Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

maar, alle dagen voorbij de 65000, jezus...
dat is op 2000 na uitverkocht...
Die vrijdag is dus al uitverkocht, tenminste als die op 72000 af gaat.
Bizar aantal trouwens, ik dacht dat de max op het terrein 70000 is. Afgelopen jaren was het bij 67000 altijd volledig uitverkocht, dus cijfers komen raar over.

Toch naar het munten systeem, oké...
Dan zit die circa 2,80 per munt er wel aan te komen, 3 voor 10?
Die automaten zullen we dan wel op de plattegrond terug gaan zien.
Daar zit dus nog een grijs gebied qua info/beslissing...
Interessant!

60.000 man moet max. zijn op megaland. Fucking waanzin.

Uitverkochte festivals zijn vrijwel altijd te druk. Een volle Pinkpop voelt vaak veel drukker aan dan een uitverkochte Werchter naar mijn idee. Appelpop is daar ook een heel goed voorbeeld van. Dit laten elk jaar gevaarlijk volk de plak op waardoor het wachten is op de eerste keer dat het fout gaat.

fyi

met nog 23 dagen te gaan alvast met mogelijkheid
Festileaks Pinkpop Meetings
planning gestoeid...

Misschien Festileaks Meetings?
- vrijdag 17:30 (tijdens Blof Mainstage)
- zaterdag 16:30 (gaatje tijdens Parov Stelar/Aurora)
- zondag 17:45 (Tijdens The Kooks Mainstage)

Mogelijk locatie weer achter op het terrein, beviel vorig jaar prima qua locatie en vindbaarheid.
Meer info binnenkort...

Zou het niet voor de hand liggen dat de munten wel 4 voor 10 euro blijven, maar dat er dus ook met halve munten gewerkt gaat worden (waarbij sommige dranken dus anderhalf in plaats van één muntje zijn). Het lijkt mij van de pot gerukt als je én de ticketprijzen exorbitant omhoog gooit, én je consumptiebonnen/munten duurder maakt én dan ook nog eens bepaalde dranken duurder maakt.

Als de verkoop van tickets overigens echt zo'n succes is als hier wordt genoemd, vrees ik voor de lijn die Pinkpop de komende jaren gaat volgen.

Zou het niet voor de hand liggen dat de munten wel 4 voor 10 euro blijven, maar dat er dus ook met halve munten gewerkt gaat worden (waarbij sommige dranken dus anderhalf in plaats van één muntje zijn). Het lijkt mij van de pot gerukt als je én de ticketprijzen exorbitant omhoog gooit, én je consumptiebonnen/munten duurder maakt én dan ook nog eens bepaalde dranken duurder maakt.

Als de verkoop van tickets overigens echt zo’n succes is als hier wordt genoemd, vrees ik voor de lijn die Pinkpop de komende jaren gaat volgen.

Het lijkt me in die zin logischer dat de bonnen 2.85 worden en dat dranken die eerst 2 bonnen kosten nu 1,5 worden (zoals dus Redbull, Wijn, Weizen)

limboluus wrote:
De organisatie verwacht dat dit de drukste Pinkpop ooit gaat worden.

En 2008. 2011 en 2014 dan?
Met de bezoekers aantallen doorgetrokken tot maximaal... Drukker dan ooit!
Ja, ik schrok zelf ook.
Maar, inmiddels verdeling naar 4 podia.
Daarbij, of iedereen op terrein is bij de headliners is ook niet altijd zo. Gaan meestal wel paar duizend weg.

Ik had wel het idee dat er minstens 45 duizend weekendkaarten zijn verkocht.
Het aantal dagkaarten dus naar 25 duizend minimaal geschoven, op minstens 20 duizend per dag verkocht and counting. Dat trekt waarschijnlijk door tot aan de dagkassa...

Oasiss wrote:

Als de verkoop van tickets overigens echt zo’n succes is als hier wordt genoemd, vrees ik voor de lijn die Pinkpop de komende jaren gaat volgen.

Het lijkt me in die zin logischer dat de bonnen 2.85 worden en dat dranken die eerst 2 bonnen kosten nu 1,5 worden (zoals dus Redbull, Wijn, Weizen)

Ik heb het verkeerd begrepen. Ik was even in de veronderstelling dat er dranken van 1 naar 1,5 munt zouden gaan.

33134453_1674215029282463_7183660220801875968_n.jpg

Voor de camping gasten hier..

2,85 is 3,5 munt voor 10euro...
Ja, ik denk idd dat het tussen 2,70 a 2,85 uit gaat komen per munt.
btw, ik meen op Goffertpark bij GnR nog 2,50 voor MOJO munten betaald te hebben, maar denk dat voor Pinkpop die hoop voorbij is.
Ik meen Lowland 2,70 en Graspop 2,85 om wat voorbeelden aan te halen, correct??

Hoop wel dat frikandel of Pinkpop-frietje een halve munt worden... Met zo'n bedragen!!

Zouden de kaarten nou echt op basis van het gehele programma zijn verkocht of puur op de headliners? Kan dat eerste me niet voorstellen.

Dennis, jij was ook niet echt enthousiast nav de perspresentatie. Hebben je enthousiaster meegemaakt hier.

Users who are viewing this thread