Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Volbeat was toch een headliner volgens jou?
1f644.svg
vind ik nog steeds

edit, maar vind het te makkelijk om te roepen : Coldplay - Volbeat - Foo Fighters ;)

Denk ik aan zoiets als:
Coldplay – GnR of Maiden – The Who of Young
21Pilots – Volbeat – Royal Blood
Kensington – Within Temptation – Keane

21 Pilots - Guns N Roses - Kings of Leon
Royal Blood - Volbeat - Within Temptation
Kensington - Keane - Evanescence

Bilbao BBK: New announcements soon

Kan een leuk weekje worden, ik ben wel weer toe aan wat festival nieuws. Vorige week was maar saai op dat gebied.

Yannick wrote:
Volbeat was toch een headliner volgens jou?
1f644.svg

vind ik nog steeds

edit, maar vind het te makkelijk om te roepen : Coldplay – Volbeat – Foo Fighters
1f609.svg
Dan maar onder het motto van het realisme nóg eens 3 headliners (Twenty One Pilots, Iron Maiden/Guns N Roses en The Who/Neil Young) erbij pakken. In Limburg eten ze volgens mij ook nog steeds eenheidsworst als ik dat lijstje eens afga. Als het maar gitaren heeft, nietwaar? :lol:

Twenty One Pilots is vele malen realistischer als headliner in 2020 dan Iron Maiden of Volbeat.

Als Arctic Monkeys in 2014 de zondag af konden sluiten dan kan 21P dat absoluut doen in 2020.

Ach.. als het tourt en het verkoopt kaarten.. waarom ook niet.

Ja het is kort op elkaar, maar niemand die het een schande gaat vinden hoor.

Twenty One Pilots is vele malen realistischer als headliner in 2020 dan Iron Maiden of Volbeat.

Als Arctic Monkeys in 2014 de zondag af konden sluiten dan kan 21P dat absoluut doen in 2020.

Nu sta ik ook wel in het Dennis kamp hier hoor. 21P is toch gewoon een sub a la Bastille qua grootte?

Zolang mensen hier blijven roepen om Neil Young Iron Maiden en The Who als afsluiters heb ik het volste recht om Pearl Jam te promoten :wink:

Ach.. als het tourt en het verkoopt kaarten.. waarom ook niet.

Ja het is kort op elkaar, maar niemand die het een schande gaat vinden hoor.

Zou het zelf ook geen schande vinden, maar vind het net te kort op elkaar voor PP.

En @mattman: 21P is overal dit jaar geweest als headliner terwijl Bastille nog vrijwel overal nog de sub positie speelt (hier en daar wel een headliner op kleinere festivals). Denk dat 21P nog best wordt onderschat door iedereen hier, hun zijn een optimale keuze voor headliner volgend jaar. Doe daar Bastille bij als sub en heb je een zo goed als uitverkochte 'indie' pop dag.

Denk dat 21P nog best wordt onderschat door iedereen hier, hun zijn een optimale keuze voor headliner volgend jaar. Doe daar Bastille bij als sub en heb je een zo goed als uitverkochte ‘indie’ pop dag.
zie ik echt niet voor me...

denk ook niet dat 21Pilots een uitverkochte Pinkpop dag voor elkaar krijgt, dat lukt sowiese niet zomaar elke act
De laatste uitverkochte dagen van Pinkpop afgelopen edities waren Bieber in 2017 en Pearl Jam en Foo Fighters in 2018.

edit: daarbij kunnen ze enkel op vrijdag en zo'n school/werkdag heeft meer nodig dan zo'n nietig actje als 21Pilots

Foo Fighters dag was niet uitverkocht.

Als Pinkpop

21 Pilots - Coldplay - Kings of Leon
Kensington - Within Temptation - Volbeat
Bastille - Evanescence - Keane

Als bovenste laag van het programma heeft dan zijn ze bij deze al zo goed als uitverkocht.

1 ding is zeker: Ze verkopen als headliner meer kaarten dan Neil Young. ;-)

Foo Fighters dag was niet uitverkocht.
.
mwah idd...

PJ 2018 waren er >70 duizend en de Mars en Foo's dag 67 duizend.
Eerder hadden Stones en Springsteen ook al circa 70 duizend op de wei gekregen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread