggs, Post Malone, Liam Payne, The Big Moon, Disturbed, Zara Larson, Gojira, The Marcus King Band, Velvet Volume.

Afvallers tov affiche 2020 :
5 Seconds of Summer (ivm tour VS tijdens Pinkpop)

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.
Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.964
Oasiss wrote:
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.

Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.
Hier zit er een. Dan komen we weer terug op de discussie dat je dat eigenlijk niet kan maken tegenover degenen die een dagkaart hebben gekocht.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Post Malone fans ook niet, lijkt mij. Maar Gorillaz lijkt mij een goede headliner, en beide headliners zijn onzeker lees ik hierboven.

Mijn persoonlijke voorkeur over wie Gorillaz zou moeten vervangen, moge duidelijk zijn ;-).
Al las ik vandaag ook dat Axl Rose heel fel anti Trump is, dat spreekt dan weer voor hem..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Joe wrote:

Oasiss wrote:
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.


Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.

Hier zit er een. Dan komen we weer terug op de discussie dat je dat eigenlijk niet kan maken tegenover degenen die een dagkaart hebben gekocht.

Pinkpop heeft op zich wel duidelijk kenbaar gemaakt geen fuck te geven om de bezoekers.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.964
wenteldave wrote:

Joe wrote:

Oasiss wrote:
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.


Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.


Hier zit er een. Dan komen we weer terug op de discussie dat je dat eigenlijk niet kan maken tegenover degenen die een dagkaart hebben gekocht.

Pinkpop heeft op zich wel duidelijk kenbaar gemaakt geen fuck te geven om de bezoekers.
Touché.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.

Eens. Al zie ik ze eerder naar DTRH gaan.

Het is met de dag raarder dat PP geen woord loslaat over namen. Ze gaan toch niet echt tot het najaar wachten tot de kaartverkoop start tot nieuwe namen?! Doen Werchter en BKS beter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Post Malone fans ook niet, lijkt mij. Maar Gorillaz lijkt mij een goede headliner, en beide headliners zijn onzeker lees ik hierboven.

Mijn persoonlijke voorkeur over wie Gorillaz zou moeten vervangen, moge duidelijk zijn ;-).
Al las ik vandaag ook dat Axl Rose heel fel anti Trump is, dat spreekt dan weer voor hem..
Grappig, ik vond Axl altijd de Donald Trump van de muziek scene.

Doe mij maar Gorillaz aub.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Joe wrote:

Oasiss wrote:
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.


Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.

Hier zit er een. Dan komen we weer terug op de discussie dat je dat eigenlijk niet kan maken tegenover degenen die een dagkaart hebben gekocht.
Ja, ik zie Gorillaz ook graag naar Werchter komen, fantastische show.
Maar als zou blijken dat zij SOAD zouden vervangen ga ik wel zwaar teleurgesteld zijn.

Ik weet niet hoe pinkpop het geregeld heeft ivm tickets terugbetalen maar veel van die GNR fans gaan dan uiteraard niet meer willen komen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Oasiss wrote:
Post Malone fans ook niet, lijkt mij. Maar Gorillaz lijkt mij een goede headliner, en beide headliners zijn onzeker lees ik hierboven.

Mijn persoonlijke voorkeur over wie Gorillaz zou moeten vervangen, moge duidelijk zijn ;-).
Al las ik vandaag ook dat Axl Rose heel fel anti Trump is, dat spreekt dan weer voor hem..

Grappig, ik vond Axl altijd de Donald Trump van de muziek scene.

Doe mij maar Gorillaz aub.

Dat dacht ik ook, maar heb nu dan toch een keer iets (m.i.) positiefs over de beste man gelezen, mag ook gezegd worden ;-).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.927
8.566
mattman wrote:

Joe wrote:

Oasiss wrote:
Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.


Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.


Die willen natuurlijk RAWKEN.
1f642.svg


1f615.svg
2753.svg

*rocken
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Wat is er eigenlijk met die beloofde GnR aankondiging van gisteren gebeurt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken