Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Destiny’s Child, ai... apart, zie ze overigens als ze touren voor een zaalshow of stadion gaan, eerlijk gezegd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Destiny’s Child schijnt in 2020 met een comeback te komen. Dat lijkt me de perfecte pop headliner voor Pinkpop.

Dan vind ik Beyoncé solo toch een stuk beter en geschikter.

Die speelt sowieso een paar hits van DC, naast al die eigen nummers. Dan heeft DC niet echt een meerwaarde vind ik. Als je Beyoncé hebt (een van de beste pop acts ter wereld), waarom zou je in godsnaam dan een stapje terug nemen met 'alleen' die DC nummers?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Kesselman wrote:
wat betreft t eten op pinkpop.
Niemand ,maar dan ook echt niemand kan die eettentjes in de ronde op het terrein een dikke voldoende geven.
Friet, drinken, pizza, hamburger, friet, pizza, drinken ,hamburger. enz enz
. ..

nou als je alleen daar naar kijkt…
Was natuurlijk véél meer, Vietnamese, kebab, fruit, langs Noord stond nog BBQ.
Dan stond er nog iets voor Garden of Love qua eten gedoe. Met een beetje lopen en geduld loop je door Kalm aan Laan. Tja, Kalm aan Laan, je kan zeggen (als Timmetje) beetje dure kant, maar aanbod is er wel. Daar is het aanbod echt overdone imo…

Dus om nou te zeggen, aanbod eten is slecht?? Werkelijk… als je op Pinkpop niets vind, dan snap ik het niet?
Qua drinken, ik heb het idee dat op Pinkpop de sterke dranken als Whisky en Gin langzaam verdrongen worden, verbaasd me nog dat er nog Vodka was trouwens. Dus dat soort mix tentjes zullen sowieso verdwijnen. Zal je het voorlopig met speciale bieren moeten doen.

Ik denk dat Pinkpop steeds meer sterke drank gaat verbannen. Sigaretten verkoop verwacht ik ook langzaam te verdwijnen en geheel rookverbod zal er ook misschien insluipen. Dan is het enkel nog hopen dat het niet geheel alcohol vrij gaat worden…

De Jack whisky bar is al tijd terug verbannen. Zo’n gin tonic tuin zal er nooit komen dus, in deze ontwikkeling. Dus als je dit als verbetering zoekt, dan zal je idd naar andere festivals moeten zolang ze dat daar nog hebben.

Misschien zou het een verbetering zijn voor Pinkpop om de foodtrucks uit de Kalm aan Laan te halen en meer bij het terrein te betrekken. Misschien zo’n inhammen als bij de oplaadbar/koffie tent/ijs/hamburgers hoek bij de Angus en de Vietnamese en wafels, rechts achter op het veld.
Als je langs die zijde meer van dat soort inhammen maakt, kan imo best passen…

Echter traditioneel zie je toch veel snackbar afhaal Cultuur hoor, dus de opzet nu is begrijpelijk.

als je mijn bericht quote en daarna afzeikt, quote dan aub wel mijn hele bericht.
ik zeg letterlijk:

"enkel in de kalmaan laan is er wat anders te vinden, en daar is t eten dan ook meteen een stuk beter,maar wel HEEEL druk."

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.163
DennisvdBr wrote:

Kesselman wrote:
wat betreft t eten op pinkpop.
Niemand ,maar dan ook echt niemand kan die eettentjes in de ronde op het terrein een dikke voldoende geven.
Friet, drinken, pizza, hamburger, friet, pizza, drinken ,hamburger. enz enz
. ..


nou als je alleen daar naar kijkt…
Was natuurlijk véél meer, Vietnamese, kebab, fruit, langs Noord stond nog BBQ.
Dan stond er nog iets voor Garden of Love qua eten gedoe. Met een beetje lopen en geduld loop je door Kalm aan Laan. Tja, Kalm aan Laan, je kan zeggen (als Timmetje) beetje dure kant, maar aanbod is er wel. Daar is het aanbod echt overdone imo…

Dus om nou te zeggen, aanbod eten is slecht?? Werkelijk… als je op Pinkpop niets vind, dan snap ik het niet?
Qua drinken, ik heb het idee dat op Pinkpop de sterke dranken als Whisky en Gin langzaam verdrongen worden, verbaasd me nog dat er nog Vodka was trouwens. Dus dat soort mix tentjes zullen sowieso verdwijnen. Zal je het voorlopig met speciale bieren moeten doen.

Ik denk dat Pinkpop steeds meer sterke drank gaat verbannen. Sigaretten verkoop verwacht ik ook langzaam te verdwijnen en geheel rookverbod zal er ook misschien insluipen. Dan is het enkel nog hopen dat het niet geheel alcohol vrij gaat worden…

De Jack whisky bar is al tijd terug verbannen. Zo’n gin tonic tuin zal er nooit komen dus, in deze ontwikkeling. Dus als je dit als verbetering zoekt, dan zal je idd naar andere festivals moeten zolang ze dat daar nog hebben.

Misschien zou het een verbetering zijn voor Pinkpop om de foodtrucks uit de Kalm aan Laan te halen en meer bij het terrein te betrekken. Misschien zo’n inhammen als bij de oplaadbar/koffie tent/ijs/hamburgers hoek bij de Angus en de Vietnamese en wafels, rechts achter op het veld.
Als je langs die zijde meer van dat soort inhammen maakt, kan imo best passen…

Echter traditioneel zie je toch veel snackbar afhaal Cultuur hoor, dus de opzet nu is begrijpelijk.

als je mijn bericht quote en daarna afzeikt, quote dan aub wel mijn hele bericht.
ik zeg letterlijk:

“enkel in de kalmaan laan is er wat anders te vinden, en daar is t eten dan ook meteen een stuk beter,maar wel HEEEL druk.”

Selectief lezen. Is ook weer wat anders dan selectief gehoor...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
als je mijn bericht quote en daarna afzeikt, quote dan aub wel mijn hele bericht.
ik zeg letterlijk:

“enkel in de kalmaan laan is er wat anders te vinden, en daar is t eten dan ook meteen een stuk beter,maar wel HEEEL druk.”
nou, zeg... :( zo was mijn reactie ook weer niet bedoeld?

was meer een reactie op jou post gedeelte over de kraampjes rond het veld, "Friet, drinken, pizza, hamburger, friet, pizza, drinken ,hamburger. enz enz
. .." omdat dat feitelijk onjuist is.
Met de rest van je post was ik het nog eens ook, maar denk dat je dat niet zo gelezen hebt.
ik verklaar alleen dat je "gintonic tuin en een spiegelpaleis-whiskeybar" niet meer op Pinkpop gaat zien ivm het langzaamaan verdwijnen van sterke dranken, onder andere...
En niemand zal ontkennen dat de Kalm aan Laan niet druk is, had ik ook al eerder gezegd. Wat ik alleen wilde aangeven is dat er mensen zijn die het eten daar duurder vinden, nou kan, maar ook een oplossing zoals bijvoorbeeld foodtrucks betrekken rond het veld, door ze uit de drukte te halen en zo 'ogenschijnlijk' het aanbod 'veranderen' of toegankelijker maken.

Ik kom zelf eigenlijk nooit in Kalm aan Laan trouwens, om de drukte (duurt te lang dan) en omdat ik van podium naar podium loop. Ik loop er wel door als ik net op het terrein ben en programma nog niet begonnen is, dan kan je daar rustig door. Ik weet dus wel wat er staat, btw...

Maar idd, als je genoegen neemt met een plastic bekertje bier en een broodje kroket, dan is PP t perfecte festival voor mij...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.173
10.508
Glenn Faria maar opschrijven voor Pinkpop 2020
1f609.svg

Wie is dit en waarom schrijven we hem op?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Pixies touren in 2020 met hun 2 debuutalbums.
Maart in Australië.
Ik pak vast een stift voor de festivalzomer in Europa.
Terugkeren naar Pinkpop, ik zeg doen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
Glenn Faria maar opschrijven voor Pinkpop 2020
1f609.svg


Wie is dit en waarom schrijven we hem op?
Van de Nederlandse rapgroep Flinke Namen, onder andere.
Maar laatste tijd vooral bekend door zijn covers die de hitlijsten bestormen, "Duurt te lang" en "Zij weet het".
Zei gisteren avond het succes te gunnen, maar had zelf ook wel graag op Pinkpop willen staan.
Komt binnenkort met nieuwe werk en nieuwe plaat.

Ik zeg, schrijf Glen Faria (aka Fit) maar op als één van NL inbreng op PP2020.

https://youtu.be/HQcfWsjJiW4
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Pixies touren in 2020 met hun 2 debuutalbums.
Maart in Australië.
Ik pak vast een stift voor de festivalzomer in Europa.
Terugkeren naar Pinkpop, ik zeg doen!

Vet! Maar ik vrees dat Best Kept hier ook op zit te azen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
nou...

misschien dit duo in de gaten houden om samen een dag op Pinkpop te staan?


50 stond in 2018 in Ahoy, Eminem in 2018 op Goffertpark.
Eind dit jaar aantal tourdata voor 50 cent in Australië.
btw, ook weer op tour Cypress Hill

Misschien Eminem in de gaten gaan houden of de tour in 2020 wel door gaat. ik zie hem op zijn tour nog best een flinke entourage meenemen, met oa Dr Dre, 50 cent en Cypress Hill??

iets om in de gaten te gaan houden.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
nou…

misschien dit duo in de gaten houden om samen een dag op Pinkpop te staan?


50 stond in 2018 in Ahoy, Eminem in 2018 op Goffertpark.
Eind dit jaar aantal tourdata voor 50 cent in Australië.
btw, ook weer op tour Cypress Hill

Misschien Eminem in de gaten gaan houden of de tour in 2020 wel door gaat. ik zie hem op zijn tour nog best een flinke entourage meenemen, met oa Dr Dre, 50 cent en Cypress Hill??

iets om in de gaten te gaan houden.

Dr Dre heeft sinds 2000 vrijwel geen optredens gedaan, op een Coachella show met Snoop Dogg in 2012 na, dus ga er maar van uit dat hij absoluut niet op Pinkpop zal staan
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ik denk dat Cypress Hill letterlijk elk jaar op tour is, haha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik was eens aan het kijken, Pinkpop valt aankomende editie samen met Hellfest en Graspop.
Deze starten hun vvk waarschijnlijk al in oktober, ik kan me goed voorstellen dat Pinkpop hierbij aansluiten kan.
Pinkpop kan dat best ook tegengewicht aankondigingen doen, zoals bijvoorbeeld Volbeat of Iron Maiden bijvoorbeeld.
Wat wel positief is, is door gelijk zitten met Graspop. Pinkpop niet gelijktijdig is met Boutique of TW in België, of een los eventueel los event. Waardoor kijken naar die evenementen best heel interessant kan zijn.
Ook zijn acts die op Download Frankrijk interessant omdat ze niet op Hellfest staan. Maar wat ook interessant is zijn acts die afgelopen editie op Graspop stonden, zoals Within Temptation maakt imo grote kans op Pinkpop 2020.

Er kan een mooie potpourri aan soorten muziek komen, pop, rock, classic-rock, rap...
Deze editie kan weer alle onvoorspelbare kanten op schieten, mooi man!!!

Aangezien ik de eerste aankondiging al in oktober ga verwachten ipv in november, gaat september een mooie maand worden om de geruchten heel, heeel, maar dan ook heel goed in de gaten te houden!!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Zo, het teruglezen na de vakantieweken viel mee. Maar 3 pagina's erbij. Maar jullie hebben natuurlijk ook allemaal met de ballen in de zon gezeten...

Even mijn eigen prognose op de schop gooien: ik verwacht Taylor Swift als pop headliner voor 2020. Die is weer helemaal terug met een nieuw album, staat weer bovenaan de lijst van rijkste en meest invloedrijke pop artiesten, en ik zie haar als een soort reddingsboei voor de organisatie mocht er lichte paniek zijn ontstaan na het tegenvallende jubileum (en dan bedoel ik puur en alleen de kaartverkoop). Ik denk dat ze toch weer denken aan een bredere headliner variatie dan alleen gitaren, maar ik denk tegelijkertijd dat ze dit niet met hiphop aandurven omdat deze afwijkende headliner (qua genre) dan wel echt een hele grote naam moet zijn, en dat is in de hiphop eigenlijk alleen Eminem. Ik zet dus in op Taylor Swift, met als alternatief eventueel Beyonce of Pink, alleen zou die laatste een beetje mosterd na de maaltijd zijn na 2019.

Daarnaast moet het vertrouwde publiek natuurlijk gewoon bediend worden, dus er zal zeker wel een band als Muse, Peppers, Foo's of Rammstein worden geboekt, waarbij Muse mij het meest plausibel lijkt.

De derde is dan een twijfel. Wordt het iets tussen pop en rock in (Coldplay), een grote classic act (Springsteen) een hele stevige naam (Metallica) of een 'nieuwe' headliner (Imagine Dragons).

Ik ga vooralsnog voor het rijtje Taylor Swift - Muse - Coldplay
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Taylor Swift op Pinkpop? Al zou het wel goed zijn voor dev verkoopcijfers verwacht ik het niet. Ik zie haar niet echt als een festivalact, dat doet ze in de states geloof ik ook niet echt. Die staat waarschijnlijk gewoon in een Ziggo, Gelredome, Goffert of Arena ofzo, gokje op die laatste.

Pink moet je zeker niet verwachten op PP. Die heeft net gisteren in Den Haag een tour van anderhalf jaar afgesloten, het is eerst wachten op een nieuw album voordat zij weer gaan touren. En Hurts 2B Human schijnt ze niet te gaan touren heb ik in de wandelgangen gehoord.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
@rickhuissen
Rammstein kun je voor 2020 afstrepen. Staan al in de Goffert.
De kans dat Coldplay op een festival staat, is sowieso erg klein.
Muse heeft deze zomer al een uitgebreide Europese tour gedaan, dus of die volgend jaar voor Pinkpop beschikbaar zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Stage 4 - Laurence Jones Band ?

is dat een goeie tip mensen, ik zeg doen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Muse heeft deze zomer al een uitgebreide Europese tour gedaan, dus of die volgend jaar voor Pinkpop beschikbaar zijn?

Ja, maar nog niet langs de festivals. Zie ik wel als een grote kanshebbers voor nog een tourtje die hen naar de weides brengt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken