Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Twenty One Pilots voor Open'er...
Pretty Reckless support Foo Fighters in Berlijn paar dagen voor Pinkpop.

Rolo idd, Mabel bij Primavera en geen Rag N Bone op Cruilla, zet ik er bij.

nieuwe update:

Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers

Hoogst waarschijnlijk wel :
Guns N Roses, Volbeat, Anderson . Paak, Twenty One Pilots, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Of Monsters and Men, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, Pretty Reckless, Mabel
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis (incl bevestiging L1 radiointerview) , Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers :
5 Seconds of Summer, Disturbed, Gojira, Rag N Bone Man
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Waarom staan GnR en Volbeat bij hoogstwaarschijnlijk wel? Is nog geen aanleiding voor toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Waarom staan GnR en Volbeat bij hoogstwaarschijnlijk wel? Daar is nog geen aanleiding voor toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Waarom staan GnR en Volbeat bij hoogstwaarschijnlijk wel? Daar is nog geen aanleiding voor toch?
Zie mijn post van 26 mei...

Assomusica Italie heeft een lijst met verplaatste concerten en festivals in Italie, van 2020 naar 2021 in overzicht.
In de lijst de concerten van Anderson .Paak en Volbeat die voor Pinkpop 2021 uit Pinkpop 2020 affiche wel intressant zijn.
daarnaast zijn er “ontwikkelingen” te verwachten rond GnR, met betrekking tot verplaatsing van concerten naar 2021.

Het is even afwachten, ik denk dat GnR die tour voor EU in één worp dropt.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Foo fighters 12 juni op i days daarna frankrijk, spanje portugal. Er staat nog niks in de tour agenda op 18 of 20 juni. Misschien wishfull thinking. Maar ze zouden zeer welkom zijn!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Foo fighters 12 juni op i days daarna frankrijk, spanje portugal. Er staat nog niks in de tour agenda op 18 of 20 juni. Misschien wishfull thinking. Maar ze zouden zeer welkom zijn!!
Spanje 17 juni en Portugal / Rock in Rio Lissabon op 19 juni.
Foo Fighters zijn geen optie voor Pinkpop 2021.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
De hoop is idd groter dan het geloof ;) maar wie weet zijn nog ergens in de buurt te bewonderen volgend jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Duits festival Rocco Del Schlacko heeft de lineup grotendeel bekend gemaakt, hier ontbreekt voorlopig Querbeat.
Ik zet Querbeat voorlopig bij de afvallers.

nieuwe update:
Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers

Hoogst waarschijnlijk wel :
Guns N Roses, Volbeat, Anderson . Paak, Twenty One Pilots, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Of Monsters and Men, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Pretty Reckless, Mabel
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis (incl bevestiging L1 radiointerview) , Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers :
5 Seconds of Summer, Disturbed, Gojira, Rag N Bone Man, Querbeat
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Timmetje wrote:
Waarom staan GnR en Volbeat bij hoogstwaarschijnlijk wel? Daar is nog geen aanleiding voor toch?

Zie mijn post van 26 mei…


DennisvdBr wrote:
Assomusica Italie heeft een lijst met verplaatste concerten en festivals in Italie, van 2020 naar 2021 in overzicht.
In de lijst de concerten van Anderson .Paak en Volbeat die voor Pinkpop 2021 uit Pinkpop 2020 affiche wel intressant zijn.
daarnaast zijn er “ontwikkelingen” te verwachten rond GnR, met betrekking tot verplaatsing van concerten naar 2021.


Het is even afwachten, ik denk dat GnR die tour voor EU in één worp dropt.

Er is nog geen 1 verplaatste Europese festivaldatum voor GnR toch? Alleen ontwikkelingen op het gebied van hun US en UK stadiontour. Vooralsnog is het imo te vroeg om aan te nemen dat ze volgend jaar alsnog de Europese festivals doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Aangezien Firenze aangaf dat ze dezelfde namen bekend gaan maken / of willen maken voor 2021. Verwacht ik daar GnR wel.
Zelf geeft GnR aan bezig te zijn met de verschuiving van de tour.
Die data zullen ze in 1 keer bekend maken, verwacht ik.

Zoals ik het zie, dat zit wel snor.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Open’er in Polen heeft ook een aantal namen over gezet naar 2021
O.a. chemical brothers, Thom Yorke en 21 Pilots
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Bij Bilbao BBK Live is oa Supergrass aangekondigd
edit: en Frank Carter & The Rattlesnakes bij Highfield (DE)
maar meteen een nieuwe update:

Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers

Hoogst waarschijnlijk wel :
Guns N Roses, Volbeat, Anderson . Paak, Twenty One Pilots, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Pretty Reckless, Mabel
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis (incl bevestiging L1 radiointerview) , Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers :
5 Seconds of Summer, Disturbed, Gojira, Rag N Bone Man, Querbeat


edit : +? Frank Carter & The Rattlesnakes
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Bij Bilbao BBK Live is oa Supergrass aangekondigd
maar meteen een nieuwe update:

Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers

Hoogst waarschijnlijk wel :
Guns N Roses, Volbeat, Anderson . Paak, Twenty One Pilots, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Pretty Reckless, Mabel
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis (incl bevestiging L1 radiointerview) , Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers :
5 Seconds of Summer, Disturbed, Gojira, Rag N Bone Man, Querbeat

Waarom is Disturbed ook alweer een afvaller Dennis? Dit geldt dan namelijk ook voor 'mijn' Graspoplijstje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Waarom is Disturbed ook alweer een afvaller Dennis? Dit geldt dan namelijk ook voor ‘mijn’ Graspoplijstje.
volgens mij staan alle concerten nu als gecanceld.
Zijn ze niet terug aangekondigd bij Tons of Rock festival.
Bij de de gigs van Iron Maiden waar ze support waren, zijn ze bij de nieuwe data van 2021 niet als support meer genoemd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.614
11.263
Joslittel wrote:
Waarom is Disturbed ook alweer een afvaller Dennis? Dit geldt dan namelijk ook voor ‘mijn’ Graspoplijstje.

volgens mij staan alle concerten nu als gevanceld.
Zijn ze niet terug aangekondigd bij Tons of Rock festival.
Bij de de gigs van Iron Maiden waar ze support waren, zijn ze bij de nieuwe data van 2021 niet als support meer genoemd.
Nja, support... Dat was maar voor één concert op de gehele tour.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.614
11.263
ja, inderdaad, gelijk heb je.
Dat was alleen in Bremen (DE)
Hoeft ze dus nog niet per se af te schrijven, maar ik snap wel waar het vandaan komt. Anders hadden ze waarschijnlijk al aangekondigd geweest, om maar een open deur in te trappen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
tja, om precies te zijn geven ze zelf 20-05 aan dat de dat er een reschedule komt naar volgende zomer, dat lijkt voorals nog wat met de VS data gebeurt.
echter, 26-05 hebben ze het specifiek over cancels van gigs, met name de europese data.

misschien enige wat in het voordeel zou kunnen spreken is dat het optreden in Zweden momenteel opstaat als omboeken naar nieuwe datum
https://www.gronalund.com/en/concerts/disturbed
Dus, daar voorlopig een slag om de arm. Maar ziet er voorlopig niet naar uit dat ze terug komen, op dit moment, lijkt mij dan.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken