Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

HollandiaFCB wrote:
Hopelijk is het zo eens afgerond ja want nogal wat mensen praten langs elkaar heen en lezen elkaars berichten maar voor de helft. Dan kan in elk forum hierover een discussie gevoerd worden en mij lijkt het waardevoller om dat in 1 algemene te doen, maar als ik daar alleen zo over denk dan niet he

Dat zou ten koste gaan van het “Pinkpop is kut, want Pinkpop”-punt dat sommigen hier al tijden proberen te maken.
Nu ze niet (meer) op het programma los kunnen gaan, hebben ze een alternatief gevonden

Zet dat aluhoedje maar af hoor. Ik weet dat je jezelf daarvan overtuigd hebt maar er is niemand hier die dat zo zwart wit ziet. Volgens mij draagt iedereen hier PP juist een warm hart toe. Ook ik.

Kritiek waar kritiek hoort en lof waar lof. Niet elke kritische noot of feedback is een aanval. Dit is gewoon een goede interessante inhoudelijke discussie over duurzaamheid. Je kan ook overal iets achter proberen te zoeken ;-). Doe liever lekker mee en laat je mening horen!

ik ben voor dunne bekers, ook om het tussen de tanden klemmen...
tijdens klappen, plassen, tijdschema bekijken, telefoon bekijken
frietje eten... oh wacht, dat gaat niet ;)

WAAR BLIJFT HET TIJDSCHEMA?!?!?!?

ik ben voor dunne bekers, ook om het tussen de tanden klemmen…
tijdens klappen, plassen, tijdschema bekijken, telefoon bekijken
frietje eten… oh wacht, dat gaat niet
1f609.svg

WAAR BLIJFT HET TIJDSCHEMA?!?!?!?

Ik heb een klein vermoeden dat het deze maand nog komt...

deze maand, ha ha ha ;)
nee dat had ik ook wel gedacht.
echter had ik het al verwacht eind april.
vorig jaar 26 april met Pinkpop start op 15 juni.
dit jaar Pinkpop start op 8 juni, nu al het tijdschema was absoluut niet onlogisch?

dat zal toch zeker niet zo lang meer duren toch?
de poster is overigens ook nog niet in de souvenirs shop te verkrijgen, ook raar...

deze maand, ha ha ha
1f609.svg

nee dat had ik ook wel gedacht.
echter had ik het al verwacht eind april.
vorig jaar 26 april met Pinkpop start op 15 juni.
dit jaar Pinkpop start op 8 juni, nu al het tijdschema was absoluut niet onlogisch?

dat zal toch zeker niet zo lang meer duren toch?
de poster is overigens ook nog niet in de souvenirs shop te verkrijgen, ook raar…

Ik ben toch benieuwd naar wat ze nu achter de schermen aan het doen zijn. Dat lange wachten moet toch een reden hebben, lijkt me. Evenals de verkoop van de poster. Zeer frappant allemaal.

Ik heb gehoord dat Krezip heeft afgezegd...

En wordt vervangen door Krezip.

harde plasticbekers.
Ben blij dat ik deze discussie van 4 pagina's heb kunnen aanwakeren. Nu hopen dat pinkpop meeleest, zodat ze hun denkpet ns op kunnen zetten en misschien iets kunnen verbeteren hier en daar. Er zijn genoeg voorbeelden die ze kunnen gaan bekijken dit jaar. Er is geen enkel festival -zeker n festival dat al 50 jaar bestaat-wat klaar is met doorevolueren in ieder geval.

“The living dead on Pinkpop stage” in 1988 are (almost) dead now
En een gitarist at the first Pinkpop Landgraaf 1988 editie was enkele weken na afloop van Pinkpop dood
“I am streched on your grave”
De “living dead” die 1988 nog on stage waren
Joe Cocker 2014
Philip Chevron The Pogues 2013
Kritsy MacColl The Pogues 2000
Herman Brood 2001
Hillel Slovak Red Hot Chilli Peppers 1988
Bijna dood diverse bandleden read more
https://www.humanpowernow.com/nieuws/2019/5/3/5-weken-voor-mijn-40ste-pinkpop-50-year-anniversary-2019?fbclid=IwAR27Ht06rhIJr4MApAC0jmckzLUIbgRBKxtFlWfIl8ip6qfpXrNYodQCFIs

@joszwa, is het mogelijk een account als spam te markeren? Ik ken wel iemand die daarvoor kwalificeert namelijk...

@joszwa, is het mogelijk een account als spam te markeren? Ik ken wel iemand die daarvoor kwalificeert namelijk…
ik geloof niet dat een berichtje als dit niet echt kwaad kan...
Het is een Pinkpop gerelateerde blog waar hij naar linkt verder. Beetje overdreven hè, blokken?

Nee niet overdreven. Hij post hier verder nooit. Hij komt hier alleen om zijn blogje te pluggen. Kan er ook voor kiezen de gehele post te posten en het linkje achterwege te laten.

Dr. Hannibal wrote:
@joszwa, is het mogelijk een account als spam te markeren? Ik ken wel iemand die daarvoor kwalificeert namelijk…

ik geloof niet dat een berichtje als dit niet echt kwaad kan…
Het is een Pinkpop gerelateerde blog waar hij naar linkt verder. Beetje overdreven hè, blokken?

Ik snap je redenatie. Maar aangezien meerdere gebruikers bij elk van deze berichtjes hun irritatie laten blijken, door comments of het liken van die comments, lijkt het mij gepast actie te ondernemen. Aangezien de berichtjes van deze gebruiker nooit iets bijdragen aan het gesprek binnen dit topic, en puur als promotie van een andere website bedoeld zijn, lijkt het mij makkelijk te rechtvaardigen hem te blokken. Er zijn zat online fora (subreddits e.d.) waar je al voor veel minder een ban kan verwachten.

Nouja, heel erg is het ook allemaal niet, maar ik denk dat een hoop forumleden blij zouden zijn als er tegen dit soort accounts opgetreden wordt.

Lijkt me niet nodig om tegen op te treden.
De berichten die geplaatst worden zijn Pinkpop gerelateerde berichten van een blog.
Het is Pinkpop gerelateerd en verder niet provocerend en niet storend.
Degene die 'een Pinkpop gerelateerd bericht' storend vinden en daar reactie op geven (of liken zoals je zegt) moeten bij zichzelf te rade gaan... Dat is mijn mening.

edit, men heeft ook de keuze om het bericht te negeren. daarbij zal het bericht naar verloop van tijd wel ondersneeuwen bij andere forum gesprekken.

Dus reclame posten is toegestaan?

Ik zou voor de euro middenweg kiezen en hem gewoon vragen de blog hier te posten ipv de link. Komt er misschien nog wat discussie achterweg.

De berichten die geplaatst worden zijn Pinkpop gerelateerde berichten van een blog.
Degene die ‘een Pinkpop gerelateerd bericht’ storend vinden en daar reactie op geven (of liken zoals je zegt) moeten bij zichzelf te rade gaan… Dat is mijn mening.

edit, men heeft ook de keuze om het bericht te negeren. daarbij zal het bericht naar verloop van tijd wel ondersneeuwen bij andere forum gesprekken.

Goed, dan is dat jouw mening. Die mening is duidelijk in de minderheid. Ik tagde juist @joszwa als beheerder omdat ik de mening van het forumbeheer wilde weten. Is het mogelijk naar de wens van forumleden te luisteren en hier regels over op te stellen?

Dus reclame posten is toegestaan?
.
het is geen reclame?

DennisvdBr wrote:
Degene die ‘een Pinkpop gerelateerd bericht’ storend vinden en daar reactie op geven (of liken zoals je zegt) moeten bij zichzelf te rade gaan… Dat is mijn mening.

Goed, dan is dat jouw mening. Die mening is duidelijk in de minderheid. Ik tagde juist @joszwa als beheerder omdat ik de mening van het forumbeheer wilde weten. Is het mogelijk naar de wens van forumleden te luisteren en hier regels over op te stellen?
ik vind het eerder kwalijk dat er mensen zijn die de moeite nemen op te posten dat ze zich aan het bericht storen.
Ik zie geen kwaad, ik zie geen spam, ik zie niets provocerends.
Wat ik wel zie is een Pinkpop gerelateerd bericht met een link naar de bron van de post.

Zou wat zijn he, als ik jou zou blokken omdat je een concert archive link onder elke post hebt, toch?

Dit is imo drukmakerij om niets, zelfs stemmingmakerij imo om zo te reageren.
Wil je het niet lezen, lees je het niet en scroll je verder simpel.
De paar mensen die niet reageren en wel lezen zullen er gegarandeerd best ook zijn.

Wat een rare vergelijking, die concert archive met comments met elke keer een link naar die website.

Er is hier verder ook geen stemmingmakerij. Mensen geven gewoon aan dat ze het irritant vinden dat Musiclover hier niet de moeite neemt om deel te nemen aan discussies maar allee komt om zijn site te pluggen. Verder reageert hij hier niet. Hij post de inhoud van die blogs hier niet eens. Enkel de link. Dat is reclame voor zijn site en toch de definitie van spammen?

Zou wat zijn he, als ik jou zou blokken omdat je een concert archive link onder elke post hebt, toch?

Dat zou inderdaad nogal wat zijn ja. Vooral omdat het totaal niks te maken heeft met het issue dat hier door ons aangekaart wordt. Het is een uitgebreidere versie van het festival overzicht, wat velen (waaronder jij) onder hun comments hebben staan. En verder een link naar een website die niet van mij is, en waar ik dus verder geen belang bij heb.

Dit in tegenstelling tot iemand die hier uitsluitend ter promotie van zijn eigen site actief is.

Ik snap dat je mij soms irritant vindt, maar suggereren mij te bannen, dát is in mijn ogen pas stemmingmakerij. Ik probeer gewoon een issue wat ik hier vaak zie terugkomen op te lossen, of op zijn minst bij het beheer aan te kaarten. In het belang van de kwaliteit van dit forum als geheel.

Users who are viewing this thread