Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

rickhuissen wrote:
Een groot deel daarvan had op zich best op Pinkpop kunnen staan. Zijn het daarom meteen allemaal gemiste kansen?

Maar…ja? Als ze op Pinkpop hadden kunnen staan en dan niet op Pinkpop staan is dat echt letterlijk een gemiste kans.
Of er is een andere kans...

NEXT

Ik ben benieuwd welk festival met de eerste grote klapper gaat komen. Wie zou de primeur hebben?

Ik ben benieuwd welk festival met de eerste grote klapper gaat komen. Wie zou de primeur hebben?

Wat Processierups zegt. NOS Alive, Lollapalooza Paris en Werchter Boutique vooralsnog idd.

Doom010 wrote:
Met 1.80m is zij inderdaad behoorlijk groot!
Ariana Grande is maar 1.53m.

Chris Martin 1.86
1f609.svg

Da's ook bijhoorlijk groot ja. Maar denk dat ze wereldijd toch de duimen leggen bij Swift.

En ook: bah Chris Martin.

Wel als dat zeiken is om het zeiken, als je niet naar Pinkpop gaat maar alleen hier komt om het belachelijk te maken dan is dat erg ergerlijk. Je gaat toch ook niet het menu van je plaatselijke sushi tent afzeiken als je er nooit eet.
(Ps heb het niet over jou Tim, ik weet dat jij gewoon naar pinkpop gaat mits goed programma)
Oh, excuus Ruben. Zal ik eerst even toestemming aan je vragen voor ik hier wat post of zal ik eerst even m'n wens doorgeven om al dan niet volgend jaar naar Pinkpop af te zakken? M'n "gezeik" was hoegenaamd niet meer of niet minder dan slechts een observatie van wat relevant concertnieuws maar blijkbaar brengt dat toch wat meer gevoelens met zich mee dan gedacht..?

Jack wrote:

rickhuissen wrote:
Een groot deel daarvan had op zich best op Pinkpop kunnen staan. Zijn het daarom meteen allemaal gemiste kansen?

Maar…ja? Als ze op Pinkpop hadden kunnen staan en dan niet op Pinkpop staan is dat echt letterlijk een gemiste kans.

Of er is een andere kans…

NEXT

Next? Kom op Dennis, Pinkpop heeft genoeg waardige acts gemist dat het wel een interessant gespreksonderwerp is.

ik ben meer geïnteresseerd in wat er wel nog komt...
Zoals Iron Maiden of Neil Young, die schrijf ik pas af als er een datum in Nederland is of data die Pinkpop uitsluiten
:P

laten we nu niet aan de gang blijven over gemiste kansen a.u.b.

ik ben meer geïnteresseerd in wat er wel nog komt…
Zoals Iron Maiden of Neil Young, die schrijf ik pas af als er een datum in Nederland is of data die Pinkpop uitsluiten
1f61b.svg

Het is toch zo ontzettend duidelijk dat Iron Maiden en Neil Young niet op Pinkpop staan? Al ben ik een fan van beide acts moet je nu echt even toegeven dat het niet gaat gebeuren. Of om je eigen woorden te gebruiken, "haal het uit je hoofd".

RubenFrusciante wrote:
Wel als dat zeiken is om het zeiken, als je niet naar Pinkpop gaat maar alleen hier komt om het belachelijk te maken dan is dat erg ergerlijk. Je gaat toch ook niet het menu van je plaatselijke sushi tent afzeiken als je er nooit eet.
(Ps heb het niet over jou Tim, ik weet dat jij gewoon naar pinkpop gaat mits goed programma)

Oh, excuus Ruben. Zal ik eerst even toestemming aan je vragen voor ik hier wat post of zal ik eerst even m’n wens doorgeven om al dan niet volgend jaar naar Pinkpop af te zakken? M’n “gezeik” was hoegenaamd niet meer of niet minder dan slechts een observatie van wat relevant concertnieuws maar blijkbaar brengt dat toch wat meer gevoelens met zich mee dan gedacht..?
Nee dat zou best raar zijn. Of jij naar Pinkpop gaat moet je lekker zelf weten, post wat je wil, doe ik ook.
Daarom snap ik je reactie niet, jij geeft je mening en ik nu ook.
Als jij het nodig vindt om het boeken van Pinkpop, zonder dat er ook maar één naam bekend is, gemiste kansen te noemen, doe dat, dan vind ik het nodig om daar ook weer wat van te vinden en erop te reageren.
Opmerking was trouwens niet eens naar jou alleen gericht hoor, meer in het algemeen.

ik ben meer geïnteresseerd in wat er wel nog komt…
1f61b.svg

Als we moeten ophouden over acts die niet op PP staan dan hoeven we het ook niet meer over Coldplay, Iron Maiden of Neil Young te hebben. :wink:

Young is afgeschreven door MOJO, Iron Maiden en Coldplay door Ken.

Welke potentiele headliners zouden nog kunnen?

Ze lagen in PRINCIPE alle drie al vast, voor 2020.
Maar ook Eminem lag vorig jaar in principe vast. Ook daar hebben we kunnen zien dat dat nog niks zegt.
clausules, ontsnapping alinea, voors en tegens en de mits-gevallen.
Ook jammer dat het qua headliners anders liep in 2020 en zelfs dag 4 niet door ging. Vooral dat laatste was bijzonder zuur imo!! Wat jij Rolo?
Pas als iets echt aangekondigd is, dan is het een zekerheid...

tenminste, als er niemand ziek wordt of van het podium flikkert, tja...

Hoop wel dat ze deze maand al duidelijkheid brengen over kaartverkoop en eerste namen.

Welke potentiele headliners zouden nog kunnen?
https://festileaks.com/2019/09/geruchtenoverzicht-wie-zijn-de-mogelijke-kanshebbers-voor-pinkpop-2020/
- Volbeat (kans zie ik als groot)
- Foo Fighters (stonden er 2018, te snel)
- Pearl Jam (stonden er 2018, te snel)
- The Who (kleine optie)
- Coldplay (dikke stift genoteerd)
- Kensington (misschien na 2017 wat snel)
- Neil Young (?)
- Bruce Springsteen (ik denk stadions 2020 en festivals 2021)
- Eminem (ik denk, geen tour)
- Iron Maiden (in ieder geval niet Hellfest en Graspop)

dan zet ik er nog een minimale kans voor AC/DC en GnR bij.

edit, en Muse. (al verwacht ik dat Hurricane / Southside in de weg gaat zitten)

Users who are viewing this thread