Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
waar is dat uberhaupt in nederland te bekijken?
ik heb volgens mij deze zenders niet
ik heb KPN

NPO3 is gewoon Ned-3
NPO 2 extra is te zien op kanaal 88 (KPN/XS4all/Telfort) of kanaal 222 (Ziggo) maar zit in een extra zenderpakket, bijvoorbeeld pluspakket van KPN iTV.
Online is het gratis te volgen, online:
https://www.npostart.nl/live/npo-2-extra

Npo 2 extra ergens in België te bekijken?
online? ik zou niet weten of daar restricties op zitten.

Daarnaast denk ik dat de meeste van deze concerten online te googlen zijn, bijvoorbeeld via YouTube... ;)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
995
120
NPO2 Extra kun je alleen kijken achter een extra betaald pakket, wat niemand heeft afgesloten. Dus dit is echt zon nieuws-item waar niemand wat aan heeft. Als ze nou hetzelfde hadden gedaan op het Pinkpop Youtube-kanaal ......TV is zo'n achterhaald medium.
Trouwens, TV online restricties kun je altijd omzeilen met een VPN he ? Dat hoef ik als ouwe zak (uit de tijd dat er nog niet eens PCs waren) de meeste mensen hier niet te vertellen toch ?

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.241
750
al die concerten kun je meestal ook gewoon op youtube terug kijken, niet echt wat speciaals dus!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
We zitten 5 weken na start vvk...
Echt benieuwd naar de cijfers van de vvk nu!!
Daar moet eigenlijk eens een media achteraan??

We zitten 5 weken voor de opbouw.
8 weken (51 dagen) voor Pinkpop.
Volgende week verwacht ik het tijdschema.

Verwacht geen verschuiving in tijdschema tov de aankondiging bij de perspresentatie.
Zoals ook heel netjes in deze Clashfinder gezet door Brian : https://clashfinder.com/m/pinkpop19/

Maar zou dat kunnen? Zouden ze nog populariteit aftasten en nog tussen tijdslots of podium schuiven???

Wat ik persoonlijk een goede verschuiving en tevens mooi gebaar zou vinden. Golden Earring naar Mainstage als opener. Ruilen met Bazart naar IBA/Noord. Zou het voor the Earring terecht vinden op het jubileum.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
Zijn die settijden in de Clashfinder officieel, of is dat een beste gok momenteel?
zijn een beste gok, ik denk redelijk in de goede richting...

edit: de tijden bedoel ik dan. De volgorde is precies zoals bij de perspresentatie aangegeven. Ik ga er van uit dat de volgorde wel redelijk definitief is...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
378
215
Goed nieuws uit de VS. Fleetwood Mac heeft nieuwe data en halen hun concerten in. Stevie Nicks aan de betere hand maar blijf het wel vreemd vinden waarom ze Jazz fest cancellen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
Goed nieuws uit de VS. Fleetwood Mac heeft nieuwe data en halen hun concerten in. Stevie Nicks aan de betere hand maar blijf het wel vreemd vinden waarom ze Jazz fest cancellen.
Jazz fest is vlak na de herstelperiode. Ik denk dat ze eind april / begin mei nog zwak is en qua stem niet hersteld. Dus dat is voorzorg.
Goede nieuws is dat ze in juni allemaal fit zijn voor het oppakken van de tour. Goed nieuws ook voor de leg door Europa en Australië.
Allemaal losse concerten, enkel Boutique en Pinkpop zijn vaste data... Dus "echt" goed nieuws.
 

Ric

Playlistbediener
2 nov 2015
7
0
Back-up Boef toegevoegd aan namenlijst Pinkpop 2019 https://www.nu.nl/advertorial-pinkpop-2015/5852127/back-up-boef-toegevoegd-aan-namenlijst-pinkpop-2019.html (via @NUnl)

Oei, dit is nooit een verbetering van het programma...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.269
10.796

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
Hopelijk gewoon een stage 4 naam.
Ja idd, hoop dat...
Anders is Boef een vreemde eend?!? (Sowieso eigenlijk)

Al heb ik bij Giel niet altijd het idee of het de echte Jan is????
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
Dat Boef een band vervangt is 1, maar dat je dan niet op de naam kan komen vind ik toch wel erg vreemd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
Dat Boef een band vervangt is 1, maar dat je dan niet op de naam kan komen vind ik toch wel erg vreemd.

Naja, het is Smeets, dus zo vreemd is het niet. Amateuristisch en slecht voorbereid is het wel.

Of het is een aardig grote naam en hij wil de kaartverkoop (die waarschijnlijk al stroef loopt) niet tegenzitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
Daarbij zegt Smeets in het interview dat hij DeWolff oid als vervanging had verwacht en dat hij zelf ook niet snapt waarom het Boef geworden is. :p
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
614
595
Ik zou denken SYML: zijn enige datum in NL is 8 juni op PP, 6 en 10 juni staat hij gewoon in America...
Zou iig véél liever DeWolff zien dan Boef...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.979
1.762
Bezopen. Je belt toch niet onverwachts met elkaar? Je weet toch dat er gebeld gaat worden?

Nou heeft Giel Beelen een weerzinwekkende kuthumor, dus eerst zien dan geloven...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
Bezopen. Je belt toch niet onverwachts met elkaar? Je weet toch dat er gebeld gaat worden?

Nou heeft Giel Beelen een weerzinwekkende kuthumor, dus eerst zien dan geloven…

Was gewoon Smeets hoor, aan de lijn. Nu hopen dat Pinkpop snel ff via de socials laat weten wie Boef vervangt.
Maar goed dat we vanochtend erachter kwamen dat Fleetwood Mac wel komt. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken