Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik vrees voor iets als:
21 Pilots – Kings of Leon – Red Hot Chili Peppers
.[/quote]
Dan kun je het festival beter opdoeken

KOL gaat toch langzaam naar catogorie Nickelback

Waarom blijven hier zoveel mensen serieus rekening houden met Coldplay? De band heeft zelf gezegd dat ze met hun nieuwe album niet touren en ze ook niet op Glastonbury staan. Ze doen alleen “a few things”. Volgens mij blazen jullie hier “a few things” enorm op. Ik zou meer denken aan een intiem kleinschalig concert voor een DVD à la Ghost Stories, een benefiet op Globale Citizen en van die dingen. Na de recente uitspraken van Martin streep ik Coldplay op mijn lijstje door.

Omdat Ken19 vandaag expliciet zei dat met Coldplay onderhandeld wordt voor een plekje op Pinkpop en TW Classic. En hij daarbij aanhaalde dat met "a few things" een mini-festivaltour bedoeld wordt, net zoals met Viva La Vida ook slechts 3 Europese festivals aangedaan werden in hetzelfde weekend.

Heb zelf niets (meer) met de RHCP maar hier moet ik het echt even voor Dave opnemen.
Met alle respect, maar dat zijn toch gewoon twee verschillende dingen. Daar is niets ongeloofwaardig aan.

Dave vindt de RHCP’s nog steeds ontzettend goed en een goede headliner.
Dave vindt Metallica een nog betere headliner en in vergelijking met de RHCP zijn de Peppers gewoon een wat mindere headliner.

Hij vindt de Peppers vet, maar Metallica een nog net iets vettere headliner.
Doet dus niets aan zijn eerste opmerking af. Je bent hier nu spijkers op laag water aan het zoeken.
1f609.svg

Ik vind RHCP ook minder dan de Peppers ;)

Edit: ja ze bestaan echt
[video]https://youtu.be/LjCHpD1Cgt8[/video]

Bartjuh1981 wrote:
Waarom blijven hier zoveel mensen serieus rekening houden met Coldplay? De band heeft zelf gezegd dat ze met hun nieuwe album niet touren en ze ook niet op Glastonbury staan. Ze doen alleen “a few things”. Volgens mij blazen jullie hier “a few things” enorm op. Ik zou meer denken aan een intiem kleinschalig concert voor een DVD à la Ghost Stories, een benefiet op Globale Citizen en van die dingen. Na de recente uitspraken van Martin streep ik Coldplay op mijn lijstje door.

Omdat Ken19 vandaag expliciet zei dat met Coldplay onderhandeld wordt voor een plekje op Pinkpop en TW Classic. En hij daarbij aanhaalde dat met “a few things” een mini-festivaltour bedoeld wordt, net zoals met Viva La Vida ook slechts 3 Europese festivals aangedaan werden in hetzelfde weekend.

Een onderhandeling met Coldplay zegt niet zo heel veel.... dat was voor dit jaar ook het geval en dat liep ook spaak. En Martin zegt zelf expliciet niet te gaan touren. Dat zegt ook voldoende. Denk dat Bartjuh hierin gelijk heeft en dat we ze pas 2021 op de weides kunnen verwachten.

Zei Ken laatst niet trouwens dat er sowieso geen Werchter Classic was in 2020? Want dan spreekt hij zichzelf sowieso behoorlijk tegen.

Kereltje wrote:

Bartjuh1981 wrote:

Omdat Ken19 vandaag expliciet zei dat met Coldplay onderhandeld wordt voor een plekje op Pinkpop en TW Classic. En hij daarbij aanhaalde dat met “a few things” een mini-festivaltour bedoeld wordt, net zoals met Viva La Vida ook slechts 3 Europese festivals aangedaan werden in hetzelfde weekend.

Een onderhandeling met Coldplay zegt niet zo heel veel…. dat was voor dit jaar ook het geval en dat liep ook spaak. En Martin zegt zelf expliciet niet te gaan touren. Dat zegt ook voldoende. Denk dat Bartjuh hierin gelijk heeft en dat we ze pas 2021 op de weides kunnen verwachten.

Zei Ken laatst niet trouwens dat er sowieso geen Werchter Classic was in 2020? Want dan spreekt hij zichzelf sowieso behoorlijk tegen.

Dat laatste zei Ken niet. Dat was iemand anders. Werd hier eerst gedropt en vervolgens kwam het ook op efestivals. Ken heeft er daar wel op gereageerd maar hij heeft zeker niet gezegd dat TW niet door zou gaan. Ik weet dat er enkelen twijfelen aan Ken en aan de info die hij deelt echter als je al alles beetje volgt kan ik toch niet anders geloven dan dat hij het vaak bij het juiste eind heeft. Hij vertelde vorige week al dat morgen Graspop met een rits namen komt. Effe afwachten dus of die info klopt. Vooralsnog ga ik over Coldplay niet twijfelen en denk ik nog steeds dat ze op PP staan.

Heb zelf niets (meer) met de RHCP maar hier moet ik het echt even voor Dave opnemen.
Met alle respect, maar dat zijn toch gewoon twee verschillende dingen. Daar is niets ongeloofwaardig aan.

Dave vindt de RHCP’s nog steeds ontzettend goed en een goede headliner.
Dave vindt Metallica een nog betere headliner en in vergelijking met de RHCP zijn de Peppers gewoon een wat mindere headliner.

Hij vindt de Peppers vet, maar Metallica een nog net iets vettere headliner.
Doet dus niets aan zijn eerste opmerking af. Je bent hier nu spijkers op laag water aan het zoeken.
1f609.svg

Jajaja

Nou vooruit dan, laat ik nog eens gokje wagen.
RHCP
Coldplay
GnR.

Ik denk dat Bruce in de Goffertpark speelt.
AC/DC mag van mij ook op PP, graag zelfs, maar ik gok voor hen ook Goffertpark.
Pearl Jam denk ik 2 keer in de Ziggo.
Miley Cyrus Beyonce?? Eigenlijk weten we daar nog niets van wat die volgend jaar gaan doen maar ik zie ze wel vaak voorbij komen.
Neil Young verwacht ik niet. The Who idem.
Vergeet ik nog wat mbt mogelijke headliners?
En 21P vind ik persoonlijk geen headliner.
KOL trouwens ook niet....

Oasiss wrote:
Yes, zag ‘m ook. Morgen aankondiging RHCP dan, lijkt mij.

Ik denk ook RHCP
… en meteen verkoop zaterdag ochtend aub Pinkpop?!?

Je maakt je daar echt druk om he? De hype rondom Pinkpopkaarten is na 2014 wel weer heel erg gaan liggen. Hooguit dat Coldplay eventueel voor een flinke run op kaarten zou zorgen, maar zelfs dan zou je volgens mij nog wel gewoon weekendkaarten kunnen krijgen op de eerste dag.

Plus, in het allerergste geval heb je nog maanden de tijd om via Ticketswap kaarten te krijgen. Sinds Ticketswap bestaat heb ik nog nooit ergens geen kaarten voor kunnen krijgen waar ik heel graag naar toe wilde (Glastonbury uitgezonderd).

Zou het niet Nightwish kunnen zijn?
Floor is vreselijk hot op het moment, haar solo tour incl AFAS is uitverkocht
Nightwish zelf verkoopt 2x de Ziggo uit

Dat roept meteen de vraag op bij mij of er op Pinkpop ooit een vrouwelijke headliner is geweest. Mag dus een zangeres zijn, maar ook een vrouwelijke leadzanger van een band.

Dat roept meteen de vraag op bij mij of er op Pinkpop ooit een vrouwelijke headliner is geweest. Mag dus een zangeres zijn, maar ook een vrouwelijke leadzanger van een band.
Dit jaar nog... ?

Maar verder kan ik ze ook niet verzinnen hoor.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread