DennisvdBr wrote:
ik ben overtuigd dat er meer dan genoeg Pinkpop bezoekers zijn die wel warm lopen om een keer The Who of Neil Young te zien als ze op Pinkpop zouden staan.
Ik ben ook overtuigd dat acts als The Who en Neil Young meer dagkaarten verkopen voor een festivaldag dan op een eigen concert.
Denk het niet. Het is duurder, er zijn voor het veelal oudere publiek geen zitplaatsen, het is voor veel mensen veel verder weg dan Amsterdam. Denk dat er juist minder mensen op afkomen.
DennisvdBr wrote:
tom93 wrote:
Al weet ik niet hoe duur The Who en Neil Young zijn.
dat zijn de kosten van een volwaardige headliner
Goeie reden om ze PP dan niet te laten headlinen.
Een concert en een festival is natuurlijk heel wat anders, beetje rare opmerking. Pinkpop is volgens mij het enige meerdaags festival van dit statuur waar om 12 uur ieder wordt gemaand rustig naar huis te gaan.
Eens. Dat treinen niet tot laat rijden en het moeilijk rijden is in het donker zijn imo ook wat rare argumenten. Weekendbezoekers moeten imo op een festival gewoon tot later dan 12 wat te doen hebben. Een festival van €240,- dat om 12u de stekker eruit trekt (en over het algemeen de eerste dag ook maar een half dagje is) is wat mij betreft niet meer van deze tijd.