Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ken herhaalt nog eens op eFestivals: “There is something in the works”, betreffende festivalshows van Coldplay.

Hij vergelijkt het trouwens met 2009, toen Coldplay wereldwijd ook slechts een handvol festivals aandeed (toen wel aangevuld met een flink pak stadionshows).

Chris Martin zegt ook dat ze enkele optredens gaan geven. Mocht PP ze hebben is het gewoon een fantastische boeking. Ik vraag me af wat dat dan gekost heeft. Maar ik sluit ze zeker niet uit. Zoals al eerder hier werd aangegeven, mogelijk hebben enkele festivals de handen ineen geslagen om ze te boeken.....

Ken in het Werchter topic op Efestivals

Normally not RW. TW Classic 21st of June, and that can make Pinkpop happy too ;-).

That is the plan, but not easy.

Eerder zei hij dat twee van de drie headliners vastlagen.
Dus dan liggen er twee vast (RHCP en ?) en Coldplay is dan net als vorig jaar nog de twijfelende derde (de plannen zijn er maar easy wordt het niet)?

Ken herhaalt nog eens op eFestivals: “There is something in the works”, betreffende festivalshows van Coldplay.

Hij vergelijkt het trouwens met 2009, toen Coldplay wereldwijd ook slechts een handvol festivals aandeed (toen wel aangevuld met een flink pak stadionshows).

Edit: zegt nu expliciet “TW Classic op 21 juni en Pinkpop in hetzelfde weekend”. Maar geeft erbij aan dat het niet eenvoudig is (en mogelijk nog niet 100% vast staat?).
TW de 21e??
dat is na Boutique?
Verklaart wel de vrijdag op Pinkpop voor Coldplay uit de wandelgangen!

Normally not RW. TW Classic 21st of June, and that can make Pinkpop happy too ;-).

Dus dan liggen er twee vast (RHCP en ?) en Coldplay is dan net als vorig jaar nog de twijfelende derde (de plannen zijn er maar easy wordt het niet)?

Ik kan mij voorstellen dat RHCP een vervanger is van een afzeggende act?

Ben er wel een beetje bang voor dat de Coldplay vrijdag dan 2019's Werchter donderdag gaat worden qua dagprogramma....

Ben er wel een beetje bang voor dat de Coldplay vrijdag dan 2019’s Werchter donderdag gaat worden qua dagprogramma….

Qua programma is de vrijdag standaard minder. Voordeel waarschijnlijk is wel dat er dan geen package deal is omdat het geen tour betreft. Dus geen DJ meuk zoals op RW toen met Pink.

TW classic op de 21ste. Kan me voorstellen dat voor PP de vrijdag niet ideaal is maar als je Coldplay kunt krijgen dan zou je gek zijn om dat niet te doen. Komen dan niet met een volledige productie dus zal logistiek makkelijker zijn lijkt me.

Ik hoop wel dat ze de knoop een beetje snel kunnen doorhakken. Dat geeft wat rust. Kan me voorstellen dat ze het zweet bij bureau Pinkpop wel door de bilspleet loopt

Timmetje wrote:

Ik kan mij voorstellen dat RHCP een vervanger is van een afzeggende act?

Ik kan ook voorstellen dat RHCP als eerste geboekt zijn en alle festivals in Europa aflopen.... Kortom een zekerheidje...

Of Coldplay én Red Hot Chili Peppers op de vrijdag. Wel een probleem dat Pinkpop die achterlijke avondklok heeft.

Of Coldplay én Red Hot Chili Peppers op de vrijdag. Wel een probleem dat Pinkpop die achterlijke avondklok heeft.
Nee joh, zijn 2 grote headliners. Gaan echt niet beide op 1 dag staan hoor. Coldplay krijgt The Script o.i.d. voor zich.

Ben er wel een beetje bang voor dat de Coldplay vrijdag dan 2019’s Werchter donderdag gaat worden qua dagprogramma….

Qua programma is de vrijdag standaard minder. Voordeel waarschijnlijk is wel dat er dan geen package deal is omdat het geen tour betreft. Dus geen DJ meuk zoals op RW toen met Pink.

TW classic op de 21ste. Kan me voorstellen dat voor PP de vrijdag niet ideaal is maar als je Coldplay kunt krijgen dan zou je gek zijn om dat niet te doen. Komen dan niet met een volledige productie dus zal logistiek makkelijker zijn lijkt me.

Ik hoop wel dat ze de knoop een beetje snel kunnen doorhakken. Dat geeft wat rust. Kan me voorstellen dat ze het zweet bij bureau Pinkpop wel door de bilspleet loopt
Vrijdag is toch juist ideaal? Dat is de dag die ze normaal niet uitverkopen, en met Coldplay gebeurt dat gegarandeerd.

Als het Pinkpop gaat lukken om Coldplay vast te leggen komen ze denk ik echt heel goed weg. Goedkoop zal het zeker niet zijn, dus dan denk ik dat er als derde headliner toch niet veel meer in zit dan TOP. Of natuurlijk gewoon het K-woord (moet toch een keer gaan gebeuren :-P :twisted: )

Als het Pinkpop gaat lukken om Coldplay vast te leggen komen ze denk ik echt heel goed weg. Goedkoop zal het zeker niet zijn, dus dan denk ik dat er als derde headliner toch niet veel meer in zit dan TOP. Of natuurlijk gewoon het K-woord (moet toch een keer gaan gebeuren
1f61b.svg
1f608.svg
)
nogmaals, als Coldplay de vrijdag headliner is, dan is TOP dus geen headliner op Pinkpop.

Bart wrote:
Als het Pinkpop gaat lukken om Coldplay vast te leggen komen ze denk ik echt heel goed weg. Goedkoop zal het zeker niet zijn, dus dan denk ik dat er als derde headliner toch niet veel meer in zit dan TOP. Of natuurlijk gewoon het K-woord (moet toch een keer gaan gebeuren
1f61b.svg
1f608.svg
)

nogmaals, als Coldplay de vrijdag headliner is, dan is TOP dus geen headliner op Pinkpop.

Vraag me af of je dat nu al zo zeker kan zeggen, maar oké. In dat geval komt Kensington weer een stapje dichterbij :P

DennisvdBr wrote:

Bart wrote:
1f61b.svg
1f608.svg
)

Vraag me af of je dat nu al zo zeker kan zeggen, maar oké. In dat geval komt Kensington weer een stapje dichterbij
1f61b.svg

Volgens mij is TOP alleen nog beschikbaar op vrijdag.

Bart wrote:

DennisvdBr wrote:

Bart wrote:
1f61b.svg
1f608.svg
)

Vraag me af of je dat nu al zo zeker kan zeggen, maar oké. In dat geval komt Kensington weer een stapje dichterbij
1f61b.svg

Volgens mij is TOP alleen nog beschikbaar op vrijdag.

Maar Coldplay toch niet?

Klopt, maar als Coldplay de vrijdag afsluit, dan kan de TOP de vrijdag niet meer afsluiten. Ergo; als Coldplay op vrijdag afsluit, staat TOP niet, althans niet als afsluiter, op Pinkpop.
Al kun je natuurlijk ook een poster headlinen zonder af te sluiten, maar dat ter zijde.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread