Lynette wrote:
Oasiss wrote:
Heemstock wrote:
Ik twijfel nog hevig over een ticket voor de zondag (de combi Lenny – The Cure is toch wel erg fijn). Iemand ervaring met Ticketswap? Over het algemeen wordt dit als safe beoordeeld, maar via de officiële kanalen geven festivals vaak aan om niet via derden (zoals Ticketswap) te kopen. Iemand ervaring mee dat het mis gaat? Ik wil niet drie uur naar Landgraaf rijden om bij de poort erachter te komen dat ik een ongeldig ticket heb.
Zelf regelmatig kaartjes via Ticketswap gekocht. Voor binnen- en buitenlandse concerten en ook voor festivals, nooit problemen mee gehad.
Hier hetzelfde, nooit problemen mee gehad, meerdere keren gebruik van gemaakt ondertussen. Zowel als koper als als verkoper, die site is dikke prima!
Hier dezelfde, en ook in mijn omgeving enkel goede ervaringen. Om het risico op een ongeldig ticket te verkleinen zou je de verkoper tijdens het reserveren van de tickets op kunnen zoeken op facebook / google, ook is het een pre als het account al meerdere tickets heeft verkocht.
Op zich wel verrassend dat de ticketverkoop blijkbaar tegenvalt. Line-up is toch wel in orde, helemaal als je die afzet tegen andere festivals in dezelfde periode.
Misschien dat bij de verkoop van dagkaarten meespeelt dat je na afloop niet kunt kamperen en na 23:00 niet met pendelbussen / OV weg kunt komen.