Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.381
5.074
eloelo wrote:
Het lijkt me in die zin logischer dat de bonnen 2.85 worden en dat dranken die eerst 2 bonnen kosten nu 1,5 worden (zoals dus Redbull, Wijn, Weizen)

2,85 is 3,5 munt voor 10euro…
Ja, ik denk idd dat het tussen 2,70 a 2,85 uit gaat komen per munt.
btw, ik meen op Goffertpark bij GnR nog 2,50 voor MOJO munten betaald te hebben, maar denk dat voor Pinkpop die hoop voorbij is.
Ik meen Lowland 2,70 en Graspop 2,85 om wat voorbeelden aan te halen, correct??

Hoop wel dat frikandel of Pinkpop-frietje een halve munt worden… Met zo’n bedragen!!
Lowlands zit op € 2,80 in 2018, vorig jaar € 2,70 idd.

Maar wanneer stoppen die prijs stijgingen eens...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Dennis, jij was ook niet echt enthousiast nav de perspresentatie. Hebben je enthousiaster meegemaakt hier.
als ik enthousiaster was geweest, had mijn spoorboekje vol clashes gestaan ;)

Zouden de kaarten nou echt op basis van het gehele programma zijn verkocht of puur op de headliners? Kan dat eerste me niet voorstellen.
geloof het of niet, maar er zijn idd mensen die op de namen onder de headliners kaarten hebben gekocht...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
volgens mij mogen we een half uur langer door op de camping normaal is het al om 3 uur klaar toch. maar als er echt 45 000 weekend kaarten verkocht zijn bereid je dan maar voor op drukke campings....

munt automaten kan handig zijn in plaats van kassa's waar mensen niet snappen hoe ze moeten pinnen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Lowlands zit op € 2,80 in 2018, vorig jaar € 2,70 idd.

Maar wanneer stoppen die prijs stijgingen eens…
ah oké thnx

Dan is de verwachting van 2,80 a 2,85 dus vrij reëel voor de Pinkpop munten...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.226
maar op welke namen onder de headliners dan? want de meesten zijn of in een losse zaalshow of op een ander, goedkoper, festival te bewonderen? Ik vraag het me echt af.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.381
5.074
maar op welke namen onder de headliners dan? want de meesten zijn of in een losse zaalshow of op een ander, goedkoper, festival te bewonderen? Ik vraag het me echt af.
Ik persoonlijk, Brian Fallon, Greta van Fleet, The Kooks en Jessie J. En Editors ook natuurlijk (wel beetje setlist afhankelijk), maar misschien dat ik toch voor Sigrid ga, daar twijfel ik nog tussen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.052
8.689
Ik had gedacht dat het met die headliners nog sneller ging gaan eerlijk gezegd. Als in: eerste-weekend-na-verkoop-vrijdag-al-uitverkocht-snel.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.960
1.738
Ik dacht eerlijk gezegd dat 2011 niet uitverkocht was...

2014 was heel snel alles weg. 2008 zou ik niet weten...

Maar in die jaren was er inderdaad nog geen stage 4. Dat de grens van 67.000 naar 70.000 gaat kan dus wel. Grootste voordeel is dat ze de toiletvoorzieningen flink verbeterd hebben, zodat je niet meer in de zooi staat als het een beetje geplensd heeft, en de rijen iets minder lang zijn bij een drukke editie...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik had gedacht dat het met die headliners nog sneller ging gaan eerlijk gezegd. Als in: eerste-weekend-na-verkoop-vrijdag-al-uitverkocht-snel.

Ik denk dat het de prijs is geweest die mensen wat terughoudend heeft gemaakt plus de PJ Ziggo-shows hebben daar ook wel aan bij gedragen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.226
Krijgen jullie als vrijwilligers wel de kans om wat optredens mee te pikken?

(maf eigenlijk dat het vrijwilligers zijn en niet betaald)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
fyi

met nog 23 dagen te gaan alvast met mogelijkheid
Festileaks Pinkpop Meetings
planning gestoeid…

Misschien Festileaks Meetings?
– vrijdag 17:30 (tijdens Blof Mainstage)
– zaterdag 16:30 (gaatje tijdens Parov Stelar/Aurora)
– zondag 17:45 (Tijdens The Kooks Mainstage)

Mogelijk locatie weer achter op het terrein, beviel vorig jaar prima qua locatie en vindbaarheid.
Meer info binnenkort…
De zaterdag heb ik zelf tussen Marmozets en Nothing But Thieves niets wat ik echt wil zien.
Op vrijdag heb ik zelf geen vrij gaatje en de zondag heb ik tot The Overslept niks en tussen The Overslept en Triggerfinger niks. Dus dat zijn wel redelijk wat tijden dat ik beschikbaar ben
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
fyi

één van de eerste foto's van de nieuwe Pinkpop munten is natuurlijk een mooie scoop.

dus wie er één ziet of vind, geef even een seintje.
zo'n primeurs smullen we van hè!
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Hi forum,
Vorig jaar lagen er bij sommige straten in de buurt road blocks om te voorkomen dat je met de auto dichtbij camping B kon komen om je spullen uit te laden. Weet iemand of dit dit jaar ook weer het geval is of is dat weer iets versoepeld?
Groet,
Matthijs
 

Bryan

Playlistbediener
28 okt 2017
14
0
Hi forum,
Vorig jaar lagen er bij sommige straten in de buurt road blocks om te voorkomen dat je met de auto dichtbij camping B kon komen om je spullen uit te laden. Weet iemand of dit dit jaar ook weer het geval is of is dat weer iets versoepeld?
Groet,
Matthijs

Tijdens de editie van 2016 was er bij camping B, ingang Mensheggerweg, een kiss en ride naast de ingang. Daar kon je je laten droppen en kon de chauffeur parkeren bij Monde Verde of via de rotonde terug rijden richting snelweg. Weet niet of die er vorig jaar ook nog was?

Die road blocks heb ik zelf alleen gezien bij de ingang van het festivalterrein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken