Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik denk nog even aan wat Ken zei. Er zijn enkele acts die alle data van hun tour op dezelfde dag willen droppen. Daardoor moeten festivals wachten tot ze groen licht krijgen. Dan heb je het meestal over grote namen zoals FF Coldplay PJ GnR en AC/DC. Bij mijn weten komt morgen alleen PP met nieuws.
Dus een klapper van wat ik net genoemd heb verwacht ik niet.....

Ik vind het wel grappig dat iedereen 1311191000 ziet als een of ander super cryptische code wanneer het gewoon een datum en tijd zonder spaties is

Ik vind het wel grappig dat iedereen 1311191000 ziet als een of ander super cryptische code wanneer het gewoon een datum en tijd zonder spaties is

We moeten de pagina's hier toch ergens mee vol krijgen he :-P

Het lijkt zonder die spaties wel exact op de Foo Fighter's EP's.
Hoop dat we er teveel achter zoeken en we een andere headliner krijgen. :D
(al verwacht ik nog steeds RHCP + Kensington morgen)

Als je de eerste twee cijfers omzet in letters hint de aankondiging naar AC/DC..

precies.
het is gewoon 13 - 11 - 19 10:00, overduidelijk.

zoals Dagblad De Limburger aangeeft lijkt mij ook Red Hot Chili Peppers meest aannemelijk en ook info over verkoop

Wat Jack zegt. Het is gewoon een datum met tijd. Meer niet. Ik heb PP nog nooit kunnen betrappen op originele dingen mbt bekendmakingen. En ook wat Tim zegt. RHCP en Kensington....

Wat Jack zegt. Het is gewoon een datum met tijd. Meer niet. Ik heb PP nog nooit kunnen betrappen op originele dingen mbt bekendmakingen. En ook wat Tim zegt. RHCP en Kensington….
Kensington... Dat zal (nog) niet

Grote kans hoor, als sub. Deze week is voor Pinkpop de ideale tijd om ze te bekend maken, gezien hun albumrelease op vrijdag.
En die staan er sowieso.

Zul je trouwens zien dat morgen om 06 uur het al online staat bij de plaatselijke omroep Limburg... :wink:

Zul je trouwens zien dat morgen om 06 uur het al online staat bij de plaatselijke omroep Limburg…
1f609.svg

Daar dacht ik ook al aan, of dat 3fm om 09:00 uur belt en Jan zijn mond voorbij praat.

Kensington nú aankondigen lijkt me ook wel een goede zet trouwens, te meer gelet op het album dat vrijdag uitkomt.
Bovendien verkopen zij sowieso een karrenvracht aan kaarten. Die kaarten in de JC Arena waren ook zo uitverkocht, ook al waren ze misschien niet zo duur als kaartjes voor Pearl Jam, het zegt toch wat. Het is ook niet dat je voor een tientje bij Kensington in de Arena was.

Kensington kan eigenlijk niet ontbreken op Pinkpop 2020, Nederlands grootste band met een nieuw album en een laatste passage in 2017. Vraag is niet of maar wanneer ze bekend worden gemaakt. Kan al snel gebeuren gezien ze net een nieuwe single uit hebben en vrijdag het album volgt. Ben geen fan maar een mooie plek op Pinkpop zou wel logisch en verdiend zijn.

precies.
het is gewoon 13 – 11 – 19 10:00, overduidelijk.

Nou.....

als je 1311191000- 1311190334 doet dan hou je 666 over..The Number of the Beast..Dus Iron Maiden..toch nog.

Kensington kan eigenlijk niet ontbreken op Pinkpop 2020, Nederlands grootste band met een nieuw album en een laatste passage in 2017. Vraag is niet of maar wanneer ze bekend worden gemaakt. Kan al snel gebeuren gezien ze net een nieuwe single uit hebben en vrijdag het album volgt. Ben geen fan maar een mooie plek op Pinkpop zou wel logisch en verdiend zijn.

Kensington verdiend helemaal niets. Ja een tour op de Noord- en Zuidpool. Dat verdienen ze. Heb ze laatst gehoord in een interview. De heren zijn echt wel vol van zichzelf.

Kensington verdiend helemaal niets. Ja een tour op de Noord- en Zuidpool. Dat verdienen ze. Heb ze laatst gehoord in een interview. De heren zijn echt wel vol van zichzelf.

Vond ze vorige week bij Beau wel redelijk normaal en vrij sympathiek overkomen eigenlijk. En het nieuwe nummer dat ze daar speelden, Uncharted, is ook wel een aardig nummertje.

Users who are viewing this thread