Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr wrote:

bcmrmaybe wrote:
‘nog even geduld’

mooie woorden

Geduld –> Patience –> Guns n’ Roses bevestigd
1f61b.svg
nee, niet echt...

In 2020 Lollapalooza Stockholm returns to beautiful Gärdet. The three days to put in your calendar right away is June 26-28 2020 (Friday – Sunday)!
line-up will be presented before 2019 is over…!

De kaartverkoop start morgen al. Misschien vandaag nog een headliner??

zo zo...
in een interview met Neil Young in decemberuitgave van Mojo magazine UK, laat hij weten dat een tour met Crazy Horse van Bruce Springsteen afhangen, omdat hij een tour in 2020 met E-street "aangekondigd" heeft.
fyi, gitarist Nils Lofgren speelt in Crazy Horse en E-street.
Hij zegt, wat Bruce ook doet, het gaat invloed op ons hebben.

In een ander interview laat hij weten een miljoenen aanbod voor een tour met "Harvest" afgeslagen te hebben.
Hij is van plan volgend jaar een "democracy tour" te doen met wisselende bandleden.

al met al... Neil Young en Springsteen met E-street op tour volgend jaar.
Springsteen stond de laatste keer 2012 op Pinkpop, als de tour definitief met E-street is, dan is het zeker een kandidaat voor Pinkpop aan het worden.
Zoals enkele hier al beweerden he...
Ik geef Springsteen met E-street een grote kanshebber als 1 van de headliners, veel meer dan solo.

edit, maar als Springsteen er staat, dan staat Neil Young er niet. Ik verwacht maar 1 classic-rock headliner. AC/DC valt dan ook wel af hoor...

Als Springsteen er niet staat dan staat Neil Young er nog steeds niet. :wink:

Springsteen zou wel een mooie headliner zijn!!!!

Zal je zien, zitten we zometeen met:
Coldplay / Springsteen / RHCP

allemaal hebben er al gestaan, in 2020 dan 9 jaar geleden, 8 jaar geleden en pas 4 jaar geleden.
Nou, als dat dit toch zo waarschijnlijk is, neem ik RHCP wel op de koop toe hoor. Op een afstandje met een biertje...
(al heb ik echt geen idee of RHCP echt komt, totaal niet op mijn radar?)

Ik bedenk me dat er volgens mij voor volgend jaar nog 2 acts geprogrammeerd gaan worden in de Goffertpark. Daar staan ieder jaar volgens afspraak 3 acts. Zowel Bruce als Coldplay passen daar prima. Pearl Jam enkel in de Ziggo en omtrent AC DC blijft het wel heel lang stil.... Hoe dan ook, GnR heb je vermoedelijk ook nog..... 1 van deze acts zal PP toch wel hebben mag ik hopen....

Ik bedenk me dat er volgens mij voor volgend jaar nog 2 acts geprogrammeerd gaan worden in de Goffertpark. Daar staan ieder jaar volgens afspraak 3 acts. Zowel Bruce als Coldplay passen daar prima. Pearl Jam enkel in de Ziggo en omtrent AC DC blijft het wel heel lang stil…. Hoe dan ook, GnR heb je vermoedelijk ook nog….. 1 van deze acts zal PP toch wel hebben mag ik hopen….
GNR weer in Goffert zou echt een faal zijn, 2 jaar achter elkaar vond ik al vreemd.

Ik denk trouwens ook niet dat de tour van Young afhankelijk is van het wel of niet aanwezig zijn van Lofgren. Het mag duidelijk zijn dat E Street voorrang heeft en dat Neil Young wel een andere bassist kan vinden die met hem wil touren.
Ze gaan gewoon beiden op tour. Sterker nog, ik denk dat alles grotendeels al vastligt.

Ik denk trouwens ook niet dat de tour van Young afhankelijk is van het wel of niet aanwezig zijn van Lofgren. Het mag duidelijk zijn dat E Street voorrang heeft en dat Neil Young wel een andere bassist kan vinden die met hem wil touren.
Ze gaan gewoon beiden op tour. Sterker nog, ik denk dat alles grotendeels al vastligt.
helemaal niet afhankelijk van Lofgren, als hij zelf ook aangeeft in een ander interview, met wisselende bandleden te touren volgend jaar ;)

edit... gaan beide op tour, dat is wel duidelijk

PJ wrote:

helemaal niet afhankelijk van Lofgren, als hij zelf ook aangeeft in een ander interview, met wisselende bandleden te touren volgend jaar
1f609.svg

edit… gaan beide op tour, dat is wel duidelijk

Klopt die theorie voor de Goffertpark? Daar zal dus ook nog wat naar toe moeten dan............

DennisvdBr wrote:

PJ wrote:

helemaal niet afhankelijk van Lofgren, als hij zelf ook aangeeft in een ander interview, met wisselende bandleden te touren volgend jaar
1f609.svg

edit… gaan beide op tour, dat is wel duidelijk

Klopt die theorie voor de Goffertpark? Daar zal dus ook nog wat naar toe moeten dan…………
Die theorie klopt, maar er zwemmen nog genoeg vissen in de zee.

Springsteen is een veel logischer keuze voor PP dan Neil Young of AC/DC, dus zet je geld dan maar op The Boss...

Springsteen is een veel logischer keuze voor PP dan Neil Young of AC/DC, dus zet je geld dan maar op The Boss…
Waarom zou AC/DC geen "logische" Pinkpop naam zijn? Als ze festivals willen doen dan is nog steeds gewoon een grote band.

rickhuissen wrote:
Springsteen is een veel logischer keuze voor PP dan Neil Young of AC/DC, dus zet je geld dan maar op The Boss…

Waarom zou AC/DC geen “logische” Pinkpop naam zijn? Als ze festivals willen doen dan is nog steeds gewoon een grote band.
Minder toegankelijk wellicht.

rickhuissen wrote:

Waarom zou AC/DC geen “logische” Pinkpop naam zijn? Als ze festivals willen doen dan is nog steeds gewoon een grote band.

Oh dat baseer ik eigenlijk op het gegeven dat AC/DC naar mijn weten nooit zo'n hele goede match was met festivals, vanwege bijvoorbeeld aparte podia en special effects en dat soort werk. Hebben volgens mij (mede daarom) naar verhouding ook veel vaker eigen concerten gegeven t.o.v. van festival dan Bruce bijvoorbeeld doet/deed. Maar ik begeef me op glad ijs, want ik baseer dit op wat ik hier en daar weleens lees, dus als ik er naast zit hoor ik het graag.

Indiaantje89 wrote:

rickhuissen wrote:

Oh dat baseer ik eigenlijk op het gegeven dat AC/DC naar mijn weten nooit zo’n hele goede match was met festivals, vanwege bijvoorbeeld aparte podia en special effects en dat soort werk. Hebben volgens mij (mede daarom) naar verhouding ook veel vaker eigen concerten gegeven t.o.v. van festival dan Bruce bijvoorbeeld doet/deed. Maar ik begeef me op glad ijs, want ik baseer dit op wat ik hier en daar weleens lees, dus als ik er naast zit hoor ik het graag.
Ooit moet de eerste keer zijn. Bruce was ook geen fan van festivals, tot hij een keer op Pinkpop stond, en kwam graag toen nog een keer terug.

Users who are viewing this thread