Timmetje wrote:
Coldplay wordt hem echt niet Dennis. Zet het uit je hoofd, bespaart je straks de teleurstelling.
wenteldave wrote:
Timmetje wrote:
Maar met
Echter denk ik wel dat Kensington voor meer volk op de weide zorgt ten opzichte van Volbeat, daar zij toch iets meer radiovriendelijkere liedjes spelen en daardoor logischerwijs onder een onder een groter, Nederlands publiek bekender zijn.
zeg je zelf toch ook dat Kensington een betere headliner voor Pinkpop zou zijn dan Volbeat?
Vind persoonlijk dat Kensington inderdaad (zeker tegenwoordig) ook leukere muziek maakt dan Volbeat.
Nee, dat zeg ik niet, maar ik stel waarschijnlijk andere eisen aan een headliner. Voor mij staat de muzikale kwaliteit op één, op twee staat pas het volk dat op de been wordt gebracht.
Laat ik wel wezen: Liever allebei niet hoor. Maar de reden dat ik Kensington een betere headliner vind voor Pinkpop dan Volbeat is omdat ik denk dat voor Pinkpop het volk dat op de been wordt gebracht op nummer één staat met daarna de kwaliteit van de muziek.
Prima. Verschillen Pinkpop/jij en ik daarvan van mening. Blijf erbij dat dat eigenlijk nooit mag gebeuren, maar ik heb het idee dat ik er als enige op die manier insta.