Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Via efestivals: Chris Martin op twitter vandaag:
Chris Martin: “We’re not gonna tour this record, we’re going to do a couple of broadcasts; one for YouTube on 22 Nov from Jordan. Then we’ve got a few other things. We’re not going to play too many things, but we will go on tour in the future, but that won’t be for a while”
https://twitter.com/coldplayxtra/status/1193788385854459905

Chris Martin: “We’re not gonna tour this record, we’re going to do a couple of broadcasts; one for YouTube on 22 Nov from Jordan. Then we’ve got a few other things. We’re not going to play too many things, but we will go on tour in the future, but that won’t be for a while”

Ongeveer hetzelfde wat Will zei. Ze gaan een paar optredens doen maar zullen in 2021 bij het jubileum dan echt een (stadion) tour doen vermoed ik.

Dat ze Glasto niet zouden gaan doen was eigenlijk al bekend; ik hoop dat Pinkpop nog steeds in de pocket zit. Het worden een paar spannende weken.

Ongeveer hetzelfde wat Will zei. Ze gaan een paar optredens doen maar zullen in 2021 bij het jubileum dan echt een (stadion) tour doen vermoed ik.

Dat ze Glasto niet zouden gaan doen was eigenlijk al bekend; ik hoop dat Pinkpop nog steeds in de pocket zit. Het worden een paar spannende weken.

Dan valt PP dus onder a few other things. Dan is het vrij exclusief denk ik want zoals ik het lees worden het echt niet veel concerten. Misschien is 10 al veel in deze en anders kan je ook gaan beginnen spreken van een tour en dat is het dus duidelijk niet. Misschien in elk continent 1 of 2 optredens???

Dan valt PP dus onder a few other things. Dan is het vrij exclusief denk ik want zoals ik het lees worden het echt niet veel concerten. Misschien is 10 al veel in deze en anders kan je ook gaan beginnen spreken van een tour en dat is het dus duidelijk niet. Misschien in elk continent 1 of 2 optredens???

Een aantal festivals hebben de handen ineen geslagen om Coldplay tot een paar optredens te bewegen..stuk of 5/6 optredens? Dat ze zoiets hebben gedaan?

Ik zie nog steeds geen reden om aan te nemen dat ze op Pinkpop staan. Na dit interview nog minder. Helemaal aangezien ze niet op Glastonbury staan.
Met die ''few other things'' zullen ze oa het benefietconcert bedoelen. Maar that's probably it.

AC/DC zou fantastisch zijn maar lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Zitten we straks met RHCP 21P Miley Cyrus en Kensington niet te vergeten......... Doe mij maar Coldplay!

Ik zie nog steeds geen reden om aan te nemen dat ze op Pinkpop staan. Na dit interview nog minder. Helemaal aangezien ze niet op Glastonbury staan.
Met die ”few other things” zullen ze oa het benefietconcert bedoelen. Maar that’s probably it.

We zullen het de komende weken wel zien. RW zal na de bekendmakingen van Graspop (Metallica anyone?) ook met zijn programma komen en Pinkpop zal wat eerder zijn of volgen.

Glasto was eigenlijk al bekend dat ze dat niet zouden doen. Dit interview is hetzelfde als dat met Will. Er veranderd niet zoveel aan de geruchten imo.

Ik denk dat AC/DC qua productie gewoon lastig is.....Guns zou beter passen. Mocht Metallica nou op Graspop staan dan vlak ik die ook niet uit.

Coldplay/Metallica/RHCP anyone?

Ik verwacht nu iedere week wel ergens nieuws. Morgen Graspop. Volgende week RW. Daarna PP en vervolgens Bospop. Zoiets? De komende 4 weken zal er iedere week wel ergens wat gedropt gaan worden...... Daarbij worden er ook nog tours aangekondigd van Pearl Jam en Springsteen al kan die laatste makkelijk wachten tot begin volgend jaar..... Ook benieuwd wat het nu gaat worden voor AC/DC en GnR. Van die 2 ben ik nog steeds niet overtuigd of ze echt wel gaan touren. De geruchten daarover zijn veel minder of van langer geleden. Of het allemaal festival gerelateerd is is een tweede maar er zit genoeg aan te komen de komende weken. :wink:

Met die ”few other things” zullen ze oa het benefietconcert bedoelen. Maar that’s probably it.

We zullen het de komende weken wel zien. RW zal na de bekendmakingen van Graspop (Metallica anyone?) ook met zijn programma komen en Pinkpop zal wat eerder zijn of volgen.

Glasto was eigenlijk al bekend dat ze dat niet zouden doen. Dit interview is hetzelfde als dat met Will. Er veranderd niet zoveel aan de geruchten imo.

Ik denk dat AC/DC qua productie gewoon lastig is…..Guns zou beter passen. Mocht Metallica nou op Graspop staan dan vlak ik die ook niet uit.

Coldplay/Metallica/RHCP anyone?
Metallica geen Europa in 2020

wat ik denk, zal ik dat gewoon zeggen:
vrijdag Coldplay
zaterdag Red Hot Chili Peppers
zondag AC/DC

dat we maar snel de eerste naam hebben, ik hoop RHCP met de voorverkoop weekendkaarten en zaterdagkaarten voordat de rest aangekondigd gaat worden!?!

Ik blijf het op

Vrijdag: 21 Pilots (sub: Within Temptation)
Zaterdag: RHCP (sub: Kensington)
Zondag: Pearl Jam (sub: Volbeat)

houden.

De kans dat Coldplay op Pinkpop staat lijkt me na dat interview wel kleiner geworden. Waarom zouden ze wel op Pinkpop staan en niet op Glastonbury, dat vanwege het jubileum ook nog eens alles uit de kast wil halen en dus Coldplay graag zou boeken neem ik aan.

De kans dat Coldplay op Pinkpop staat lijkt me na dat interview wel kleiner geworden. Waarom zouden ze wel op Pinkpop staan en niet op Glastonbury, dat vanwege het jubileum ook nog eens alles uit de kast wil halen en dus Coldplay graag zou boeken neem ik aan.

Ik heb Glasto nooit als een serieuze kanshebber gezien omdat ze er al best veel gestaan hebben en de laatste keer was voor Glasto normen redelijk recent.

dat we maar snel de eerste naam hebben, ik hoop RHCP met de voorverkoop weekendkaarten en zaterdagkaarten voordat de rest aangekondigd gaat worden!?!

Als de VVK eerder is dan zal RHCP niet de eerste naam zijn. Dan gaat dat een kleppert zijn.

Korn komt weer naar Nederland en neemt special guest Gojira mee op sleeptouw! De nu-metalband staat op 28 mei in AFAS Live met een concert dat in het teken staat van hun nieuwe album 'The Nothing'.

Dus niet op Pinkpop, ik weet niet of iemand hun had verwacht?

Krezip op facebook: " Want je kan je in 2020 toch geen festivalseizoen zonder Krezip voorstellen?! ? Zomer 2020 here we come!! Op welk festival hopen jullie ons te zien? #krezip2020 #festivals #zomer2020 #SweetHigh #zullenwehetnogéénkeerdoen "

Zet ze maar alvast op de lijst.

Nou, ik vond Krezip wel erg vermakelijk dit jaar op Pinkpop maar 2 jaar achter elkaar zou natuurlijk vrij armoedig zijn. Zie dat dus ook niet gebeuren eigenlijk.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread