Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik heb de tickets voor de perspresentatie binnen. Echt officieel via ticketmaster.

Ziet er erg professioneel uit. Laten we hopen dat de persconferentie dat ook wordt (proest)

Hmmm waarom zouden ze alles zo stil houden en al die tickets maken voor een slechte line-up zou je dan denken....
Ik heb ze nog niet in mn mail box?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Hoop vooral dat ze dit jaar een betere en meer enthousiastere presentator hebben dan Eric Corton. Die doet het elk jaar alsof het een moetje is. Wekt weinig enthousiasme op.

En wat meer muziek en minder reclame en promotiedingetjes tussendoor ook trouwens.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Hoop vooral dat ze dit jaar een betere en meer enthousiastere presentator hebben dan Eric Corton. Die doet het elk jaar alsof het een moetje is.

En wat meer muziek en minder reclame en promotiedingetjes tussendoor ook trouwens.

Eric Corton doet de presentatie ;)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.600
4.995
Ik ben al blij als Tenacious D op de maandag staat (waarschijnlijk pakken wij alleen een dagkaartje voor Fleetwood Mac), en daar lijkt het wel op. :)
Rowwen Hèze en/of Golden Earring daar nog bij zou een dikke bonus zijn.
En misschien nog Volbeat als sub..? :wink:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.898
8.530
Ik ben al blij als Tenacious D op de maandag staat (waarschijnlijk pakken wij alleen een dagkaartje voor Fleetwood Mac), en daar lijkt het wel op.
1f642.svg

Rowwen Hèze en/of Golden Earring daar nog bij zou een dikke bonus zijn.
En misschien nog Volbeat als sub..?
1f609.svg

Is Tenacious D eigenlijk een goede liveband? Van wat ik op YT zie, ziet het er een beetje rommelig uit allemaal.

Ik vraag dit omdat ik graag Fleetwood zou meepikken, en ik twijfel om dit te doen op Boutique of PP. Maar voor die laatste staan er wel best wat andere goede namen op die dag natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Set Abominae wrote:
Ik ben al blij als Tenacious D op de maandag staat (waarschijnlijk pakken wij alleen een dagkaartje voor Fleetwood Mac), en daar lijkt het wel op.
1f642.svg

Rowwen Hèze en/of Golden Earring daar nog bij zou een dikke bonus zijn.
En misschien nog Volbeat als sub..?
1f609.svg


Is Tenacious D eigenlijk een goede liveband? Van wat ik op YT zie, ziet het er een beetje rommelig uit allemaal.

Ik vraag dit omdat ik graag Fleetwood zou meepikken, en ik twijfel om dit te doen op Boutique of PP. Maar voor die laatste staan er wel best wat andere goede namen op die dag natuurlijk.
Muzikaal niet, maar zo moet je deze band ook niet zien. Het is een soort van commedy act maar dan met muziek. “Goed” is het niet en gaat het nooit worden ook. Maar kwa vermaak en guilty pleasure kom je met deze band best ver.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Timmetje wrote:
Hoop vooral dat ze dit jaar een betere en meer enthousiastere presentator hebben dan Eric Corton. Die doet het elk jaar alsof het een moetje is.

En wat meer muziek en minder reclame en promotiedingetjes tussendoor ook trouwens.

Eric Corton doet de presentatie ?
Gelukkig wel!
Beste Pinkpop presentator sinds jaren (buiten alle andere activiteiten waar hij imo veel lof voor verdient)
Toffe gast...
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik ben benieuwd of ‘Michael’ te vinden is bij de perspresentatie, ha ha!!

Ik snap niet hoe dit, onderhand ook wel een beetje uitgekauwde, fenomeen opeens door Pinkpop is overgenomen van Lowlands? Op LL was het al een tijdje niet heel grappig meer, maar dat na-aapgedrag wat er nu bij Pinkpopbezoekers gebeurd vind ik echt dom...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Vind hem iig op de stream altijd wat ongeinteresseerd overkomen. Ook in het aankondigen van de muzikale acts.

Misschien dat het op stream gewoon niet goed overkomt want daar lijkt het altijd wat rommelig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik ben al blij als Tenacious D op de maandag staat (waarschijnlijk pakken wij alleen een dagkaartje voor Fleetwood Mac), en daar lijkt het wel op.
1f642.svg

Rowwen Hèze en/of Golden Earring daar nog bij zou een dikke bonus zijn.
En misschien nog Volbeat als sub..?
1f609.svg

Op de site van Tenacious D staan ze op zondag 9 juni.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.577
7.272
Set Abominae wrote:
Ik ben al blij als Tenacious D op de maandag staat (waarschijnlijk pakken wij alleen een dagkaartje voor Fleetwood Mac), en daar lijkt het wel op.
1f642.svg

Rowwen Hèze en/of Golden Earring daar nog bij zou een dikke bonus zijn.
En misschien nog Volbeat als sub..?
1f609.svg


Is Tenacious D eigenlijk een goede liveband? Van wat ik op YT zie, ziet het er een beetje rommelig uit allemaal.

Ik vraag dit omdat ik graag Fleetwood zou meepikken, en ik twijfel om dit te doen op Boutique of PP. Maar voor die laatste staan er wel best wat andere goede namen op die dag natuurlijk.

Ik vond het wel leuk. Het is best rommelig ja, maar je zal je wel prima vermaken.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Dit is tot nu toe de stand van zaken?

8 juni zaterdag
George Ezra
Golden Earring (niet officieel bevestigd)
Mt. Atlas

9 juni zondag
Tenacious D

10 juni maandag
Fleetwood Mac

Dag onbekend
Bazart (niet officieel bevestigd) 8, 9 of 10 juni
Bring me the Horizon/ 8, 9 of 10 juni
Mumford and sons / 8 of 9 juni
Krezip / 8, 9 of 10 juni
Palaye Royale (niet officieel bevestigd) 8, 9, of 10 juni
Rowwen Hèze (niet officieel bevestigd) 8, 9 of 10 juni
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
De BTS World Tour komt, zoals een andere user hier zei, ook behoorlijk dichtbij Landgraaf in de data rondom Pinkpop....
Net ook weer nieuw (tweede!!!!) concert in Wembley aangekondigd. Zou een aparte, maar voor de kaartverkoop goede, boeking zijn.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.590
De BTS World Tour komt, zoals een andere user hier zei, ook behoorlijk dichtbij Landgraaf in de data rondom Pinkpop….
Net ook weer nieuw (tweede!!!!) concert in Wembley aangekondigd. Zou een aparte, maar voor de kaartverkoop goede, boeking zijn.
Heb je wel een primeur als groot Europees festival en een garantie op uitverkopen...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.577
7.272
Over Billy Joel: officieel is hij met pensioen. Af en toe een showtje hier en daar en inderdaad in de EU elk jaar wel een show of 2 a 3. Lijkt me verder niet heel realistisch voor een festival? Volgens mij is het veelal arena of stadium shows
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Timmetje wrote:
De BTS World Tour komt, zoals een andere user hier zei, ook behoorlijk dichtbij Landgraaf in de data rondom Pinkpop….
Net ook weer nieuw (tweede!!!!) concert in Wembley aangekondigd. Zou een aparte, maar voor de kaartverkoop goede, boeking zijn.

Heb je wel een primeur als groot Europees festival en een garantie op uitverkopen…

1 en 2 juni in Engeland, 7 en 8 juni in Frankrijk.... in een interview met Mojo nav kaartprijzen Blackpink gaven ze aan meer kpop naar Nederland te willen halen.... zou dus best kunnen.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
BTS op Pinkpop, ik zou het als neutrale toeschouwer wel een grappige zet vinden. Ben benieuwd hoe de veterane jubileumgangers van een zekere leeftijd erop zullen reageren :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken