DennisvdBr wrote:
ik was eens aan het kijken, Pinkpop valt aankomende editie samen met Hellfest en Graspop.
Deze starten hun vvk waarschijnlijk al in oktober, ik kan me goed voorstellen dat Pinkpop hierbij aansluiten kan.
Pinkpop kan dat best ook tegengewicht aankondigingen doen, zoals bijvoorbeeld Volbeat of Iron Maiden bijvoorbeeld.
Wat wel positief is, is door gelijk zitten met Graspop. Pinkpop niet gelijktijdig is met Boutique of TW in België, of een los eventueel los event. Waardoor kijken naar die evenementen best heel interessant kan zijn.
Ook zijn acts die op Download Frankrijk interessant omdat ze niet op Hellfest staan. Maar wat ook interessant is zijn acts die afgelopen editie op Graspop stonden, zoals Within Temptation maakt imo grote kans op Pinkpop 2020.
Er kan een mooie potpourri aan soorten muziek komen, pop, rock, classic-rock, rap…
Deze editie kan weer alle onvoorspelbare kanten op schieten, mooi man!!!
Aangezien ik de eerste aankondiging al in oktober ga verwachten ipv in november, gaat september een mooie maand worden om de geruchten heel, heeel, maar dan ook heel goed in de gaten te houden!!
Als Volbeat een festivaltour doet (wat hoogstwaarschijnlijk ook wel zal zijn), dan zie ik Graspop er een smak geld tegen aan gooien om ze exclusief voor de Benelux te boeken.