Dude, waar gaat deze thread over? Schoenen?![]()
Overigens, Kendrick > Eminem.
Wie 'm past ..
Dude, waar gaat deze thread over? Schoenen?![]()
Overigens, Kendrick > Eminem.
Ik denk gewoon dat de wens vader van de gedachte wat dit betreftSjoerd wrote:
Guns ’n Roses, AC/DC, Coldplay, Metallica, The Who, Iron Maiden, Neil Young. Wat wordt er toch weer hoog ingezet hier.
vertel, zijn deze ongeloofwaardig voor Champions League festivals ?![]()
Coldplay en Metallica stonden al eens op Pinkpop.
Guns N Roses, The Who, Iron Maiden en Neil Young hebben al op vergelijkbare festivals geheadlined.
AC/DC, zou ik niet uitvlakken als kandidaat festival headliner in 2020? Zoals ik zei, Download wil het wel en er zijn vast events in Werchter / Dessel rond de Pinkpop periode die het zouden kunnen aandurven.
Hoog inzetten, lijkt me niet.
Voor Pinkpop zijn dit realistische headliners. Waar Pinkpop best mee kan met headliners van andere grote Europese festivals, Roskilde, Glasto, Mad Cool, RaR/RiP, Rock Werchter, Graspop of wat eendags events als Boutique en TW of op Dessel. Een act die op (bijvoorbeeld) Goffertpark kan staan, kan Mojo ook voor Pinkpop overwegen.
Wat is dan hoog inzetten. Waar Pinkpop toch vaak wel kiest voor een headliner die als artiest voor >60k-events kiest.
Ja maar daar hoeft het festival geen rekening mee te houden. Dat is erg vervelend dat jij in een AirBNB moet, maar ze kunnen daardoor niet de ticketprijs verlagen. En je leest niet goed want ik leg net het verschil uit tussen duur en veel geld. Veel geld is relatief, duur is afhankelijk van smaak. Al vind ik 60 acts in het weekend, laten we zeggen dat je als je je best doet minimaal 16 acts verspreid over het weekend kan zien, houdt in 230 : 16 = nog geen 15 euro per act. Ja dat is gewoon niet duur. En die kosten voor eten en zo, ja dat heb je deels zelf in de hand. Je kunt ook een flesje zonder dop meenemen en blijven vullen. En dan 3x iets te eten halen op een dag. Een festival bezoeken is ook luxe, maar ik blijf erbij dat het veel geld is, maar zeker niet duur. Je betaalt minder dan dat het waard is voor alles wat je gaat zien.
U.K.Kendrick > Eminem all the way eigenlijk.
Begrijp ook niet goed waar Ed Sheeran en Coldplay hier vandaan komen.
mattman wrote:
Kendrick > Eminem all the way eigenlijk.
btw imo Kendrick < Eminem
omdat ik die van Lamar niet aan te horen vind, persoonlijk.Benieuwd waarom je Eminem beter vindt!
Timmetje wrote:
Benieuwd waarom je Eminem beter vindt!
Kendrick komt wat dat betreft net uit de luiers en vind vooral zichzelf fantastisch.
Kendrick > Eminem all the way eigenlijk.
Timmetje wrote:
omdat ik die van Lamar niet aan te horen vind, persoonlijk.
daarnaast, overall heeft Eminem al heel wat jaren fans opgebouwd en afgebroken en opgebouwd.
Kendrick komt wat dat betreft net uit de luiers en vind vooral zichzelf fantastisch.
Zal Kendrick vast wereldwijd veel fans hebben, maar daarme nog ver verwijderd van wat Eminem is.
In mijn ogen!
Eminem = godDennisvdBr wrote:
Timmetje wrote:
omdat ik die van Lamar niet aan te horen vind, persoonlijk.
daarnaast, overall heeft Eminem al heel wat jaren fans opgebouwd en afgebroken en opgebouwd.
Zal Kendrick vast wereldwijd veel fans hebben, maar daarme nog ver verwijderd van wat Eminem is.
In mijn ogen!
Denk dat je een verkeerd beeld hebt bij Lamar. Is net helemaal niet zo’n arrogante zelfverheerlijker. Humble zelfs, eigenlijk.Al hoort rappen over status natuurlijk bij hiphop. Eninem maakt niet voor niets dat verschrikkelijke Rap God nummer, om aan te tonen dat hij nog steeds mee kan met de relevante rappers. In die zin is het een beetje de Madonna van de hiphop.![]()
Echt complete onzin, Eminem maakt gehakt van Kendrick lyrical technisch gezien. Wat de huidskleur er mee te maken heeft snap ik dan weer niet? Heb je de teksten van Lose Yourself ooit eens gelezen hoe briljant dat geschreven lyrical technisch gezien?Kendrick is in alles beter dan Eminem ooit is geweest. Behalve blank zijn dan.
haha Timmetje heeft erg weinig verstand dan van hip hop. Eminem is in alle factoren van de hip hop lyrical technisch veel verder dan Kendrick Lamar. Kendrick rapt op het niveau van de "lucht is blauw en ik hou van jou". Dat doet hij goed hoor, maar ieder einde van de zin rijmt op elkaar. Eminem zijn teksten zitten lyrical technisch echt veel complexer in elkaar en daarom dus op alle factoren beter.Lamar maakt echt gehakt van Eminem als het gaat om lyrics. Die van Lamar zijn mijlen beter.
Daarnaast is Eminem live tegenwoordig ook niet al te sterk meer. Om het over zijn laatste werk maar niet te hebben….
Grappig trouwens, dit was gister nog nieuws:
https://hypebeast.com/2019/7/kendrick-lamar-good-kid-maad-city-ties-eminem-billboard-record-news