Heb eerlijk gezegd ook nog niet gehoor over slechte beurten van NBT. Heb ze zelf enkel op Pinkpop in de tent gezien, maar het zou in mijn ogen best wel eens een hoogvlieger kunnen worden in de toekomst. Headliner van de toekomst, wellicht? Met nog een paar goede albums, zie ik ze wel dezelfde route als Imagine Dragons afleggen (die nu in stadions geboekt worden).
Jessie J vind ik trouwens ook helemaal geen vervelende boeking. Erg goede zangeres, er staat een hoop puin die haar veters niet zou mogen strikken.
Net even mijn must sees bekeken. Op dag één zijn dit Snow Patrol en Pearl Jam, misschien dat ik Oliver Heldens tussen deze twee nog even meepik; ik hoef bij Pearl Jam niet vooraan te staan. Blof vind ik wel aardig om mee te pikken en als ik op tijd op het terrein ben, misschien even kijken bij Slydigs.
Op zaterdag natuurlijk Noel en ook wel de Foo's (al vrees ik hier - gelet op hun deels karaoke setlistje - voor een teleurstelling). Verder heel veel zin in Parov Stellar en ik denk dat ik Miss Montreal (leuk mens en op echt geen slechte stem) wel even meepik. Nothing But Thieves wordt ook vast bekeken.
Op zondag zowaar twee 'clashes'. Had graag Sigrid meegepikt, maar Editors is één van mijn favoriete bands, ondanks dat ik ze al tig keer heb gezien, ga ik toch voor hen. Verder baal ik van OATW en Greta tegelijk. Ik neig nu meer naar OATW. Misschien ga ik daar over een tijdje spijt van krijgen, maar ik vind de liedjes van Greta van Fleet na vaak luisteren wel minder leuk worden. OATW ligt sowieso wel meer in mijn straatje dan Led Zeppelin. Hierna is Pinkpop voor mij wel afgelopen. Ik begrijp de boeking van Bruno Mars, het gaat ongetwijfeld ook niet slecht zijn, maar ik heb er niks mee. Misschien even een paar nummers luisteren en dan op naar huis.
Verder ga ik die dag zeker nog The Kooks (beetje sentimentje, hun optreden in 2007 blijft hoog op mijn lijst staan). Jessie J wil ik ook wel meepikken en als ik op tijd fris en fruitig (genoeg) ben wil ik vroeg op de dag Tom Walker nog zien.
Gaat al met al zeker een leuk weekend worden.