zal ik mijn gedachtengangen er eens uitgebreider op los laten?
Wat ik denk, dat er een act sowieso afgeketst is, dat gat is imo ingevuld door RHCP.
Ik denk dat RHCP wel enkele festivals aandoet, zoals IOW, RW en PP. Lijkt RHCP door redelijk betrouwbare bron "bevestigd" voor Pinkpop (Hetiswaar).
Gerucht gaat dus Coldplay (imo vrijdag 19e) op Pinkpop en zondag 21 op TWC (Ken19), waar ze imo de faciliteiten al hebben staan ivm Boutique met Swift. Coldplay doet géén uitgebreide tour, verwacht ik dus bescheiden en daarom zijn enkele festivalstettings ideaal. Bronnen hieromtrent kunnen imo redelijk aannemelijk genoemd worden. Verwacht ook geen twee dagen achter elkaar, vrijdag en zondag in dat weekend is voor Coldplay dus wel aan te nemen.
Daarnaast verwacht ik een rock act. Maar wel een, voor Pinkpop, nieuwe naam.
Nou verwacht ik dat daar goed uitkomt dat Pinkpop gelijk zit met Graspop.
Ik verwacht voor Graspop een uitzonderlijke naam, dus wel iets bijzonderder dan Maiden of Guns N Roses, ik denk dan in onverwachte hoek. Maar niet onbekend met Dessel?
Waar ik dan aan denk is AC/DC, oa genoemd door
Zegut voor stadion concert(en) in Frankrijk. Staan dus niet op Hellfest dat weekend, maar tour 2020 is vrij zeker. Zie ik
Rob Trommelen van Mojo best AC/DC over kunnen halen om Pinkpop te doen, maar ook in België zie ik ze best aannemelijk AC/DC naar het jubileum van Graspop halen. Graspop heeft al headliner 18e en 20e, is aannemelijk dat SoaD op Graspop staat. SoaD kan enkel de 21e als headliner, omdat ze zelf al de 19e een gig hebben staan. Blijft over AC/DC op vrijdag 19e op Graspop. Spelen géén 2 dagen achter elkaar, zou dus perfect kunnen op zondag op Pinkpop.
Zou dan uitkomen op:
vrijdag Coldplay headliner
zaterdag Red Hot Chili Peppers headliner
zondag AC/DC headliner
geheel op mijn onderbuikgevoel momenteel...