Na een dagje Pukkelpop voor mij ....en de aankondiging van Billie Eilish en Taylor Swift voor andere festivals merk ik gewoon (helaas) dat Pinkpop minder 'waardig'/ belangrijk' begint te worden. Vorig jaar was de vijftigste editie en laten we eerlijk zijn dat het echt geen jubilieumwaardig programma was. Ik ga elk jaar nog graag naar Pinkpop maar ben bang dat het in 2020 toch maar een dagje wordt....
Swift - was sterke boeking geweest en erg exclusief. Waarschijnlijk heeft Pinkpop haar laten schieten.
Green Day- was leuke boeking geweest
SOAD - ook top geweest (en niet te lang geleden als je bedenkt dat Bastille in 2016 op Pinkpop stond en dit jaar...dus ook drie aar tussen )
Ik hoop nog steeds op top namen maar mijn positieve moed begint langzaam een beetje weg te zakken...aangezien dit wel een vervolg van vorig jaar lijkt.
Swift - was sterke boeking geweest en erg exclusief. Waarschijnlijk heeft Pinkpop haar laten schieten.
Green Day- was leuke boeking geweest
SOAD - ook top geweest (en niet te lang geleden als je bedenkt dat Bastille in 2016 op Pinkpop stond en dit jaar...dus ook drie aar tussen )
Ik hoop nog steeds op top namen maar mijn positieve moed begint langzaam een beetje weg te zakken...aangezien dit wel een vervolg van vorig jaar lijkt.