DennisvdBr wrote:
Timmetje wrote:
Heh? Het nieuws dat optredens niet doorgaat zou positief kunnen zijn voor de kaartverkoop? Die vat ik niet. Denk dat mensen dan eerder voor de zekerheid nog toch maar even wachten….
nou, er zijn ook massa’s mensen die het festivalnieuws niet zo strak volgen. Dan zijn er vast een flink aantal die komen er dan ineens door zo’n bericht achter “goh, Fleetwood Mac staat op Pinkpop” en die gaan eens kijken of er nog kaarten zijn. Ja echt, die mensen zijn er… Die leggen ook geen link tussen een ziekte in april en het ‘feit’ dat Fleetwood op Pinkpop staat, want dat is immers aangekondigd.
Timmetje wrote:
Plus daarbij natuurlijk de nieuwsgierigheid van dat nieuwe festival in Groningen die PP wellicht kan gaan overtreffen
vast niet
Ik vat hem nog steeds niet. Er zijn mensen die zo’n bericht lezen, er daardoor achterkomen dat FM op PP staat en kaarten halen?
Lijkt me eerder dat mensen die al kaarten hebben nu afwachtend zijn of FM nog komt en mensen die nog geen kaarten hebben het eerst ook maar even aanzien en nog geen kaarten halen.
En dat festival in Groningen kan nog weleens verrassend uit de hoek gaan komen ;-). Als kaartjes goedkoper zijn en het programma beter gooien mensen die nu al PP tickets hebben ze misschien zelfs wel op de Swap om toch maar naar Groningen te gaan….
Zelfde vaarwater.
Beetje voorbarig natuurlijk maar het kan wel. Ik wacht iig nu Groningen af.