Timmetje wrote:
Ik vind The Cure en Fleetwood Mac inderdaad geen main stream bands. Veronica draait zowel The Cure als Fleetwood ook amper op de radio trouwens. Kan me ook niet voorstellen dat mensen die met name mainstream muziek luisteren zoveel nummers van FM en The Cure kennen. Wat Hannibal ook zegt. Ik kom bij FM niet verder dan Sweet Little Lies en Go Your Own Way en bij The Cure (voordat ik jou Spotify list luisterde) niet verder dan Boys Don’t Cry, A Forest en Friday in Love. Van Mumford ken ik niets.
Maar misschien zitten we er daarin wel compleet naast en heb je gelijk.
Het zou voor mij iig de slechte kaartverkoop verklaren.
Man, dat jullie nog zover komen bij The Cure. Ik ken alleen Close To Me, en zelfs dat vind ik niet heel geweldig. Bij Fleetwood Mac kom ik dan wel weer een stuk verder en van Mumford & Sons ken ik er ook wel een paar oudere nummers, al trekt me dat ook niet helemaal. Zal ze wel mee ‘zingen’ zaterdag, maar niet van harte.
Zal wel ook meespelen dat ik meer rock en metal luister i.p.v. de meer popachtige muziek.
Wel benieuwd: Hoe kijk jij tegen de headliners aan? Zin ze te bekijken of is het meer een ''ik ga er wel staan maar ga vooral voor het dagprogramma''?