Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Mee eens. Oude cds blijven te gek maar dat is het ook wel. Van mij hoeven ze ook niet zo nodig meer op PP. De laatste keer op PP was het ook niet meer zoveel soeps.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Ik lees net op efestivals dat RHCP nu wel degelijk een optie zijn daar waar ze dat eerder niet waren. Komt van een bron welke eerder goede info gaf over oa Tool. Voor wat het waard is natuurlijk maar het zou betrouwbare info zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ik lees net op efestivals dat RHCP nu wel degelijk een optie zijn daar waar ze dat eerder niet waren. Komt van een bron welke eerder goede info gaf over oa Tool. Voor wat het waard is natuurlijk maar het zou betrouwbare info zijn.

Gaat dus over die persoon vanop Graz.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
wenteldave wrote:

Daantje wrote:
rhcp vergane glorie, zeker zonder John f.


Ga toch weg, man.

Vond hun vorige passage op RW in ieder geval maar een slappe hap, nadat hun shows in 2012 en 2007 ook al redelijk saai en suf waren. En aangezien John f. er in 2007 al bij was (en op het heel teleurstellende Stadium Arcadium speelde), zou ik de schuld niet op hem steken.

Zonde, want vind dat deze band een paar geweldige nummers en platen gemaakt heeft. Maar na 2016 hoeft het niet meer voor mij…

Betekent nog niet dat het 'vergane glorie' is. Kan saai en suf zijn, maar het is nog steeds ontzettend goed. Ik begrijp natuurlijk dat iedereen iets anders wil van een optreden (energiek of kwalitatief goed), maar 'saai en suf' heeft toch niks met 'vergane glorie' te maken. Of zie ik dat verkeerd...?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
mattman wrote:

wenteldave wrote:

Daantje wrote:
rhcp vergane glorie, zeker zonder John f.


Ga toch weg, man.


Vond hun vorige passage op RW in ieder geval maar een slappe hap, nadat hun shows in 2012 en 2007 ook al redelijk saai en suf waren. En aangezien John f. er in 2007 al bij was (en op het heel teleurstellende Stadium Arcadium speelde), zou ik de schuld niet op hem steken.

Zonde, want vind dat deze band een paar geweldige nummers en platen gemaakt heeft. Maar na 2016 hoeft het niet meer voor mij…

Betekent nog niet dat het ‘vergane glorie’ is. Kan saai en suf zijn, maar het is nog steeds ontzettend goed. Ik begrijp natuurlijk dat iedereen iets anders wil van een optreden (energiek of kwalitatief goed), maar ‘saai en suf’ heeft toch niks met ‘vergane glorie’ te maken. Of zie ik dat verkeerd…?

Nee, ik volg je wel. :)

Al vind ik ze wel een heel klein beetje vergane glorie hoor (laatste platen waren toch veel minder de moeite dan hun classic albums). Ben zelf nog redelijk positief over deze band hoor, het is vooral live dat ze hun pluimen verloren hebben voor mij. Ik heb ze voor 2016 nog het voordeel van de twijfel gegeven, maar toen vielen ze alweer wat tegen. Weinig pit en eigelijk helemaal niet memorabel. Maar er zijn altijd mindere acts natuurlijk.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.172
4.318
mattman wrote:

wenteldave wrote:

Daantje wrote:
rhcp vergane glorie, zeker zonder John f.


Ga toch weg, man.


Vond hun vorige passage op RW in ieder geval maar een slappe hap, nadat hun shows in 2012 en 2007 ook al redelijk saai en suf waren. En aangezien John f. er in 2007 al bij was (en op het heel teleurstellende Stadium Arcadium speelde), zou ik de schuld niet op hem steken.

Zonde, want vind dat deze band een paar geweldige nummers en platen gemaakt heeft. Maar na 2016 hoeft het niet meer voor mij…

Betekent nog niet dat het ‘vergane glorie’ is. Kan saai en suf zijn, maar het is nog steeds ontzettend goed. Ik begrijp natuurlijk dat iedereen iets anders wil van een optreden (energiek of kwalitatief goed), maar ‘saai en suf’ heeft toch niks met ‘vergane glorie’ te maken. Of zie ik dat verkeerd…?

Saai en suf is toch dodelijk commentaar voor een band als de Peppers? Heeft toch juist alles te maken met vergane glorie?
Laatste keer Werchter waren ze redelijk (aeroplane!), met een sterk einde van de set (give it away), keren daarvoor matig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Nou...

Nieuwe week, week met aankondigingen?

Hopelijk géén RHCP, komen voor mij ook redelijk uit de lucht vallen voor Pinkpop.
Persoonlijke mening, zou ik het een slechte headliner vinden met de opties die er allemaal zijn om een (saaie) headliner uit recent 2016 al terug te laten komen. Mij maak je er alles behalve blij mee... Zal waarschijnlijk wel een rustig dagje op het terrein opleveren, dat is enige positieve hier aan. Maar als ze komen, wel benieuwd welke acts zie hieraan verloren zijn, dit kan nevernooit een eerste keuze zijn imo!!

