Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Het lijkt erop dat ze zonder enige nieuwe naam de verkoop ingaan. Lijkt me dat er (als ze komen) genoeg te bekend maken is zoals volbeat, dermot kennedy, nothing but thieves enz.

Of kunnen we morgen nog namen verwachten?

Of kunnen we morgen nog namen verwachten?
ik heb het vermoeden dat er voorlopig niets meer bij komt.
Deze week durf ik nu niets meer te verwachten, de voorrang van de vouchers is ook voorbij als morgen 10:00 de reguliere verkoop begint en vlak voor de verkoop verwacht ik niet plots een aankondiging meer.
Qua aankondigingen denk ik dat het nu uitgesmeert gaat worden tot eind februari of begin maart, dat misschien rond die tijd het affiche compleet is.
Ongeveer nog circa 45 acts over komende circa 25 weken, dat zal best reeel zijn...

Zie nu een mail van Ticketmaster dat vrijdag zowel de verkoop van Pinkpop maar ook van Nothing but(t) Thieves voor november '21 start. Misschien hoopt men dat die snel uitverkoopt en dan de bekendmaking dat ze op Pinkpop staan erachter aan gooien.

Zie nu een mail van Ticketmaster dat vrijdag zowel de verkoop van Pinkpop maar ook van Nothing but(t) Thieves voor november ’21 start. Misschien hoopt men dat die snel uitverkoopt en dan de bekendmaking dat ze op Pinkpop staan erachter aan gooien.

Dit zou goed kunnen want ze posten nu zelf more dates to be announced soon.

Wat een dagje, verkoop Pinkpop en dat relaxed aanzien, dat is wel wat jaren geleden...

Benieuwd wat er vandaag over de toonbank gaat. Vrijdag zal niet al te veel klapppen hebben verwerkt en zal wel enigszins op gelijk nivo blijven. Zondag heeft met wegvallen van met name GnR een klap gehad qua naam, maar zal nu met Pearl Jam wel eens een aardige dagkaartverkoop tegemoet kunnen gaan. De weekend kaarten kunnen misschien een enkeling zich laten verleiden door de combi RHCP/PJ, maar denk dat grotendeels afwachten is op meer namen, met name de zaterdagheadliner.

Denk dat Jan ook denkt "The times they are a-changin'", verkoop van Pinkpop al in september en slechts een hand vol namen bekend gemaakt... Zal hij straks wel even de vandaag uitgekomen EP van Neil Young aan zetten...

De laatste jaren heb je je toch niet heel veel zorgen hoeven maken voor je ticket hé?

weet niet of NBT nou zo snel al aangekondigd gaat worden, ik zou eerder extra namen voor zaterdag en zondag verwachten dan dat er op vrijdag iets bij komt binnenkort.

maar goed, van mij mag het, zie ze heel graag terug komen, fijne band en zanger is meer dan prima imo...

Vind het ook wel een aardige band, benieuwd of ze de laatste stap ook nog kunnen maken of dat het hier een beetje bij blijft. Na hun eerste werk zag ik er een potentiele headliner in, daar ben ik gaandeweg wel iets aan gaan twijfelen.

Vind het ook wel een aardige band, benieuwd of ze de laatste stap ook nog kunnen maken of dat het hier een beetje bij blijft. Na hun eerste werk zag ik er een potentiele headliner in, daar ben ik gaandeweg wel iets aan gaan twijfelen.
afsluiter IBA/Noord op vrijdag, dat verwacht ik

Kaartverkoop Pinkpop loopt ‘naar behoren’
via De Limburger : https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200918_00176384/kaartverkoop-pinkpop-loopt-naar-behoren

Qoutes :
...
De verkoop gaat „naar behoren”, laat een woordvoerder van het festival weten.
...
De organisatie schat dat zo’n 85 tot 90 procent van de kaarthouders hun toegangsbewijs heeft bewaard, wat zou betekenen dat veel tickets voor volgend jaar al waren vergeven
...
De woordvoerder laat weten dat het boeken van artiesten vlot maar wel „anders” loopt door de pandemie. „Veel artiesten houden natuurlijk wel rekening met de mogelijke coronamaatregelen. Maar de meeste staan te popelen om weer te gaan spelen.”
...
De organisatie durft nog geen voorspellingen te doen over de vorm van het festival, dat op 16 en 17 juni 2021 plaatsvindt.
...

opvallend, de datum in het artikel is verkeerd, woensdag 16 en donderdag 17 juni moet uiteraard vrijdag 18 tm zondag 20 juni zijn? Of komt er een extra dag bij?

Er waren voor Pinkpop 2020 tussen de 75.000 en 80.000 kaarten verkocht, dat er 85 a 90 procent is behouden zijn tussen 63.750 en 72.000 behouden kaarten, naar schatting.

Dat het "naar behoren" verloopt zegt niet heel veel, maar zal vast invloed van Pearl Jam zijn verwacht ik, op enkele weekend kaarten en de zondagkaarten.
Cijfers zijn er nog niet, wellicht in aankomende week?

Tot ziens ouwe linkse kabouter.
Om dit te gedenken ga ik vanavond op tijd naar bed.

Ps. Gezondheidsredenen?

Ik gooi hem er nog eens in,
doop nu maar hoofdpodium om :
Jan Smeets Stage

Het zat er wel aan te komen, denk dat geen moment een perfect moment is. Maar zo met vandaag start verkoop, kan hij nu wel met dit nieuws met zich onder de arm mee een perfect uithangbord zijn richting aankomende editie. Juiste timing en de leeftijd speelt mee in deze beslissing. Tijd om te genieten, dat is hem gegund! En een goed afscheid, dat krijgt hij hoe dan ook wel op Pinkpop tijdens het festival.

RESPECT! Jan
#teamjan

Ik gooi hem er maar eens in. Dennis de nieuwe Mr. Pinkpop? Zou niet meer dan logisch zijn. Al zullen Oasis, Yannick en Timmetje niet afkomen dan.

Nee altijd pro Jan geweest. Nu gaat het nog meer een Mojo feest worden.

Het einde van een tijdperk. Het blijft een bijzondere man die het Nederlandse festivallandschap veel kleur gegeven heeft.

Ben benieuwd of de nieuwe directeur ook zo in de spotlights zal treden of meer de marketingmachinestrategie zal volgen.

Ben benieuwd of de nieuwe directeur ook zo in de spotlights zal treden of meer de marketingmachinestrategie zal volgen.
ik heb alle vertrouwen in Niek Murray, Sierk Janssen en Tirsa Creusen.
Het team achter Jan zal toch altijd blijven denken met een sausje Jan. #teamjan

...en wat betreft Mr. Pinkpop, Jan blijft voor altijd de enige Mr. Pinkpop. Onvervangbaar!

Uitstekende keuze. Een poosje te laat wat mij betreft, maar nu kan de focus in ieder geval enkel op al het moois dat hij heeft gedaan in plaats van zijn twijfelachtige (media-)optredens.

Dat hij lekker van zijn pensioen mag genieten en kaartje #1 voor de volgende edities al vergeven mag zijn!

Users who are viewing this thread