Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Goede zaak dat de camping een dag eerder open gaat! Dat verspreid de verkeersdruk enorm op de zaterdagochtend. Plus, het gros begint vrijdagavond al geld uit te geven op de camping = extra pegels voor Pinkpop en dat betekent (hopelijk) een betere line-up. Te beginnen met een volwaardige eerste festivaldag!

Op Facebook toch wel een hoop haat reacties op deze beslissing. Snap dat echt niet.

Goede verandering, voor het toch altijd ietwat conservatieve Pinkpop.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Het is toch raar dat de camping een dag eerder open gaat maar wel pas vanaf 18:00. Misschien is dat raar omdat ik de lowlands donderdag gewend ben waar je vanaf 9 uur in de ochtend welkom bent. Maar vanaf 18:00 uur de camping open is ook net niets...
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Een aantal jaar geleden ging LL ook pas om 18u open.
Dus dat is niet vreemd.
T is natuurlijk omdat ze die vergunning voor de 4e dag al hebben dus ook voor de camping.
Goede zet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Jan Smeets en Leon Ramakers winnen Gouden Harp.
https://www.pinkpop.nl/2019/jan-smeets-wint-buma-gouden-harp/
Vandaag werd bekend gemaakt dat Pinkpop festivaldirecteur Jan Smeets een Buma Gouden Harp heeft gewonnen. Deze bijzondere prijs reikt de Buma elk jaar uit aan personen vanwege hun belangrijke en impactvolle bijdrage. Dit jaar werden er niet één, maar twee personen op deze manier geëerd. Samen met Leon Ramakers (ex-directeur MOJO Concerts) wint Jan Smeets de Gouden Harp door hun cruciale rol in de ontwikkeling van de Nederlandse muziekindustrie. De uitreiking van de twee Gouden Harpen vindt plaats tijdens de Buma Awards op maandag 11 maart in Studio 21 in Hilversum.

Gefeliciteerd namens Festileaks Forum
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Nog over de extra camping-dag.
Ik denk/hoop dat ze echt iets groots voor ons in petto hebben voor de line-up, aangezien die 4e dag iets groots/nieuws is waar ze denk ik wel een enthousiast publiek van krijgen als ze het op de pers*presentatie* (sorry Dennis?) zelf bekend maken
Doordat dit dus al eerder naar buiten is gebracht moet dat toch wel betekenen dat ze ook groots nieuws hebben voor op de presentatie zelf?????

Beetje wishful thinking maar ik ben zooo benieuwd!

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Ik snap jouw redenatie niet helemaal.
Maar er komt geen 4e dag he!!
De camping gaat gewoon al op vr om 18u ipv za om 7.00 open
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ook maar even in het grote forum:
Ik heb twee tickets in de aanbieding voor woensdag! Ik kan er zelf voor het eerst in jaren helaas niet bij zijn want ik woon niet meer in NL… (Voor PP kom ik uiteraard wel een weekendje terug.)
Let me know!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Dit is tot nu toe het meest relistische rijtje:

Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Tenacious D – Major Lazer – Iggy Pop - Bring Me The Horizon – Elbow – Biffy Clyro - George Ezra – The 1975
Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Royal Rupublic – Golden Earring – Die Antwoord – Rowen Hèze
First Aid Kit – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Graveyard – Novastar – Miles Kane – The Struts – Strand Of Oaks
Tamino – Amaranthe - Yungblud – The Interrupters - Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

waarschijnlijk hebben we dan teveel grote namen, er komen ieder jaar wel een naam of 10 waar ik nog nooit van gehoord heb.


Dank aan Teake Rooks

+biffy clyro
+ Iggy pop
+ The Interrupters
+ Amaranthe
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dit is tot nu toe het meest relistische rijtje:

Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Tenacious D – Major Lazer – Iggy Pop – Bring Me The Horizon – Elbow – Biffy Clyro – George Ezra – The 1975
Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Royal Rupublic – Golden Earring – Die Antwoord – Rowen Hèze
First Aid Kit – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Graveyard – Novastar – Miles Kane – The Struts – Strand Of Oaks
Tamino – Amaranthe – Yungblud – The Interrupters – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

waarschijnlijk hebben we dan teveel grote namen, er komen ieder jaar wel een naam of 10 waar ik nog nooit van gehoord heb.

Dank aan Teake Rooks

+biffy clyro
+ Iggy pop
+ The Interrupters
+ Amaranthe
Misschien The Kooks, 7 juni in Dublin en nog een afzegging te goed?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hoop niet dat Armin headliner is....

Zou dat overall een vrij matige lineup vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hoop niet dat Armin headliner is….
in ieder geval méér internationale uitstraling dan Kensington...

edit, ik denk dat er een last minute aankondiging komt van Volbeat of Eminem.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Hoop niet dat Armin headliner is….

Zou ik weinig schrik voor hebben. Armin is geen headliner voor Pinkpop hoor. Hoogstens een plekje zoals Martin Garrix twee haar geleden.

Ik zie m na Mumford z'n setje spelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Timmetje wrote:
Hoop niet dat Armin headliner is….

in ieder geval méér internationale uitstraling dan Kensington…

edit, ik denk dat er een last minute aankondiging komt van Volbeat of Eminem.

Volbeat als sub? ;-) :p

Eminem gaat niet touren joh. Anders was dat al lang en breed bekend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Kesselman wrote:
Dit is tot nu toe het meest relistische rijtje:


Misschien The Kooks, 7 juni in Dublin en nog een afzegging te goed?
Danko Jones, nieuwe album en 8 juni op Sweden Rock
Disturbed, 7 juni op Sweden Rock

ik blijf de afwezigheid van Slayer in NL nog opvallend vinden. Zeker met GMM als Final Benelux show. Kan dus nog iets voor komen. Geef toe, gewaagde naam voor Pinkpop maar zeker niet ondergewaardeerd...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is Slayer dan niet eerder iets voor Fortarock?
Slayer Pinkpop lijkt me een mismatch
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Slayer op Pinkpop lijkt me geweldig. Moeten ze gewoon eens aandurven.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
En Slayer is ook geen headliner voor een festival als Pinkpop. Eerder (afsluiter) op Noord of eind van de middag op Zuid dan.

Benieuwd naar de laatste headliner en line-up in ieder geval!

Heb via 3fm kaartjes gewonnen, zal er waarschijnlijk bij zijn. En anders zal ik dinsdag de kaartjes hier neerzetten :)

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
+ the kooks, zeer realistsch ( wat goed te maken, in de buurt en nog geen nederlandse datum!)



Eminem gaat niet touren joh. Anders was dat al lang en breed bekend.

dat denk ik ook, dan was er wel iets van uitgelekt.



mattman wrote:
Ik zie m na Mumford z’n setje spelen.

Ik denk dat zondag de verlenging is, 00:00 tot 02:00

za of zo is wel t meest logisch.
za mumford and sons en dan van 0.00-2.00 armin van buuren zou prima kunnen.



DennisvdBr wrote:

Kesselman wrote:
Dit is tot nu toe het meest relistische rijtje:


Misschien The Kooks, 7 juni in Dublin en nog een afzegging te goed?

Danko Jones, nieuwe album en 8 juni op Sweden Rock
Disturbed, 7 juni op Sweden Rock

ik blijf de afwezigheid van Slayer in NL nog opvallend vinden. Zeker met GMM als Final Benelux show. Kan dus nog iets voor komen. Geef toe, gewaagde naam voor Pinkpop maar zeker niet ondergewaardeerd…

danko jones is idd een mogelijkheid.
disturbed speelt za in finland en ma in estland, lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze tussendoor naar Nederland komen en dan 4 dagen achter elkaar spelen.
wat slayer betreft, zou super vet zijn ,maar als ik naar hun schema kijk, za en zo in dui en di in hongarije, dan zie ik geen stop in nederland op de ma.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Tenacious D – Major Lazer – Iggy Pop – Bring Me The Horizon – Elbow – Biffy Clyro – George Ezra – The 1975
Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – The Kooks - Krezip – Royal Rupublic – Golden Earring – Die Antwoord – Rowen Hèze
First Aid Kit – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Graveyard – Danko Jones - Novastar – Miles Kane – The Struts
– Strand Of Oaks - Tamino – Amaranthe – Yungblud – The Interrupters – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt.

zijn inmidddels 45 namen. daar kun je een heel programma mee vullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken