Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.346
6.568
update:

Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots

Hoogst waarschijnlijk wel :
Guns N Roses, Volbeat, Anderson . Paak, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Pretty Reckless, Mabel
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis (incl bevestiging L1 radiointerview) , Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers :
5 Seconds of Summer, Disturbed, Gojira, Rag N Bone Man, Querbeat
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
540
248
Zeer blij met twenty one pilots!!

Dit pinksterweekend is sowieso wel een mooi weekend om met line up namen te strooien. Laten we hopen dat er snel nog meer komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.346
6.568
We zitten nu 3 weken in de periode van de voucher-aanvraag.
Nog maar 1 week hiervoor dus?

Vraag me wel af of in aankomende dagen meer namen voor het 2021 affiche bekend worden gemaakt?
Het is weinig geruststellend voor de (dag)kaartkopers dat er alleen 2 namen voor de vrijdag bekend zijn nu.

Vraag me ook wel af hoe veel voucheraanvragen en hoeveel mensen geld teruggevraagd hebben?

Misschien is er een voordeel voor de zondag?
Aanstaande weekend zou Sweden Rock zijn en volgende week zou Firenze Rocks gehouden worden.
Ik hoop er een beetje op dat zij rondom hun oorspronkelijke datum met nieuws over 2021 willen komen aangaande de al aangekondigde namen van 2020.
Dan heb ik het vooral over Guns N Roses dus...

Ik vind wel, dat binnen de periode voor de sluiting van de voucheraanvraag, er minstens bericht moet zijn over wel/niet terugkeer van de 3 headliners van 2020.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.871
12.337
We zitten nu 3 weken in de periode van de voucher-aanvraag.
Nog maar 1 week hiervoor dus?

Vraag me wel af of in aankomende dagen meer namen voor het 2021 affiche bekend worden gemaakt?
Het is weinig geruststellend voor de (dag)kaartkopers dat er alleen 2 namen voor de vrijdag bekend zijn nu.

Vraag me ook wel af hoe veel voucheraanvragen en hoeveel mensen geld teruggevraagd hebben?

Misschien is er een voordeel voor de zondag?
Aanstaande weekend zou Sweden Rock zijn en volgende week zou Firenze Rocks gehouden worden.
Ik hoop er een beetje op dat zij rondom hun oorspronkelijke datum met nieuws over 2021 willen komen aangaande de al aangekondigde namen van 2020.
Dan heb ik het vooral over Guns N Roses dus…

Ik vind wel, dat binnen de periode voor de sluiting van de voucheraanvraag, er minstens bericht moet zijn over wel/niet terugkeer van de 3 headliners van 2020.
Ik vind dat er al een flink deel van de namen bekend hoort te zijn. Je kan geen kaartje kopen op basis van twee/drie namen. Vind daarom ook dat Pinkpop dit niet netjes doet.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.418
2.542
We zitten nu 3 weken in de periode van de voucher-aanvraag.
Nog maar 1 week hiervoor dus?

Vraag me wel af of in aankomende dagen meer namen voor het 2021 affiche bekend worden gemaakt?
Het is weinig geruststellend voor de (dag)kaartkopers dat er alleen 2 namen voor de vrijdag bekend zijn nu.

Vraag me ook wel af hoe veel voucheraanvragen en hoeveel mensen geld teruggevraagd hebben?

Misschien is er een voordeel voor de zondag?
Aanstaande weekend zou Sweden Rock zijn en volgende week zou Firenze Rocks gehouden worden.
Ik hoop er een beetje op dat zij rondom hun oorspronkelijke datum met nieuws over 2021 willen komen aangaande de al aangekondigde namen van 2020.
Dan heb ik het vooral over Guns N Roses dus…

Ik vind wel, dat binnen de periode voor de sluiting van de voucheraanvraag, er minstens bericht moet zijn over wel/niet terugkeer van de 3 headliners van 2020.

Gaat Pinkpop (en daarna ook de andere grote festivals als DTRH en LL) niet gewoon hetzelfde doen als Best Kept Secret? Alvast een of twee grote namen presenteren om te laten zien dat het programma van 2020 grotendeels meegaat en dan een presentatie van een zo volledig mogelijk programma in het weekend dat het 2020-festival zou plaatsvinden?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.828
6.561
Mocht dat zou zijn dan hadden ze echt die voucher-aanvraag periode langer moeten maken. Dan maken ze volgens mij precies een week nadat dat verlopen is de namen bekend.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.418
2.542
Mocht dat zou zijn dan hadden ze echt die voucher-aanvraag periode langer moeten maken. Dan maken ze volgens mij precies een week nadat dat verlopen is de namen bekend.

Dat is inderdaad vreemd en dan zou je eerder meer nieuws verwachten.
Bij BKS wordt 12/6 het programma bekend gemaakt, start 13/6 de verkoop en kan tot uiterlijk 15/6 een voucher of restitutie worden aangevraagd. Dat zal hem bij Pinkpop dan niet worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.558
5.403
EZr7q-0WAAIrj6v


Easy win voor Dennis natuurlijk.
 

RS80

Playlistbediener
3 dec 2016
19
4
Ik heb een ticket voor de zondag. Hoop toch dat er aankomende week een mededeling komt over of een groot gedeelte van de line up zo blijft (hoop toch dat ze Guns n Roses, Volbeat en Disturbed er weer neerzetten). Anders ga Ik toch echt mijn geld terug vragen. Wil geen voucher, als ik ergens heen wil koop ik dan gewoon mijn kaartjes wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.346
6.568
SOAD komt morgen met touraankondiging.
Rock am Ring hint zojuist nog even een "Stay tuned".
Misschien dat er wat meer namen mee bevestigd worden door RaR/RiP morgen naast SOAD (ten minste, ik ga uit van System aankondiging voor RaR/RiP)
Wellicht zien we die paar namen al terug op het affiche die Pinkpop deelde.
SOAD stond op affiche van RaR/RiP, NovaRock, Download, Provinssirock, Resurrection, VOA, iDays, Hellfest en Rock Werchter.
Er zou wel eens bij meer festivals nieuws kunnen volgen.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
770
486
????? ???? naar Pinkpop 2021.
De Nederlandse zanger heeft bij Op1 bevestigd dat zijn geplande optreden voor 2020 doorgeschoven wordt naar Pinkpop 2021; zaterdag 19 juni.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.346
6.568
????? ???? naar Pinkpop 2021.
De Nederlandse zanger heeft bij Op1 bevestigd dat zijn geplande optreden voor 2020 doorgeschoven wordt naar Pinkpop 2021; zaterdag 19 juni.
dat schrijft Pinkpop-fans in ieder geval.
Maar, ik wacht de officiele bevestiging even af.
(al verwacht ik die wel hoor, daar niet van..)

Maar, blij mee, van de Nederlandse namen op het 2020 affiche toch wel de gene waar ik meest naar uitkeek.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Hij bracht het gisteren bij Op1 inderdaaad alsof dat gewoon is doorgeschoven naar 2021. Dus niet heel verrassend kunnen we de komende tijd opnieuw dezelfde aankondigingen voor 2020 opnieuw verwachten. Leuker is om te speculeren voor volgend jaar, wie valt af ^^
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.346
6.568
aankondiging TOP was vorige week maandag 12 uur...

ben benieuwd vandaag, ik hoop toch deze week op wat meer namen, althans voor de voucher-aanvragen-kwestie zouden ze wel met meer info moeten komen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.828
6.561
Het zou maf zijn als ze mensen op basis van 3 namen (Danny, 21 Pilots, RHCP) willen overhalen om hun kaarten te behouden. Alleen de mensen met een dagkaartje voor de vrijdag hebben nu enig houvast.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.346
6.568
toch vreemd, je zou zeggen na de zelfbevestiging van Danny Vera dat er wel een berichtje officieel uit kan?

vind wel opvallend dat het stil blijft, misschien is er iets meer te verwachten binnenkort?
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
770
486
Ik heb gisteren van een vriend gehoord dat Pinkpop er financieel slecht voor staat, het zou er zelf overgaan om de boel te laten klappen. Dit had hij van een insider gehoord. Ik weet ook niet meer dan dit. Hoop uiteraard dat het allemaal zal meevallen. Jan was een paar weken nog positief vond ik. Dus ik weet niet waar dit ineens vandaan komt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.828
6.561
Ik hoop dat die insider er goed naast zit. Zou enorm jammer zijn.

Mensen hebben tot 16 juni de tijd om hun geld terug te vragen toch?
Zou netjes zijn als ten minste de headliners voor die tijd bekend zijn.
Zo niet dan zouden ze die geld terug periode moeten verlengen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.871
12.337
Ik hoop dat die insider er goed naast zit. Zou enorm jammer zijn.

Mensen hebben tot 16 juni de tijd om hun geld terug te vragen toch?
Zou netjes zijn als ten minste de headliners voor die tijd bekend zijn.
Zo niet dan zouden ze die geld terug periode moeten verlengen.
Pinkpop kennende...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken