Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
oa Suede, Bloc Party, Solange, ...
(miss ook wel wishful thinking van mij ?)
Cardi B
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
*CAMPINGS PINKPOP 2019 AVOND EERDER OPEN*

Wie jarig is trakteert!
Ter ere van ons 50 jarig jubileum tijdens Pinkpop 2019 - Official hebben we een leuk cadeau bedacht voor onze weekendbezoekers: we gaan voor het eerst in de geschiedenis van Pinkpop de festivalcampings een avond eerder openen!
Weekendbezoekers kunnen vanaf vrijdag 7 juni 18:00 uur hun tentje opzetten op de festivalcamping.

Op Camping B zal er vrijdagavond ook al campingtainment aanwezig zijn in de Dancetent. Wat dit precies gaat worden houden we nog even geheim.

Verdere details over het eerder opengaan van de campings volgen later.
Voor info over de ticketverkoop, zie: www.pinkpop.nl/tickets.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ticketprijzen bekend:
• Pinkpop zaterdag 8 juni: € 100,-
• Pinkpop zondag 9 juni: € 100,-
• Pinkpop maandag 10 juni: € 100,-
• Pinkpop weekend (3 dagen incl. camping vanaf vrijdagavond 7 juni) 8-9-10 juni: € 220,-
Ticketprijzen zijn exclusief € 10,- servicekosten per ticket.

Kaartverkoop start zaterdag 16 maart op 10:00 uur via de site van ticketmaster of de volgende fysieke verkooppunten:
• Geleen - Buro Pinkpop, Mauritslaan 25
• Heerlen - Satisfaction, Oranje Nassaustraat 73
• Sittard - Music Machine, Paardestraat 11
• Venlo - Sounds, Parade 66
• Landgraaf - Burgerhoes, Sweelinckplein 1 (Let op! Alleen verkoop op zaterdag 16 maart 2019)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
*CAMPINGS PINKPOP 2019 AVOND EERDER OPEN*

Kunnen we hier tenminste stoppen over de 4e dag met Neil Young en Bob Dylan die op de perspresentatie als totale verrassing bekend zou worden gemaakt! ;-)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
T. Roses wrote:
*CAMPINGS PINKPOP 2019 AVOND EERDER OPEN*

Kunnen we hier tenminste stoppen over de 4e dag met Neil Young en Bob Dylan die op de perspresentatie als totale verrassing bekend zou worden gemaakt!
1f609.svg

Onderschat de gemiddelde bezoeker hier niet hoor!

Wel erg positief dat de camping al eerder open is!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Dan hoop ik voor de Pinkpop bezoeker dat ze vrijdag dan ook een paar uurtjes eerder beginnen, vond dat toch een afknapper toen ik daar was een paar jaar geleden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wel jammer. Altijd leuk om die mensen te zien zeulen met al die meuk. Dat zal dan wel minder zijn op de eerste dag.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dan hoop ik voor de Pinkpop bezoeker dat ze vrijdag dan ook een paar uurtjes eerder beginnen, vond dat toch een afknapper toen ik daar was een paar jaar geleden.

Programma begint op zaterdag Joris.....wel bij de les blijven hé :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dan zal het zaterdag ook wel om een uur of 12 losbarsten toch?

Omgekeerde wereld dit jaar dan met PP en Werchter. :lol:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dan zal het zaterdag ook wel om een uur of 12 losbarsten toch?

Omgekeerde wereld dit jaar dan met PP en Werchter.
1f606.svg

Zou helemaal mooi zijn als de eerste dag dan ook een volwaardige dag is!
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
92
26
Beter dat de camping eerder opgaat als ze dan zaterdag gook eerder beginnen dat zou wel heel mooi zijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Camping op vrijdag open en programma op zaterdag om 16u laten beginnen zou imo echt te maf voor woorden zijn.

Sowieso is de kaartprijs van 110 inc servicekosten bizar hoog voor een festivaldag van 16:00 - 0:00 imo.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Nu net eindelijk m'n go gekregen dat ik dinsdag vrij heb.
Nu heb ik alleen nog geen kaarten. Als er iemand is die een +1 overheeft hoor ik 't graag! Ik ga toch maar alleen namelijk!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Di vrij .
Dat is leuk voor n dagje amsterdam
Maar de bekendmaking van de line up is woensdag.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Uh ja woensdag bedoel ik hahaha. We zaten hier te knoeien met de dinsdag waardoor ik woensdag vrij kreeg. Dus ff te snel getypt en dinsdag gezet hahha
Dus als iemand een +1 overheeft hoor ik 't graag!
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Ingevuld.
Vage enquete inderdaad (vooral omdat we je doelstelling niet kennen).
Maar goed, je zult er wel goed over nagedacht hebben, neem ik aan.
1f609.svg

Haha ja precies. Het is inderdaad wat vervelend dat je bands moet kiezen die je niet per se heel graag wil zien, maar daar zit wel een rede achter. Ik zal ook de uiteindelijke conclusie van het onderzoek hier delen!

Iedereen bedankt voor het invullen!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Hey,

Ik heb al een tijdje niet op het pinkpop forum gekeken, vooral omdat ik zelf niet naar pinkpop ga/kan dit jaar :p
Maar het blijft toch leuk om alles te lezen en mee te denken.
Omdat ik (zoals jullie misschien begrijpen) niet alle 249 pagina's even snel kan terug lezen, had ik wat kleine vraagjes en opmerkingen naar aanleiding van de laatste paginas:
- Waarom is Armin van Buuren zo zeker voor dit jaar? (los van het feit dat een dj op zich waarschijnlijk is met de tijdsverlenging van de dag)
- Ik zag ergens voorbij komen dat George Ezra en Tenacious D 2 van de 3 subs zijn.. Zou het echt, op de 50e editie?? Mag toch wel een iets groter naam zijn? Sowieso is de sub vaak goed bezet de laatste jaren toch? Of je het zelf leuk vind is natuurlijk een tweede, maar er zijn echt wel veel namen van formaat voorbij gekomen als sub. Vorig jaar bijvoorbeeld nog Snow Patrol en Editors. Die bands zijn in het Nederlandse festival land toch echt wel iets groter dan George Ezra en Tenacious D.
- Over Billy Joel als headliner, hoe awesome zou dat zijn? Niet heel waarschijnlijk natuurlijk, maar zou wel een hele vette en unieke boeking zijn
- En als laatst: als er jaar en moment zou zijn voor unieke/exclusieve boeking zou zijn is het toch dit jaar? En zelfs al is het 'gewoon' The Cure bijvoorbeeld.
Met Fleetwood Mac, The Cure en Mumford & Sons heb je volgens mij gewoon degelijke headliners hoor. Zeker als er daarbij nog meer geld wordt geïnvesteerd in de breedte van de line-up.

In ieder geval props for Pinkpop dat ze het dit jaar zo moeilijk en onverzichtelijk houden wie de laatste headliner is. Geeft weer meer stof om 249 pagina's mee te vullen :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken