Ik ben verrast hoe vaak mensen verrast zijn in het Pinkpop topic.Een 2 pagina’s lange discussie over welke rapper beter is, het Pinkpop forum blijft in ieder geval wel verassen![]()
Lamar is hooguit sub (dat baseer ik dan even op de naam).
Of Lamar ze heeft zou ik niet weten, ik ken die gast totaal niet, en wat ik van hem heb gehoord, naast dat ik het niet (her)ken, vind ik helemaal niks…
Ja maar daar hoeft het festival geen rekening mee te houden. Dat is erg vervelend dat jij in een AirBNB moet, maar ze kunnen daardoor niet de ticketprijs verlagen. En je leest niet goed want ik leg net het verschil uit tussen duur en veel geld. Veel geld is relatief, duur is afhankelijk van smaak. Al vind ik 60 acts in het weekend, laten we zeggen dat je als je je best doet minimaal 16 acts verspreid over het weekend kan zien, houdt in 230 : 16 = nog geen 15 euro per act. Ja dat is gewoon niet duur. En die kosten voor eten en zo, ja dat heb je deels zelf in de hand. Je kunt ook een flesje zonder dop meenemen en blijven vullen. En dan 3x iets te eten halen op een dag. Een festival bezoeken is ook luxe, maar ik blijf erbij dat het veel geld is, maar zeker niet duur. Je betaalt minder dan dat het waard is voor alles wat je gaat zien.
Hahahha echt wat een bak met glijdmiddel ik bedoel onzin. Ga je nu echt beweren dat de albums van Eminem not aged well? Wat een lachertje dit soort posts. Zijn albums staan in ieder klassieke hip hop albums vermeld, is nog steeds dagelijks op de radio te horen (zelfs in NL, nog stukken meer dan Kendrick). Verkoopt binnen 5 minuten nog de Goffertpark uit....Verder heeft Eminem’s werk de tand des tijd echt niet goed doorstaan, terwijl ik durf te wedden dat Kendrick’s laatste drie albums dat wel zullen doen.
Los van de discussie wie de betere rapper is.
emmers met glijmiddel wrote:
Verder heeft Eminem’s werk de tand des tijd echt niet goed doorstaan, terwijl ik durf te wedden dat Kendrick’s laatste drie albums dat wel zullen doen.
Los van de discussie wie de betere rapper is.
Want waarschijnlijk had je niet eens naar Kendrick geluisterd als Eminem nooit de portalen van de hip hop heeft geopend hier in Europa.
Het wordt gewoon Muse, Twenty One Pilots en Green Day. Met Muse heb je een publiekstrekker, 21P een nieuwe headliner die het héél goed doet en Green Day eentje die niet al te duur is maar altijd populair zal blijven.
Billie Eilish zet je als sub voor 21P omdat het op dezelfde doelgroep is gericht. Imagine Dragons als sub voor Muse, en Greta van Fleet als sub voor Green Day. Qua tickets verkoop je hier best goed mee.
Iron Maiden zal wel in een zaal staan, GnR en AC/DC in stadia/openlucht. Neil Young op Bospop of in een zaal. Coldplay – mochten ze touren – openlucht show. Volbeat zal MOJO weg zetten op FortaRock zoals in 2016. En The Who? Wie weet, maar niet op Pinkpop. Eminem verwacht ik niet, en Kendrick Lamar – mocht hij ook touren – of op Woo Hah, of Nederland overslaan. Woo Hah is dit jaar uitgegroeid tot 37.000 met zicht op 50 in de toekomst, dus de kans is groter dat hij daar zou kunnen staan.
Nu ga ik kappen om op dit soort ontwetendheid te reageren. Want waarschijnlijk had je niet eens naar Kendrick geluisterd als Eminem nooit de portalen van de hip hop heeft geopend hier in Europa.
rickhuissen wrote:
Lamar is hooguit sub (dat baseer ik dan even op de naam).
Huh?
rickhuissen wrote:
Of Lamar ze heeft zou ik niet weten, ik ken die gast totaal niet, en wat ik van hem heb gehoord, naast dat ik het niet (her)ken, vind ik helemaal niks…
Ah, zo.
Hij is absoluut groot genoeg om Pinkpop te headlinen.
Maar nav de discussies de afgelopen dagen denk ik ook dat hij niet bij het festival past.
Wellicht dat eerder een Post Malone dan Pinkpop kan headlinen.
Denk wel dat we nav deze discussie kunnen vaststellen dat Volbeat ook absoluut nog geen headlinerspot verdient. Want die zijn echt nog niet groot genoeg.
Op Muse na, kan ik me hier echt geen headliners voor Pinkpop bij voorstellen.Kan me in het rijtje headliners wel vinden maar Imagine Dragons is te groot voor sub en Greta van Fleet comes nowhere near een sub positie. Dan is Muse – 21 Pilots – Imagine Dragons of Green Day – 21 Pilots – Imagine Dragons ietwat realistischer.
Timmetje wrote:
Kan me in het rijtje headliners wel vinden maar Imagine Dragons is te groot voor sub en Greta van Fleet comes nowhere near een sub positie. Dan is Muse – 21 Pilots – Imagine Dragons of Green Day – 21 Pilots – Imagine Dragons ietwat realistischer.
Pinkpop zal en kan volgend jaar veel creatiever uit de hoek komen dan dit.
Timmetje wrote:
Hij is absoluut groot genoeg om Pinkpop te headlinen.
Maar nav de discussies de afgelopen dagen denk ik ook dat hij niet bij het festival past.
Wellicht dat eerder een Post Malone dan Pinkpop kan headlinen.
Denk wel dat we nav deze discussie kunnen vaststellen dat Volbeat ook absoluut nog geen headlinerspot verdient. Want die zijn echt nog niet groot genoeg.
O god, Volbeat geen headliner en Post Malone wel? Nee, gewoon Nee.
Post Malone is mijn inziens zeker meer headlinewaardig dan Volbeat. Veel groter en populairder ook.