Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0

Nothing but thieves op Mad Cool. Die kunnen dus ook zomaar weer op Pinkpop komen
1f642.svg

Dit is eng ??
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Ik heb hen wel gezien als headliner voor de toekomst. Zo ver is het nog niet, maar denk wel langzaamaan een sub of afsluiter North
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Hoe groot is Nothing But Thieves eigenlijk in Nederland? Lees hier altijd "headliner voor de toekomst", terwijl ze in België geen clubshows uitverkocht krijgen en op festivals bij middagspots blijven hangen.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Hoe groot is Nothing But Thieves eigenlijk in Nederland? Lees hier altijd “headliner voor de toekomst”, terwijl ze in België geen clubshows uitverkocht krijgen en op festivals bij middagspots blijven hangen.
Dit jaar gezien op Dauwpop als headliner en er kwam een hoop volk op af.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Kereltje wrote:
Hoe groot is Nothing But Thieves eigenlijk in Nederland? Lees hier altijd “headliner voor de toekomst”, terwijl ze in België geen clubshows uitverkocht krijgen en op festivals bij middagspots blijven hangen.

Dit jaar gezien op Dauwpop als headliner en er kwam een hoop volk op af.
Nooit geweest hoor, maar is Dauwpop een festival geen regio festival waar toch wel mensen op afkomen ondanks de namen? No offence verder hoor.

Dit vind ik een mooie registratie van Nothing But Thieves:

[video]https://youtu.be/3Fw_W3KQe9I[/video]
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Hoe groot is Nothing But Thieves eigenlijk in Nederland? Lees hier altijd “headliner voor de toekomst”, terwijl ze in België geen clubshows uitverkocht krijgen en op festivals bij middagspots blijven hangen.

Ik snap hem ook niet helemaal. Middelmatig rockbandje. Verkocht Afas geloof ik niet uit en speelt geen hoge spots op grote festivals. En dat gaat verder ook nooit gebeuren imo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Kereltje wrote:
Hoe groot is Nothing But Thieves eigenlijk in Nederland? Lees hier altijd “headliner voor de toekomst”, terwijl ze in België geen clubshows uitverkocht krijgen en op festivals bij middagspots blijven hangen.

Ik snap hem ook niet helemaal. Middelmatig rockbandje. Verkocht Afas geloof ik niet uit en speelt geen hoge spots op grote festivals. En dat gaat verder ook nooit gebeuren imo.

Afas was snel uitverkocht hoor, dus dat feitje klopt niet. Vind het zelf een fijne band met een prettige sound. Goed om weer wat nieuwe gitaarbands te hebben die de hoge middagspots kunnen vullen. Ik denk zelf ook dat ze in de toekomst meer aankunnen dan dat.

Heb wel het idee dat ze tot nu toe alleen in Nl zo groot zijn. Hoop voor hen dat het niet een gevalletje Editors wordt. Hier headliner en overal verder middagspot.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Kereltje wrote:
Hoe groot is Nothing But Thieves eigenlijk in Nederland? Lees hier altijd “headliner voor de toekomst”, terwijl ze in België geen clubshows uitverkocht krijgen en op festivals bij middagspots blijven hangen.

Ik snap hem ook niet helemaal. Middelmatig rockbandje. Verkocht Afas geloof ik niet uit en speelt geen hoge spots op grote festivals. En dat gaat verder ook nooit gebeuren imo.

2x AFAS uitverkocht en ook nog 013, headliner op Dauwpop en een volledig uitverkochte EU tour vorig jaar. Denk dat ze wel een stuk groter zijn dan mensen inschatten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
RHCP volgens hetiswaar op Graz, die zat er nog nooit naast.

Met zijn track record zou ik hier inderdaad rekening mee nemen. Die user is altijd al uiterst betrouwbaar geweest qua bron.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
RHCP - 21 Pilots - Guns n Roses
Within Temptation - Kensington - Volbeat
Evanescence

Zoiets?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
Ik meen gelezen te hebben dat de RHCP volgend jaar niet touren door Europa...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Daantje wrote:
rhcp vergane glorie, zeker zonder John f.

Ga toch weg, man.

Vond hun vorige passage op RW in ieder geval maar een slappe hap, nadat hun shows in 2012 en 2007 ook al redelijk saai en suf waren. En aangezien John f. er in 2007 al bij was (en op het heel teleurstellende Stadium Arcadium speelde), zou ik de schuld niet op hem steken.

Zonde, want vind dat deze band een paar geweldige nummers en platen gemaakt heeft. Maar na 2016 hoeft het niet meer voor mij...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken