Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

2 jaar achter elkaar PP geloof ik ook niet in. Krezip gaat ieder festival af komende zomer. Van Paaspop tot CAS. Van Bospop tot Parkcity Live maar ik geloof nooit dat ze nu weer op PP staan. Alhoewel samen met Kensington op dezelfde dag en vlak achter elkaar........ Het zou wel verkopen.............

Ik blijf elke week weer aanpassingen doen ?
Mijn voorspellingen:

- RHCP
- Guns ‘n Rosés
- Beyoncé

Subs:
- Within Temptation
- Volbeat
- Kensington

Krezip staat op CAS. Daar kun je wel vergif op innemen. No fuckin' way dat die in 2020 op Pinkpop staan

Ik blijf elke week weer aanpassingen doen
1f60b.svg

Mijn voorspellingen:

– RHCP
– Guns ‘n Rosés
– Beyoncé

Subs:
– Within Temptation
– Volbeat
– Kensington

Pas het nog maar een beetje aan dan...........

Het wordt met de minuut vager, hier.
De beste man komt terug na een jaar afwezigheid op het forum om te stellen dat Rammstein headliner is op Pinkpop. Geen onderbouwing, niks.
Dat is toch totaal niet aannemelijk, aangezien ze ook al in het Goffertpark staan?

Dat kan toch niet, Rammstein?

De hoop op Rammstein heb ik al opgegeven nadat ze naar Goffert gingen.
Daarnaast, spelen ze geen 2 dagen achter elkaar, met uitzondering van zelfde venue.
Staan ze de 20e in Coventry UK, kortom uitgesloten op Pinkpop te staan...

Kortom, trol actie of foute info.

RAMMSTEIN IS HEADLINER OP PINKPOP

Dat zou erg leuk zijn voor 2020 maar de kans is groter dat Dennis Pinkpop vanwege een tegenvallende line-up laat schieten.

Ergo

HUH!!!!??

Tja. Wie is er dan gekker? De trol of de mensen die hier 15+ berichtjes aan wijden wetende dat het onzin is :wink:

Volgens mij heeft Gino 155+ pagina's gegokt een paar maanden geleden en vreest hij de eerste bevestiging heel snel

Ken herhaalt nog eens op eFestivals: "There is something in the works", betreffende festivalshows van Coldplay.

Hij vergelijkt het trouwens met 2009, toen Coldplay wereldwijd ook slechts een handvol festivals aandeed (toen wel aangevuld met een flink pak stadionshows).

Edit: zegt nu expliciet "TW Classic op 21 juni en Pinkpop in hetzelfde weekend". Maar geeft erbij aan dat het niet eenvoudig is (en mogelijk nog niet 100% vast staat?).

Users who are viewing this thread