RubenFrusciante wrote:
Timmetje wrote:
Zou die aankondiging er dan ook gewoon uitgooien voordat Chris Martin en consorten zich bedenken.
Lijkt me niet heel wijs een aankondiging eruit te gooien voordat een band officieel is vastgelegd.
Foos zou ik persoonlijk tegenvallertje vinden. Zijn net geweest en ben niet zo fan van Grohl live.
Mochten de Foos en RHCP beiden headliner zijn dan moet die derde wel niveau Coldplay of AC/DC zijn om het enigszins recht te trekken. Anders is het wel erg pover. Met 21 Pilots – Foos en RHCP kunnen ze niet aan komen zetten iig.
Snap wat je bedoelt, maar denk dat pover niet echt juiste woordkeuze is. Naar jouw smaak/verwachting wel maar ik denk dat menig major festival erg jaloers op een headlinertrio RHCP – Coldplay – Foo Fighters zou zijn. Buiten dat Foo Fighters er kort geleden nog stonden, RHCP is dan al weer 4 edities terug, en waarschijnlijk komen ze met nieuw materiaal net als de Foo’s, dus dat is objectief natuurlijk een meer dan prima bovenkant van je line up.
….
Mochten de Foos en RHCP beiden headliner zijn
dan moet die derde wel niveau Coldplay of AC/DC zijn om het enigszins recht te trekken
. Anders is het wel erg pover.
RHCP – Coldplay – Foos is idd een sterke (enigszins saaie imo maar prima) lineup.
RHCP – (….) – Foos is alleen een sterke lineup als (….) een grote stadionband is. Als (….) een headliner van kleiner formaat is is het imo enigszins tegenvallend gezien de acts die ze hebben laten lopen.