Nu, deze week afwachten. Zit vast wat in...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
De Peppers en de Pilots zijn dan nu wel kleine zekerheden. Benieuwd wie die derde headliner dan gaat zijn. Dat moet dan wel een klapper zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
De Peppers en de Pilots zijn dan nu wel kleine zekerheden. Benieuwd wie die derde headliner dan gaat zijn. Dat moet dan wel een klapper zijn.
Have I got a little story for you...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Pearl Jam? Dat zou wel erg snel zijn.... en de lijst in het PJ topic doet geen Pinkpop vermoeden. Zou PJ - Pilots - Peppers zelf een beetje een zwak lijstje vinden. Maakt het gemis van Swift des te groter.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
De Peppers en de Pilots zijn dan nu wel kleine zekerheden. Benieuwd wie die derde headliner dan gaat zijn. Dat moet dan wel een klapper zijn.
Eerst maar eens zien of the peppers ook touren door Europa. Op internet nog helemaal niets over te vinden behalve een post van een insider op efestivals. Da's wel erg weinig eerlijk gezegd...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Pearl Jam? Dat zou wel erg snel zijn…. en de lijst in het PJ topic doet geen Pinkpop vermoeden. Zou PJ – Pilots – Peppers zelf een beetje een zwak lijstje vinden. Maakt het gemis van Swift des te groter.
Die gaan touren en afgaande op het pj forum staan ze net voor PP in de Ziggo. Er wordt door de Griek niet gereageerd op PP vragen. Maar dat is ook wel logisch. Alhoewel hij over Werchter wel duidelijk was met zijn hint. Ik persoonlijk denk dat ze PP deze keer overslaan. Wordt denk ik 2 keer Ziggo.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Timmetje wrote:
Pearl Jam? Dat zou wel erg snel zijn…. en de lijst in het PJ topic doet geen Pinkpop vermoeden. Zou PJ – Pilots – Peppers zelf een beetje een zwak lijstje vinden. Maakt het gemis van Swift des te groter.

Die gaan touren en afgaande op het pj forum staan ze net voor PP in de Ziggo. Er wordt door de Griek niet gereageerd op PP vragen. Maar dat is ook wel logisch. Alhoewel hij over Werchter wel duidelijk was met zijn hint. Ik persoonlijk denk dat ze PP deze keer overslaan. Wordt denk ik 2 keer Ziggo.
Waarom is dat eigenlijk logisch?
Ik hoop ook op twee keer de Ziggo Dome, maar de kans is echt wel aanwezig dat te er staan. En ja, dat zou wat te snel zijn
Ik begrijp dat de lijst in het topic van Pearl Jam niet echt Pinkpop als kanshebber geeft, maar er zou wel degelijk ruimte voor zijn, als ze de Ziggo Dome een keer overslaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Logisch omdat hij niet op alles kan reageren. Er komen daar wel 25 opties voorbij welke door fans genoemd worden. Over Werchter was hij wel duidelijk. Check het forum maar. Was nog net geen bevestiging zeg maar. De Ziggo slaan ze nooit over. Zij hebben de Ziggo mogen openen met de eerste concerten. Is blijkbaar sindsdien hun favoriete indoor zaal om te spelen in Europa.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
PJ is inderdaad gewoon te snel. Grappig dat ze dan nog welvweer op Werchter staan maar goed favo festival etc In Nederland dan de Ziggo 2x.
RHCP zou na 4 jaar wel weer kunnen maar goed het hoeft van mij niet. Liever wat anders.
Al paar pogingen gedaan om iets bij bureau Pinkpop iets los te krijgen maar helemaal niks. Denk gewoon dat ze nog niks mogen zeggen. Mbt RATM verwacht ik ze niet. Denk dat dat te kort dag is geweest en de headliners al waren besproken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
PJ is inderdaad gewoon te snel. Grappig dat ze dan nog welvweer op Werchter staan maar goed favo festival etc De Ziggo 2x.
RHCP zou na 4 jaar wel weer kunnen maar goed het hoeft van mij niet. Liever wat anders.
Al paar pogingen gedaan om iets bij bureau Pinkpop iets los te krijgen maar helemaal niks. Denk gewoon dat ze nog niks mogen zeggen. Mbt RATM verwacht ik ze niet. Denk dat dat te kort dag is geweest en de headliners al waren besproken.
Laten ze ook niks los over wanneer ze ongeveer met nieuws zullen komen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Laten ze ook niks los over wanneer ze ongeveer met nieuws zullen komen?

Helemaal nergens over. Niet over de VVK. Niet over wanneer er nieuws komt. Of de Perspresentatie nog komt. Het standaard antwoord is

Hoi Mario,

 

Ik blijf bij ‘nog even geduld’ ?

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Nikkie

 

 

 

 

 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
De Peppers en de Pilots zijn dan nu wel kleine zekerheden. Benieuwd wie die derde headliner dan gaat zijn. Dat moet dan wel een klapper zijn.

Is de kans op RHCP zo zeker ja? Ik heb alles half-half gelezen, en kreeg het idee dat het nog helemaal niet zo'n zekerheidje was. Maar goed, ik ben benieuwd. Qua muziek helemaal top, qua optreden niet de allerbeste act...

Van de Pilots lijkt de komst inderdaad vrij zeker. Maar hier zou ik er nog altijd niet van opkijken als ze geen headliner spot hebben op PP. Ik betwijfel echt of ze voor het grote publiek wel groot genoeg zijn qua naam...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken