Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

En dat allemaal op basis van 1 websitepagina en naam....
Ze doen iig iets goed want iedereen praat erover.

Denk iig dat je je aardig kan gaan vergissen. Volgende maand weten we het.

En dat allemaal op basis van 1 websitepagina en naam….

Ik hoop het zelfs. Een groot festival in het Noorden erbij zou mooi zijn.

Kijk: naar mijn idee heeft de komst van BKS en DTRH gezorgd voor een voor mij wat minder leuke verschuiving in de (dag)programmering van Pinkpop. Wat verder weg van de rock, en wat dichter bij pop, dance, R&B en hiphop. Aangezien DTRH en BKS voor de groep vrienden waar ik mee ga geen bevredigend alternatief is voor Pinkpop, en wij Werchter nagenoeg nooit ver boven PP vinden uitsteken, blijven we naar PP gaan. Ik zou dus het liefst zien dat een Popconcurrent in het noorden de verschuiving weer een beetje reset in de richting van de rock.

Moeten ze natuurlijk niet op de Foo Fighters gaan mikken :lol:

Timmetje wrote:

Ik zou dus het liefst zien dat een Poepconcurrent in het noorden de verschuiving weer een beetje reset in de richting van de rock.
1f606.svg

Leuke typo. :-P

Maar helemaal eens. Denk dat het vooral voor Welcome To The Village even slikken is. Maar da's sowieso een vrij overpriced festival voor wat je ervoor terugkrijgt.

rickhuissen wrote:

Timmetje wrote:

Ik zou dus het liefst zien dat een Poepconcurrent in het noorden de verschuiving weer een beetje reset in de richting van de rock.
1f606.svg

Leuke typo.
1f61b.svg

Maar helemaal eens. Denk dat het vooral voor Welcome To The Village even slikken is. Maar da’s sowieso een vrij overpriced festival voor wat je ervoor terugkrijgt.

'Shit', je zag het. Had hem nog aangepast, maar te laat... :-P

Kijk: naar mijn idee heeft de komst van BKS en DTRH gezorgd voor een voor mij wat minder leuke verschuiving in de (dag)programmering van Pinkpop. Wat verder weg van de rock, en wat dichter bij pop, dance, R&B en hiphop.

Dit is denk ik meer een verschuiving in het muzieklandschap, en staat in mijn beleving los van de komst van nieuwe muziekfestivals. Pop, dance, R&B en hiphop hebben de afgelopen jaren allen een aanzienlijke vlucht in populariteit genomen. Het is dan niet zo vreemd dat die ook geboekt worden op grote festivals. Zo kon je bijvoorbeeld een jaar of 5-6 terug geen festival bezoeken zonder te struikelen over singer-songwriters. En een jaar of 10-12 terug zag je opeens overal springerige indiepopbandjes. En deze jaren wat meer R&B, pop & hiphop.. mijn inschatting is dat je voor een stevige portie rock op festivals de komende jaren meer en meer naar Best Kept Secret, Graspop en/of Duitsland moet kijken.

Waar komt al dat optimisme bij jou ineens vandaan..? :-o :wink:

Timmetje wrote:

Waar komt al dat optimisme bij jou ineens vandaan..? ? ?
sowieso is daar een eigen topic voor ;)
https://forum.festileaks.com/forums/topic/hullabaloo-groningen-2019-nieuws-en-geruchten/

Zie dat er nog Pinkpop jubileum munten in verkoop zijn.
Dat betekent dus dat de 6000 nog niet allemaal volledig verkocht zijn.
Misschien wordt diegene in mijn bezit dan meer waard.

Set Abominae wrote:

Timmetje wrote:

Waar komt al dat optimisme bij jou ineens vandaan..?
1f62e.svg
1f609.svg

sowieso is daar een eigen topic voor
1f609.svg

https://forum.festileaks.com/forums/topic/hullabaloo-groningen-2019-nieuws-en-geruchten/

Dan moet je er nog 20 kopen...

Als iets blijkbaar niet heel erg gewild is, wordt het toch minder waard? Of moet ik mijn diploma boekhouden nu door een versnipperaar jassen?

Als ze nieuw al niet in trek zijn zullen ze dat op een later tijdstip inderdaad ook niet worden. :-P

Jubileummunten niet in trek, kaarten nog niet uitverkocht, loopt niet echt lekker voor het jubileumjaar. Laten we alsjeblieft hopen dat Fleetwood Mac nog komt.

Timmetje wrote:

Waar komt al dat optimisme bij jou ineens vandaan..?
1f62e.svg
1f609.svg
https://www.dvhn.nl/groningen/Hullabaloo-nieuw-Gronings-meerdaags-internationaal-festival-maar-de-Foo-Fighters-komen-niet-24347449.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fforum.festileaks.com%2Fforums%2Ftopic%2Fhullabaloo-groningen-2019-nieuws-en-geruchten%2Fpage%2F2%2F
Had het je (en de andere Noorderlingen) gegund, maar lijkt 'm dus (nog) niet te gaan worden dit jaar..
Wellicht wordt het dan de line-up die velen juist verwacht hadden op Pinkpop? :wink:

Snap niet wat je daarmee bedoelt Set. Dat de Foo Fighters niet komen vind ik alleen maar goed nieuws. Pretty overrated band als je mij vraagt.

Het kan verder nog alle kanten op.

Als ze nieuw al niet in trek zijn zullen ze dat op een later tijdstip inderdaad ook niet worden.
1f61b.svg

Jubileummunten niet in trek, kaarten nog niet uitverkocht, loopt niet echt lekker voor het jubileumjaar. Laten we alsjeblieft hopen dat Fleetwood Mac nog komt.

Ga je die rare munten nu als extra argument gebruiken dat het jubileumjaar van Pinkpop in de soep loopt? Naast de kaartverkoop waarvan TOTAAL niet bekend is hoe de teller staat?

Je bent weer een beetje aan het zoeken volgens mij. Maar het was natuurlijk alweer even geleden dat we dingen hebben gehoord als dat de verwachtingen te hoog zijn, dat 230 euro teveel geld is voor 2,5 dag, en dat de derde headliner Kensington wordt... :-P

Reageerde op Dennis boven mij die een goed punt maakte als reactie op de andere Dennis mbt waarde munten.

En ja, geen nieuws over kaartverkoop lijkt me geen goed teken.

En blijf 230 veel geld vinden voor een weekend Pinkpop. :-P

Snap niet wat je daarmee bedoelt Set. Dat de Foo Fighters niet komen vind ik alleen maar goed nieuws. Pretty overrated band als je mij vraagt.

Het kan verder nog alle kanten op.
Volgens mij was er nooit echt sprake van Foo Fighters, maar van headliners van het kaliber Foo Fighters.
Het artikel laat echter een beetje doorschemeren dat dat kaliber er dit jaar nog niet echt inzit (iets te hoge verwachtingen geschapen, zeg maar 'op z'n Jan Smeets' :wink: ).
Waar eerst de indruk werd geschapen direct een groot, internationaal festival ('het Pinkpop van het Noorden') neer te zetten, hoor je nu uitspraken als: "Daarnaast is het ook de bedoeling dat er elk jaar grotere artiesten naar Groningen komen," en ,,Elk jaar bouwen we een stukje verder’.’
Ik denk dat het dit eerste jaar eerder 'het ParkCity Live van het Noorden' zal gaan worden.

Jullie ook een hoop Pinkpop Facebook ads?

Ja, ik krijg zo'n slideshow-ad waarbij ik altijd als eerste Armin van Buren zie, waarschijnlijk denkt Pinkpop dat ik vanwege mijn leeftijd geïnteresseerd ben in de dance en 'jongeren-acts'.

toch bijzonder dat de weken voor de pinkpopperspresentatie, hier eigenlijk de leukste weken zijn!

nu het programma bekend is, en iedereen vind het eigenlijk best prima, hebben we niets meer te vertellen, niets te wensen, niets te zeiken.
Saaie boel !

Users who are viewing this thread