Volgens mij kun je een stage beter een uurtje leeg laten, dan dat je deze kakkerlak er neer zet...
Volgens mij kun je een stage beter een uurtje leeg laten, dan dat je deze kakkerlak er neer zet…
Ja, er zijn wel vaker foute artiesten geweest op Pinkpop. Ik noem bv.een Broederliefde.Echt een bezopen idee om zo’n hufter als Boef een podium te geven. Dat er types zoals dit figuur bestaan, dat zal altijd zo blijven. Maar dat er weldenkende mensen zijn die het een goed idee vinden zo’n gast een podium te geven, daar kan ik echt niet bij. Iedereen maakt fouten maar dit figuur: met belachelijke snelheden door woonwijken rijden, vrouwen voor hoer uitmaken, dansen op politieauto’s, zwaar respectloos gedrag vertonen, vechtpartijen uitlokken op YouTube en de lijst gaat maar door. Gewoon weren zulke gasten. Er zijn zat mensen met talent die wel positiviteit uitstralen. Ik ken werkelijk geen ander type dat zo door en door verrot is qua karakter.
Echt een bezopen idee om zo’n hufter als Boef een podium te geven. Dat er types zoals dit figuur bestaan, dat zal altijd zo blijven. Maar dat er weldenkende mensen zijn die het een goed idee vinden zo’n gast een podium te geven, daar kan ik echt niet bij. Iedereen maakt fouten maar dit figuur: met belachelijke snelheden door woonwijken rijden, vrouwen voor hoer uitmaken, dansen op politieauto’s, zwaar respectloos gedrag vertonen, vechtpartijen uitlokken op YouTube en de lijst gaat maar door. Gewoon weren zulke gasten. Er zijn zat mensen met talent die wel positiviteit uitstralen. Ik ken werkelijk geen ander type dat zo door en door verrot is qua karakter.
SYML is idd geen band.
Hoop niet dat Tenacious D afvallen. Dat zou echt zuur zijn.
Sowieso raar dat ze hun bezoekers nu in het ongewisse laten. Gooi dat persbericht eruit.
Onibaba wrote:
Echt een bezopen idee om zo’n hufter als Boef een podium te geven. Dat er types zoals dit figuur bestaan, dat zal altijd zo blijven. Maar dat er weldenkende mensen zijn die het een goed idee vinden zo’n gast een podium te geven, daar kan ik echt niet bij. Iedereen maakt fouten maar dit figuur: met belachelijke snelheden door woonwijken rijden, vrouwen voor hoer uitmaken, dansen op politieauto’s, zwaar respectloos gedrag vertonen, vechtpartijen uitlokken op YouTube en de lijst gaat maar door. Gewoon weren zulke gasten. Er zijn zat mensen met talent die wel positiviteit uitstralen. Ik ken werkelijk geen ander type dat zo door en door verrot is qua karakter.
Dezelfde man gaf een fortuin uit om met Sinterklaas een AZC te voorzien van cadeautjes en heeft behoorlijk wat geld binnengeharkt voor Giro 555. Ik zeg niet dat het een engel is en ik vind zijn muziek ook kut, maar ik denk dat er ook wel een (te) negatieve beeldvorming is. Tuurlijk, ook hier heeft hij zelf een dikke vinger in de pap, maar in Nederland wordt al gauw een negatiever beeld geschetst van iemand met een kleurtje dan over Tim Knol (geen idee trouwens of die iets verkeerds heeft gedaan, maar een lekker Hollandse naam voor mijn punt helpt ;-)). Wat vrouwvriendelijkheid betreft; is een songtekst van de alom geprezen Kendrick Lamar niet “Bitch, be humble”? Ook rocksterren zijn niet altijd lieverdjes die verstandige dingen doen en slechts liefde en blijheid uitstralen.
Overigens, niet op de naam komen van een band die heeft afgezegd is wel een nieuw dieptepunt van Jan. Hoe diep wil hij gaan?
Oasiss wrote:
Onibaba wrote:
Dezelfde man gaf een fortuin uit om met Sinterklaas een AZC te voorzien van cadeautjes en heeft behoorlijk wat geld binnengeharkt voor Giro 555. Ik zeg niet dat het een engel is en ik vind zijn muziek ook kut, maar ik denk dat er ook wel een (te) negatieve beeldvorming is. Tuurlijk, ook hier heeft hij zelf een dikke vinger in de pap, maar in Nederland wordt al gauw een negatiever beeld geschetst van iemand met een kleurtje dan over Tim Knol (geen idee trouwens of die iets verkeerds heeft gedaan, maar een lekker Hollandse naam voor mijn punt helpt ;-)). Wat vrouwvriendelijkheid betreft; is een songtekst van de alom geprezen Kendrick Lamar niet “Bitch, be humble”? Ook rocksterren zijn niet altijd lieverdjes die verstandige dingen doen en slechts liefde en blijheid uitstralen.
Overigens, niet op de naam komen van een band die heeft afgezegd is wel een nieuw dieptepunt van Jan. Hoe diep wil hij gaan?
Goede mensen die geen rare dingen doen, geven vaak genoeg ook aan giro555 of een stichting die kansarme kindertjes een mooi cadeau of een geweldige dag schenkt. Die mensen kost dat relatief gezien waarschijnlijk meer dan het geld dat Boef kan missen. Die walgelijke rotzooi die hij maakt en die hij muziek noemt, levert hem heel veel centen op, en daarmee kan hij zijn foute imago deels afkopen, zonder dat het hem enige moeite kost, of dat hij het enigszins merkt aan zijn dagelijkse boterham. Dus nee, deze vlieger gaat wat mij betreft zeker niet op. Het is helemaal niks als mens, en het is nog minder als muzikant. Laat dit ver weg blijven van Pinkpop!