Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik betwijfel het gewoon. Helemaal omdat op datzelfde moment dan dat concert in de bios draait.

Dus alle artiesten die geboekt worden voor Ziggo of Afas zijn een gemiste kans voor Pinkpop?

Beetje vreemd. Zo kan ik het ook:

“SOAD naar de Ziggo Dome! DTRH loopt droomheadliner mis!”

“Simple Minds kiest voor Ziggo Dome! BKS grijpt naast gedroomde headliner!”

Van de bands die dit jaar op Pinkpop hadden kunnen staan en die op het festival hadden gepast is het idd een gemiste kans als ze elders staan en niet op Pinkpop.

Is bij andere festivals ook zo. Bij Bon Iver in Ziggo riepen de mensen ook ''Jammer, dus niet op DTRH''

Dus alle artiesten die geboekt worden voor Ziggo of Afas zijn een gemiste kans voor Pinkpop?

Wat zouden SOAD en Simple Minds op DTRH en BKS lopen doen? Totaal geen bands voor die festivals.

System Of A Down naar Ziggo Dome.. Wéér een gemiste kans? Ze stapelen zich wel mooi op zo.

Gemiste kans voor Pinkpop, klinkt toch heel anders dan "jammer, niet op Pinkpop"...
Alsof nu geen goede acts over blijven voor Pinkpop.

In het DTRH en BKS topic roepen mensen ook dat het jammer is en een gemiste kans is als een band elders staat dus ik snap hem niet helemaal...

Yannick wrote:
System Of A Down naar Ziggo Dome.. Wéér een gemiste kans? Ze stapelen zich wel mooi op zo.

Gemiste kans voor Pinkpop, klinkt toch heel anders dan “jammer, niet op Pinkpop”…
stonden er 2017 nog...
ik zie het gemis niet, ik zou het eerder te snel retour vinden (wat ik al eerder gezegd heb trouwens)

Haha, kerel zo ging het vorig jaar (zie Tool, Eddie Vedder, The Smashing Pumpkins etc) en het jaar ervoor ook. Wanneer gaan jullie leren dat Mojo consequent bands ergens anders neerzet om meer geld binnen te rijven ten koste van Pinkpop. De Benelux-exclusiviteit van Taylor Swift is tot nu waarschijnlijk nog de grootste fout van Pinkpop/Mojo wat dat betreft, maar we zitten nog vroeg in het seizoen natuurlijk. Queen + Adam Lambert, door enkele hier toch ook luidkeels gekeeld, wordt ook gewoon weggezet voor twee avonden in de Ziggo Dome. En zoals eerder gezegd hierboven; wat moeten bands als SOAD of Simple Minds in godsnaam op BKS of DTRH doen, lol.

het is niet alsof er nu ineens totaal geen aankondigingen meer komen?

Mojo zal wel wat neerzetten wat prima staat op Pinkpop.

Ik kan ook zeggen Rammstein staat er niet, jammer, had ik graag op Pinkpop zien staan, maar is niet zo... next...
Komt nog genoeg aan om 3 dagen Pinkpop te vullen.
Ook TW, Rock Werchter en Graspop (en dagvulling Boutique) in Belgie moeten nog met nieuws komen, daar zit minstens al 2/3 van de Pinkpop lineup verdeeld denk ik.

Rolo wrote:

Yannick wrote:

Gemiste kans voor Pinkpop, klinkt toch heel anders dan “jammer, niet op Pinkpop”…

stonden er 2017 nog…
ik zie het gemis niet, ik zou het eerder te snel retour vinden (wat ik al eerder gezegd heb trouwens)

Misschien dat ze LIVE nog eens boeken of is dat ook te snel weer dan? :wink:

Haha, kerel zo ging het vorig jaar (zie Tool, Eddie Vedder, The Smashing Pumpkins etc) en het jaar ervoor ook. Wanneer gaan jullie leren dat Mojo consequent bands ergens anders neerzet om meer geld binnen te rijven ten koste van Pinkpop. De Benelux-exclusiviteit van Taylor Swift is tot nu waarschijnlijk nog de grootste fout van Pinkpop/Mojo wat dat betreft, maar we zitten nog vroeg in het seizoen natuurlijk. Queen + Adam Lambert, door enkele hier toch ook luidkeels gekeeld, wordt ook gewoon weggezet voor twee avonden in de Ziggo Dome. En zoals eerder gezegd hierboven; wat moeten bands als SOAD of Simple Minds in godsnaam op BKS of DTRH doen, lol.

Nou, kerel: Het gaat mij er om dat zodra er een band wordt aangekondigd voor de Ziggo, die op zich prima op Pinkpop had gepast, er meteen iemand als de kippen bij is om te verkondigen dat Pinkpop "weer een kans heeft gemist". Pinkpop is een groot en divers festival, bedoeld voor een zo breed mogelijk publiek, en dus is er een waanzinnig breed scala aan artiesten die er zouden kunnen passen. Artiesten die groot genoeg zijn om een Ziggo Dome Show (17.000) te verkopen, zijn al snel geschikt voor het breed programmerende Pinkpop. Een Ziggo aankondiging te pas en te onpas vertalen naar een "gemiste kans voor Pinkpop" vind ik echt belachelijk goedkoop scoren...

Nou, kerel: Het gaat mij er om dat zodra er een band wordt aangekondigd voor de Ziggo, die op zich prima op Pinkpop had gepast, er meteen iemand als de kippen bij is om te verkondigen dat Pinkpop “weer een kans heeft gemist”.
Dat gebeurt letterlijk in elk ander topic, waar heb je het over?

Dat is toch simpelweg onderdeel van het speculeren? Er worden nu eenmaal allerlei artiesten die prima op Pinkpop hadden gepast op andere podia geplaatst. Dat zijn dan toch per definitie gemiste kansen voor Pinkpop? Bovendien zijn er nu alweer bijna 80 pagina's gevuld, dan wordt nu eenmaal wel eens iets herhaald. Het is ook jammer dat Bon Iver niet op DTRH staat, alleen is de sectie daar iets minder gevuld, dus zijn er niet drie pagina's per "gemiste kans". Daarentegen worden daar ook geen drie pagina's gevuld met de vraag of Foals volgend jaar zou moeten headlinen of niet. Hier gebeurt gewoon alles net iets meer dan binnen andere secties.

Plus, als dadelijk wel namen voor Pinkpop bekend zijn, zijn we er ook als de kippen bij om aan te geven dat de acts die op andere podia zijn geplaatst betere opties waren ;-).

Misschien dat ze LIVE nog eens boeken of is dat ook te snel weer dan?
1f609.svg
2017 is wel kort terug ja.
al zou ik de combi +LIVE+ met Bush met the ALT imate tour toejuichen hoor, zelfs nog met Stone Temple Pilots er bij zoals ze in Australie touren.

maar, te kort geleden ja voor +LIVE+ inderdaad
(zou wel een perfecte combi zijn voor een dagje Pinkpop Classic)

Dat gebeurt letterlijk in elk ander topic, waar heb je het over?

Ik heb het hier over:

"System Of A Down naar Ziggo Dome.. Wéér een gemiste kans? Ze stapelen zich wel mooi op zo"

Ik vind dit een beetje raar overkomen. Van de 300 optredens die alleen al in de Ziggo Dome staan, zal 98% niet op Pinkpop staan, of welk ander festival whatsoever. Een groot deel daarvan had op zich best op Pinkpop kunnen staan. Zijn het daarom meteen allemaal gemiste kansen? Er zijn maar 55 spots ter beschikking, en we kennen nog niet één naam. Als nou achteraf blijkt dat heel veel 'mwah' namen de line-up hebben gehaald, en heel veel toffe namen niet, dan kun je achteraf spreken van gemiste kansen. Maar nu toch nog niet? En als dit op eenzelfde manier bij topics van andere festivals ook gebeurt, vind ik dat daar net zo raar.

Als het bij elke kleine naam zou gebeuren zou ik het met je eens zijn.
Maar Queen, Swift, Eilish en SOAD zijn behoorlijk grote namen.
Zo opmerkelijk is het dan toch niet dat er dan mensen zijn die het uiten dat ze het jammer of een gemiste kans vinden dat ze niet op Pinkpop staan? Vind het vrij logisch dat op een forum dat grotendeels bestaat om over namen te speculeren en een beetje te puzzelen en gissen naar het affiche op deze manier over het ''missen van'' namen wordt gesproken.

Wel als dat zeiken is om het zeiken, als je niet naar Pinkpop gaat maar alleen hier komt om het belachelijk te maken dan is dat erg ergerlijk. Je gaat toch ook niet het menu van je plaatselijke sushi tent afzeiken als je er nooit eet.
(Ps heb het niet over jou Tim, ik weet dat jij gewoon naar pinkpop gaat mits goed programma)

jongens...

ze staan niet op Pinkpop, klaar

op naar de volgende
ik ben meer geintresseerd in wat er wel nog kan staan

NEXT

Een groot deel daarvan had op zich best op Pinkpop kunnen staan. Zijn het daarom meteen allemaal gemiste kansen?

Maar...ja? Als ze op Pinkpop hadden kunnen staan en dan niet op Pinkpop staan is dat echt letterlijk een gemiste kans.

Users who are viewing this thread