Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
2009 was het 2.50 daarvoor weet ik niet, was m’n eerste keer. Over 3 weken de 10e :D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Dat is wel schrikken van Jan! Hierna lijkt het me wel zeker dat volgend jaar zijn laatste jaar wordt (of misschien dit al). Zijn familie zal toch ook wel wat druk gaan uitoefenen dat dit een ongezonde hobby is voor iemand van zijn leeftijd en gezondheid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Dat is wel schrikken van Jan! Hierna lijkt het me wel zeker dat volgend jaar zijn laatste jaar wordt (of misschien dit al). Zijn familie zal toch ook wel wat druk gaan uitoefenen dat dit een ongezonde hobby is voor iemand van zijn leeftijd en gezondheid.
Altijd lastig dat soort dingen. Pinkpop is ook wel beetje Jan zijn leven denk ik. Heel lastig om iemand in zijn latere levensfase zijn hobby's af te nemen ook al zou het misschien beter voor de gezondheid zijn.

Hoop wel dat hij de 50 haalt in ieder geval. Zou een heel rare Pinkpop worden mocht zoiets mis gegaan zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
[quote quote=161434Nederlandse acts worden bizar extreem voorgetrokken ook bij de zender.
[/quote]
ik ben het met je eens, hoor, Chef Special...leuk, maar zeker niet de maker van het festival anthem of all times.
Ach ja steekproeven en statistieken.....wie was het stemmende publiek ? Als je vorig jaar op PInkpop-zaterdag een poll had gedaan was bieber de beste act ooit op 50 jaar Pinkpop zijn geweest.
Maar stubru doet hetzelfde met Belgische acts, maar dan veel extremer toch ?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Altijd lastig dat soort dingen. Pinkpop is ook wel beetje Jan zijn leven denk ik. Heel lastig om iemand in zijn latere levensfase zijn hobby’s af te nemen ook al zou het misschien beter voor de gezondheid zijn.
Hoop wel dat hij de 50 haalt in ieder geval. Zou een heel rare Pinkpop worden mocht zoiets mis gegaan zijn.
Sterkte Jan.
ik denk trouwens dat zijn (lobby-)werk bij het gouvernement veel meer stress brengt/bracht dan Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
even een vraagje tussendoor.
misschien dat iemand het weet.
de consumptiebonnen waren begin eeuwwisseling 3 voor 5 euro, dus 1,67.
volgens mij was dat t/m 2005? Klopt dat.
nu twijfel ik of er een jaar (of meer) was waar het 5 voor 10 euro was, dus 2,00.
maar dat weet ik niet meer zeker.
waarna het 4 voor 10 euro is geworden, dus 2,50 per bon. (vanaf 2009?)
Nu dacht ik dat het vanaf 2006 al 2,50 is, twijfel even…

voor de feitjes, wie het weet mag het zeggen? alvast thnx!

2009 was het 2.50 daarvoor weet ik niet, was m’n eerste keer. Over 3 weken de 10e ?

ja, idd...

Volgens mij is het in 2009 van 2,00 naar 2,50 gegaan.
2008 was nog 5 voor 10euro, dus 2 euro per bon
dat zal 2007 zijn ingevoerd meen ik te herinneren
vanaf invoering euro, was het tm 2006 nog 3 bonnen voor 5 euro, was 1,67 per bon

Zo is/was her volgens mij, correct me if i'm wrong.....
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
3FM heeft te lang geteerd op o.a ekdom.
Hadden eerder moeten verjongen.
Geen lange termijn visie.

Ik hoop dat Jan snel weer opknapt.
Zou pijnlijk zijn als hij o.a PJ & FF moet missen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Dat zit me trouwens ook best dwars.. zowel 3voor12 als 3FM niets geschreven over Jan Smeets vandaag?

Wtf...
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Dat zit me trouwens ook best dwars.. zowel 3voor12 als 3FM niets geschreven over Jan Smeets vandaag?

Wtf…

Is wel besproken op de radio zelf. Volgens mij was het zelfs met het nieuws rond 3 a 4 uur
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Nergens een artikel, tweet of ander social media bericht over te vinden. De nieuws fragmenten zijn overigens ook niet van de zender zelf, die zijn van NOS.

Dat er iets mis zit tussen deze partijen is duidelijk. Maar dit gewoon negeren in deze situatie vind ik echt not done. Zodra ze hun politieke of maatschappelijke meningen willen doordrammen staan ze vooraan.

Maar als er een pop icoon in dusdanig etnstige situatie naar het ziekenhuis is gebracht. Dan mag je daar best een klein artikeltje aan toewijden en de man sterkte te wensen. Het is ook jaren je media parnter (geweest).

Vind dit eigenlijk echt niet kunnen. Erg kil dit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
NOG [SIZE= xx-large]21[/SIZE] DAGEN !

IK :
65jb.gif
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ik denk nu de 3 weken grens voorbij is, aankomende week de laatste puntjes wel afgestreept kunnen worden.
verwacht wel, de vvk van de Amnesty hoedjes, de plattegrond en de consumptieprijs online aankomende week.
Misschien wel om de dag, dinsdag - woendag - donderdag om beurten, zo iets...

– tijdschema
– is de verdeling dag/weekend-tickets gewijzigd na de vvk?
– settijden, met name de headliners?
– zijn de bonnen nog 2,50 gebleven?
– gek dat de plattegrond er nog niet is, is die veel anders dan vorige jaren?
– wanneer Amnesty hoedjes verkrijgbaar?
– wanneer de 2019-poster online?
– welke biertjes komen er op het Brand-Bier-Terras?

is er nog iets wat we willen weten?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
is er nog iets wat we willen weten?

Jup. Ik wil graag weten of de Jack Daniels Truck er staat. In 2016 was hij voor het eerst in jaren afwezig. Of hij er vorig jaar stond weet ik niet, die editie heb ik gemist.

Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen, maar dat ding is een vrij veelvuldig onderdeel van onze Pinkpop ervaringen geweest...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Nog even de opties bekeken....
Voorlopig laat ik het even zo staan


Festileaks Pinkpop Meetings 2018

– vrijdag 15 juni ca. 17:30 - 18:30 ( tijdens Blof mainstage )
– zaterdag 16 juni ca. 16:30 - 17:30 ( tijdens Parov Stelar (North) / Aurora (Birghtlands) )
– zondag 17 juni ca. 17:45 - 18:45 ( tijdens The Kooks mainstage )


Locatie zelfde plek als afgelopen jaar?
Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand paviljoen , voor friet/snackkraam/hoek terras, op randje asfalt.
Festileaks_Forum_Meeting_Pinkpop_2017.jpg

fyi afbeelding is van plattegrond 2017

kom er t.z.t. nog wel op terug...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Hoezo niet tijdens Miss Montreal? Aurora en Parov Stelar zijn beide acts die ik wil zien. Aurora was erg goed op BKS vorig jaar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken