Hey,
Ik heb al een tijdje niet op het pinkpop forum gekeken, vooral omdat ik zelf niet naar pinkpop ga/kan dit jaar
Maar het blijft toch leuk om alles te lezen en mee te denken.
Omdat ik (zoals jullie misschien begrijpen) niet alle 249 pagina's even snel kan terug lezen, had ik wat kleine vraagjes en opmerkingen naar aanleiding van de laatste paginas:
- Waarom is Armin van Buuren zo zeker voor dit jaar? (los van het feit dat een dj op zich waarschijnlijk is met de tijdsverlenging van de dag)
- Ik zag ergens voorbij komen dat George Ezra en Tenacious D 2 van de 3 subs zijn.. Zou het echt, op de 50e editie?? Mag toch wel een iets groter naam zijn? Sowieso is de sub vaak goed bezet de laatste jaren toch? Of je het zelf leuk vind is natuurlijk een tweede, maar er zijn echt wel veel namen van formaat voorbij gekomen als sub. Vorig jaar bijvoorbeeld nog Snow Patrol en Editors. Die bands zijn in het Nederlandse festival land toch echt wel iets groter dan George Ezra en Tenacious D.
- Over Billy Joel als headliner, hoe awesome zou dat zijn? Niet heel waarschijnlijk natuurlijk, maar zou wel een hele vette en unieke boeking zijn
- En als laatst: als er jaar en moment zou zijn voor unieke/exclusieve boeking zou zijn is het toch dit jaar? En zelfs al is het 'gewoon' The Cure bijvoorbeeld.
Met Fleetwood Mac, The Cure en Mumford & Sons heb je volgens mij gewoon degelijke headliners hoor. Zeker als er daarbij nog meer geld wordt geïnvesteerd in de breedte van de line-up.
In ieder geval props for Pinkpop dat ze het dit jaar zo moeilijk en onverzichtelijk houden wie de laatste headliner is. Geeft weer meer stof om 249 pagina's mee te vullen